13.Bölüm

658 64 4
                                    

Chanyeol gözlerini açtığında üzerinde bir ağırlık hissetti kısa süre sonrada Baekle uyuya kaldığını hatırladı.Baek Chanyeol'a sıkı sıkı sarılmıştı.Chande bu durumdan çokda rahatsız değildi.Baekin suratını incelemeye başladı tatlı bir burnu vardı uzun kirpikleri pembe ince dudakları. Chanyeol kendini kaptırmıştı bu kadar tatlı olmak zorundamıydı ve Baek yaklaşmaya başladı.Baek bir anda gözlerini açmasıyla Chanyeol afalladı ve Baekle birlikte yere düştmüştü.

Baek götündeki acıyla berber inledi. ~fazla tuhaf oldu ne? Yazarın fantezi düşünceleri~ Üstündeki ağırlıkla gözlerini açtı.Chanyeol üstündeydi eğer ikisinden biri konuşucak olursa dudakları birbirine deyecekti.Baek kocaman gözlerle Chane bakıyordu.

Chanyeol bir anda geri çekilip "özür dilerim" dedi.Baek şoku atlatıp kafa salladı.Çok yorgundu.Heryeri tutulmuştu ve en yakın arkadaşını kaybetmişti.

Gözleri yine doldu bunu farkeden Chanyeol "ağlama artık o senin acı çekmeni istemezdi."dedi.Baek göz yaşlarına engel olamadı yinede "mezarı olucakmı?"dedi titrek ve çatallaşmış sesiyle.

Chanyeol sadece sustu.

Chen okul çıkışında Layle beraber yürümeye başladı. Lay kolunu omzuna atmış ikidebir şakalaşıyorlardı.Suho odasından çıkıp çabuk hazırlanmak için eve gitmek istiyordu.Çok heyecanlıydı.Okulun bahçesinde yürürken Chen sarmaş dolaş birisiyle gördü kalbi tekledi.Canı acıyordu.Hızlı hızlı yürümeye başlayıp ikilinin yanından hızlıca geçti ve Chene sert bakışlarını eksik etmedi.

Chen bakışları Suhoyla birleştiğinde yanlış anlaşılmıştı.Aslında kıskanılmıştı ama gülme sırası değildi.Lay Chene dönüp" ne oluyo buna "dedi.Chen"işim var sonra görüşürüz"diyip yanından koşarak ayrıldı.

Suho ağlamamak için kendini zor tutuyordu.Arabasına doğru yaklaştı Chenin bağrışlarını duydu tınlamadan arabaya binip çalıştırdı.Bi anda arabanın önünde Chen belirli.Terlemişti koşmaktan saçlarının ucundan su akıyordu bu onu daha çok ateşli göstermişti ama şuan Suhonun düşünmesi gereken bir şey değildi.

Onu affetmiyecekti. Ergen kızlar gibi davrandığının farkındaydı yine de Chen onundu.

Chen kollarını açmış "Bir yere gidemezsin "dedi ve sırıttı "ez beni o zaman" dedi Chen.

Suho şeytani bir şekilde gülümseyip gaza bastı, Chenin suratındaki gülüş soldu Arabayı chenin üstüne sürüp çok az mesafe kala durdurdu.

Chen şoktaydı 'Hayatındaki herkes sadist olmak mı zorundaydı' diye düşündü.Suhonun kornaya basmasıyla sıçradı.Suho camı açıp "Arabaya gel"dedi sert ses tonuyla.

Chen uçarak arabaya bindi.Suho Chene dönüp ciddi bir sesle "bir daha yanında başkasının görürsem seni öldürürüm.Sen benimsin."dedi Cheni ateşli bir şekilde öpmeye başladı.Chen ona birkez daha aşık olmuştu. Her an Suhoyla ilgili yeni bir şey öğreniyordu.

Do okul çıkışı herzamanki gibi eve yürümeye başladı.Kai onu aramamıştı.Çıldıracak gibi hissediyordu, uğuşturucusunu uzun süre almamış bir bağımlı gibiydi. Ara sokaklardan birine dalıp yürümeye devam etti.Ara sokağın çıkışında siyah büyük araba vardı umursamadı.

Arabaya doğru yaklaşınca içinden iki adam çıktı.Do'ya doğru yürümeye başladı.Do şimdi hapı yutmuştu geriye dönüp koşmaya başladı bir anda ağzında ve belindeki elle havaya kaldırıldı bütün vücudu titremeye başlamıştı .Arabaya sert bir şekilde fırlatıldı. Kafasını çarptığı için bayılmıştı.

Gözlerini başındaki ağrıyla açtı.Yüzünü buruşturdu.Elini kaldırıp kafasına dokunacaktı ama birşey ona engel olmuştu.Zincirlerle duvara bağlanmıştı.Etrafta işkence aletleri şişler bıçaklar ismini bilmediğim bir sürü şey vardı.Do ağlamaya başladı. Odanın kapısından bir adam geldi.Oda karanlık olduğundan gözükmüyordu yakınlaşınca ona sırıtarak bakan Sehunla karşılaştı.Sesli şekilde yutkundu.

Bu felaketti.

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin