8.Bölüm

748 69 2
                                    

Okul çıkışı Chen, cezası için okulda kaldı. Seri adımlarla Suhonun odasının yolunu tuttu. Kapıyı çaldı "Gel" sesiyle içeri girdi. Sırıtıp Suho'ya baktı.Suho karşındaki çocuğun gülüşüyle eridiğini hissetti kalbi hızlanmıştı.Kendine gelip "Kaçarsın sanmıştım" dedi.Chen Suhonun masasına doğru yaklaşıp"okulda siz varken o biraz imkansız "dedi dudaklarını büzdü.Suho kızarmaya başlamıştı, konuyu değiştirmek için ayağa kalktı "Sana temizlemen gereken yerleri gösteriyim"dedi.

Chen'e yürümeye başladı. Chen Suho'nun hiç beklemediği anda ona doğru bir adım attı aralarında çok az mesafe vardı. Suho donmuş bir şekilde Chene bakıyor, hareket edemiyordu.Chen Suhoya yaklaşmaya başlayıp elini kaldırıp Suhonun dudağının kenarını sildi.

"Pirinç"dedi ve suhodan uzaklaştı hızla odadan çıktı.Chen az kalsın Suhoyu öpücekti kalbi hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu. Kafasını bir yerlere vurmak istiyordu. Çıldıracaktı resmen.

Suho heyecandan titriyordu, o zaman anladı Chenden etkilendiğini. Acele edip toparlanmalıydı.Chenin yanına gidip, yan yana yürümemeye çalıştı. Yakınında olmak bile kafasını karıştıyordu. Suho temizlenecek yerleri gösterip hemen uzaklaşmıştı. Chen'de eli ayağana dolaşan Suhonun arkasından sırıtarak bakıyordu.

Okul çıkışı Do Kai'yi beklemeye başladı. Herkesin tuhaf bakışlarını yok sayarak. Kai'yi görmüştü, çok seksiydi.Do'nun kalbi hızlanmaya başladı, hala bu hisse alışamamıştı. Kai yanına gelip durdu."Ödülünü mü bekliyorsun"dedi ve sırıttı.Do ondan korkmalıydı, uzaklaşmalıydı yaptığı şeylerden sonra ama çoktan aşık olmuştu bir kere geri dönüşü yoktu.Do hızlı bir şekilde kafa salladı. Eve gitmek için arabaya bindiler, Do sabırsızlanıyordu.

Chen temizlemeye devam ediyordu. Son iki sınıf kalmıştı. Canı sıkılmıştı Suho hiç ona bakmaya gelmemişti. Kafasını sıraya dayayıp gözlerini kapattı.

Suho odada dört dönüyordu.Gitmekle kalmak arasında kalmıştı sonra kalbini dinleyip Cheni aramaya çıktı.Sınıfa girdiğinde uyuyan çocuğu gördü ve sırıttı yorulmuş olmalıydı. Chene doğru yaklaştı. Mükemmeliğe baktı saçı burnuna deyiyordu ikidebir burnunu kırıştırıyordu. Eğilip saçını çekecekken Chen gözlerini açıp ona deyecek olan elini tutu .

Suhoyla göz göze geldi. Suho kekeliyerek"Ş-şey ben saçını çekicektim yani sen rahatsızdın uyuduğunu gördüm uyandırmak istemedim." dedi hızlı bir şekilde.Chen karşısında ki komik surata bakıp gülmeye başladı ardından Suho da rahatlayıp gülmeye başladı.

Chen ayağa kalkıp gerindi "daha iki sınıf var"diye mırıldandı. Suho "saat geç oldu seni eve bırakıcam " dedi otoriter bir şekilde.Chenin gözleri parladı "tamam" dedi bağırarak.Suho karşındaki çocuğa bakıp kıkırdadı.Onunlayken çok fazla gülüyordu.

Kai Do 'yu eve götürdü, hızlıca özel odaya çıktılar. Kai do nun dudaklarını sert bir şekilde öpüyordu.Do'nun alt dudağını ısırdığında inledi. Nefes almak için ayrıldılar.Üstlerini çıkarmaya başladılar.Kai Do'yu yatağa yatırdı Do Kaiye bakıp"sana aşık oldum"dedi kai sırıttı.Plan istediği gibi gidiyordu.

Chen Suhonun arabasına bindi.Yolu tarif etti.Sonra arabayı sesizlik kapladı.Chen Suhoya arada kaçamak bakışlar atıyordu ve göz göze geliyordu.Suho utanıp hemen kafasını çeviriyordu.Chen onun bu halini tatlı bulmuştu.Suho ellini radyo açmak için kaldırdı, çalan şarkı 'Baby Don't cry 'dı.Chen bu şarkıyı çok severdi şarkıyı söylemeye başladı. Suho şaşırıp yanındaki çocuğa baktı mümmel bir sesi vardı. Suhoda eşlik etmeye başladı.Chen duraksadı Suhoya döndü gülümseyip devam etti. Şarkı bittiğinde ikiside gülüyordu.

Araba durduğuna Chen evine geldiğini anladı.Suhoya dönüp baktı.Suhoda ona bakıyordu.Chen yaklaşmaya başladı. Suho yutkundu ve dudaklarını yaladı. Oda bunu istiyordu. Chen dudaklarını Suhoya deydirdi, kımıldamıyordu. Suhonun tepkisini ölçtü onu itmemişti. Yavaş şekilde öpmeye başladı. Suhonun ağzında keşfe başladı. Suho da ona karşılık vermeye başlamıştı.Chen şaşırmıştı, devam etti nefes almak için ayrıldılar Chen Suhoya bakıp"seni seviyorum."dedi göz kırptı Suhonun dudağına masum bir öpücük koyup. Arabadan indi.

Suho'nun cevap vermesi için daha erkendi bu yüzden arabadan hızlı bir şekilde inmişti.Zaten Suhoda şoktan çıkamamıştı.

Chen sırıtarak eve girdi. Do nun acı dolu inlemelerini yok sayarak yatağa yattı ve öpücüğü düşündü.

VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN !! ^_^ İYİ OKUMALAR!!

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin