"Ah bu üzerimdeki ağırlıkta ne?!" dedi Xıumın, yerinde kıpranmaya çalıştı ama ona sarılan kollar hareket etmesine engel oluyordu.
Kafasını aşağı indirdi. Lay'le karşılaştı ipeksi saçlarınn kokusunu içine çekti 'ne ara bu duruma gelmiştik' diye düşünde hep hayal ettiği şey değilmiydi bu? Lay'i uzun zamandır seviyordu.
Lay bunu hiç farketmemişti şu sıralar duygularını fazla kontrol edemiyordu.Lay'in kafasına öpücük koydu ve geri çekildi. Lay bişeyler mırıldanarak hareket etmişti Xıumın panikleyip gözlerini kapadı.
Lay kafasını kaldırıp sarıldığı bedene baktı. Genelde yastığa sarılarak uyurdu bu onun için alışkanlıktı. Xıumının suratını inceledi çok tatlı uyuyordu yakından daha yakışıklıydı.
Lay kızardı 'niye böyle düşünüyorum ben' 'peki neden hala ona sarılıyorum'aklını karıştıran düşünceleri kafasından atmak için yatakta oturur pozisyonuna geçti.
Ellerini saçlarına geçirdi "Kalbimin bi an teklediğini hissettim" dedi sesli düşünmüştü. Xıumın duydukları karşısında küçük dilini yutmuştu. Lay kendine gelmek için yatakdan kalktı banyoya yüzünü yıkamaya gitti. Xıumın rahat bi nefes aldı kalbi çok hızlı atıyordu 'neyden bahsediyordu o' dedi.
Chanyeol yüzündeki ıslaklıkla gözlerini araladı. Onu küçük öpücüklere boğan Baekhyuna baktı tıpkı yavru kedi gibiydi. Baekhyun kızarıp geri çekildi.
"uh özür dilerim uyandırmak istememiştim sadece çok tatlı uyuyordun uh şey.. dayanamadım." dedi hızlıca hata yapmış çocuk gibiydi.
Chanyeol Baekhyunu ani hareketle altına aldı "Hayır Baekhyun sen benden daha tatlısın ve şuan çok açım."dedi Baekhyun kulaklarına kadar kızarmıştı.
Chanyeol altında ki ufak bedeni gıdıklamaya başladı "Hahha Chan... dur lütfen" yatakta kıvranıyordu Chanyeolda kahkaha atıp "Hayır meleğim durmaya niyetim yok." dedi.
"Hahha Chanyeol lütfen" dedi. Chanyeol durup Baekhyunun alnına öpücük koydu. Baekhyun ona gözlerini büyütmüş bi şekilde bakıyordu.
"Baekhyun bana öyle bakma lütfen" dedi Chanyeol dayanamayabilirdi. Baekhyun dudaklarını ısırıp gözlerini kaçırdı.
"Çirkin mi oluyorum, üzgünüm" dedi. Chanyeol Baekhyunun suratını elleriyle kaplayıp "Hayır Baekhyun sen dünyada gördüğüm en güzel kişisin sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor" dedi ve burnunu ısırdı.
"Meleğim gerçekten çok acıktım seni her an ham yapabilirim." dedi gülerek yataktan kalktı, Baekhyunda sırıtıp yatakta ayağa kalkıp Chanyeolun kucağına zıbladı.
"Çok ağarsın Baek hahah" Dedi. "Hayır hiç de bile" dedi ve dudağını büzdü "Ben seninle ne yapıcam uslu bi çocuk ol" dedi gülerek Baekhyunu kucağından indirdi.
Baekhyunun odanın kapısını açmasıyla sert bi bedenle çarpışması bir olmuştu. Chanyeol çevik bi hareketle Baekhyunu yanına çekti. "İyimisin Baek" dedi kesik kesik nefes alıyordu.
"Ben hiç iyi değilim" dedi biri Chanyeol kafasını aşağı indirip yerde yatan bedene baktı. Sehun yerde iki seksen yatıyordu.
"Sehun hemen buraya gel" Chanyeol sesin geldiğin yere döndü. Kai altında sadece bakstırla koridorda koşturuyordu. Sehun güzel bi hareketle yerden kalktı.
"Kıçımı yala Kai " dedi ve koşmaya devam etti.
"Buraya gell ashh Sehun ahh lütfen" Kai kıvranıyordu duvara elini dayayıp derin derin nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
FanfictionOnlar iyi ve kötünün o ince çizgisinde kalan çocuklardı. Hayatın zorluklarıyla o çizginin üstündeki hakimiyetlerini kaybettiler. Kai o gece anlamıştı. Küçük bedeni dahada küçülmüştü, en kötüsüde o karanlık yerde yalnız olmasıydı. Ellerini açıp günl...