4.Bölüm

985 75 4
                                    

MERHABA! Yorum ve Vote yapmayı unutmayın!! İyi okumalar ^^

O gün Lay ve Xıumın Kaiyle Cheni bara davet ettiler. Kai kabul etmişti, birini bulup becermek istiyordu. Chen ve kai eve girdiler hazırlanmak için yukarı çıktılar. Kai deri dar bir pantalon giyip üzerine beyaz bol tişört giydi.Chen açık mavi dar yırtık bir pantolon giydi üstüne siyah sade bir tişört giymişti ama bayağa uzun sürmüştü aklı Suhodaydı.

Ondan hoşlanıyordu bunu kabul etmişti.Aklında planları vardı.Kainin tavsiyesiyle tabi.Bu işlerde iyi değildi.Hiç kimsenin peşinden koşmamıştı bu onun içinde ilkti ve Suho'nun müdür olması işleri dahada zorlaştırıyordu. Kai'den yardım istemeside Suhonun olgun biri olmasıydı ona kalsa evlenme teklifini çoktan etmişti bile.

Siyah spor arabaya binip Layın mesaj attığı yere gittiler.Gelmişlerdi barı incelediler ismi 'loser'di kainin sevdiği suratındaki sırıtıştan belli oluyordu.

İçeri girdiler ayaktan birbirini beceren etrafa kusan insanlar vardı.sigara ve alkol kokusunu içine çekti kai özlemişti bu tehlikeli kokuyu.

Kadınlar 2 liye kucaklarına atlıcak gibi bakıyorlardı.Gözleriyle sanki Kaiyle Cheni beceriyorlardı.Kai omzunda bir el hissetti ve arkasına döndü.Gülümseyen layle karşılaşmıştı ve oturdukları yeri gösterdi.oraya yürümeye başladılar.

Oradaki üç kişiye bakıp sırıttı Kai onları sevmişti.Sohbet edip içmeye başladılar.Kai kucağına bir sürtük almış yiyişiyordu, kafasını kaldırınca tanıdık 2 çift göz gördü Sehun ona bakarak içki içiyordu. Kai sırıttı ve eğlence kaynağını bulmuştu.Kucağındaki sürtüğü yere atıp Sehuna doğru yürümeye başladı.Sehun sırıtmaya başlamıştı.

Yanına geldiğini sanan Sehun bekledi ama kai durmadan yanından geçti.Kai piç bir şekilde gülüyordu Kai Sehunun arkasındaki çocuğun yanına gitti.

"Merhaba" dedi.Daha önce bu çocuğu okulda görmüştü.İkide bir ona bakıyordu.Kaide ona bakınca utanıp kafasını eğiyordu. Çocuğun heyecanlandığını anlamıştı gözlerini büyütüp kalp şeklindeki dudaklarını ısırdı."Merhaba ." dedi.Kyungsoo nun kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu. Karşındaki çocuk çok yakışıklıydı resmen elli ayağına dolanmıştı.

Kai bu çocukla eğlenebileceğini düşündü ve sırıttı aklında çok güzel fikirler vardı.

"Ben Kai."dedi Do dili tutulmuştu bu kaiyi daha çok keyiflendirdi "ve sende?"dedi kai Do şoktan çıkıp cevap vermek için kurumuş olan dudaklarını yaladı"B-ben de Do kyungsoo ."dedi kai kolunu Do omzuna koydu.

Do kalbi daha hızlı atabilirmiş gibi hızlanıyordu ayakları titremeye başlamıştı bile oturduğu için şükretti. Kai Do ya eğilip dudaklarını boynunda dolaştırdı tahrik edici bir sesle fısıldadı "bu gece benimsin." dedi.

Sehun onları izliyordu.Bu sinirini bozmuştu.Yanındaki luhanı belinden çekip kucağına oturttu.Ateşli bir şekilde öpmeye başladı.Luhanda kendini sehuna sürtüyordu luhan sehunun sertleştiğini hissetti ve gülümsedi.Yarın yürüyemeyecekti.

Kai Do belinden tutup kaldırdı.Elini omzuna koyup yürümeye devam ettiler.Chen ve arkadaşlarına dönüp el salladı.Onlarda Kaiye bakıp sırıtıyordu. Sadece chen çocuğa acıyordu.Olacakları biliyordu.

Kai onu arabaya doğru götürdü.Do kendi kendine sırıtıyordu.Yanındaki yakışıklı çocuğa bakıp iç geçiriyordu kafası yerinde değildi.Kendini uyuşturucu kullanmış gibi hissediyordu ne olucaksa umursamıyordu yanındaki meleğe bakıyordu. Azrailde bir melekti.

Kai onu eve getirmişti Chene mesaj atmıştı eve gelmemesi söylemişti. Kapıyı açıp içeri girmesi için kafasıyla işareti yaptı. Do içeri girdi.kapıyı kapıttı biranda Do anlayamadan duvara yapışmıştı. Acı dolu bir inleme çıktı ağzından.Kai Do ya yaklaştı.Kulağına eğildi ve fısıltı şeklinde "Benim olurmusun"dedi kulak memesini emmeye başladı.Kendini Do sürtmeye başladı Do sertleşmiş olduğunu hissedince sırıttı.Do nun penisini sıktı.Do zevk dolu bir inleme bıraktı.

"Seninim."dedi kai gülümsedi.Do'yu kucağına aldı.Do 'nun kalın dudaklarını öpmeye başladı.Do 'nun başı dönüyordu Kai fazlasıyla iyiydi.

Do'nun dudağını ısırdı ve ağzını açmasını sağladı dilini içeri soktu ve ağzını keşfetmeye başladı. Do ateş gibi yanıyordu. Kai onu merdivenlerden yukarı çıkardı ve özel odasına soktu. Nefes almak için Kai ayrıldı ve Do'yu yatağa yatırdı. Do gözlerini açtiğında titremeye başladı.Etrafı inceledi.Kanı donmuştu.Bıçaklar kırbaçlar 'hassiktiir' dedi içinden bakışlarını korkarak Kai'ye çevirdi.Kai ona en korkunç gülümsemesini sunuyordu.Kai Do'nun kollarından tutup yatağın başına bağladı çırpınmıştı ama Kai çok güçlüydü. Do artık hareket edemiyordu donmuştu ağlıyordu Kai'ye bakıyordu. Kai koleksiyonundan en sevdiği bıçağı alıp soğuk ve keskin sesle "Bu gece çok eğlenicez "dedi. Diliyle keskin bıçağı yaladı.

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin