Baekhyun, Chanyeol'la dans ederken kendini kaybetmişti, müziğin ritmiyle bedenleri uyum için de hareket ediyordu. Baekhyun, dansları bittiğinde Taeyeon'a görünmemek için evin içine kaçmıştı.
Chanyeol'u da peşinden sürüklemişti.Üskatta çıkıp Chanyeolu odasına götürmeye planlıyordu. Baekhyun uzun kolidorda yürürken Chanyeol'a bakıp "özür dilerim seni de bu işe bulaştırdım"dedi.
Chanyeol, Baekhyun'u bellinden tutup kendisine çekip "Bence böyle daha güzel oldu, burası daha sessiz" göz kamaştırıcı gülümsemesini Baekhyuna bahşetti.
Baekhyun sesli bir şekilde yutkundu 'Chanyeol neden bana bu kadar yakın'diye içinden geçirdi.Baekhyun belindeki ellerle düzgün düşünemiyordu.Chanyeol'a dokunmak ateşe dokunmak gibiydi, yakıyor ve izi kalıyordu.Ona bu kadar çabuk bağlanmak istemiyordu.Onun rüzgarında savrulmak istemiyordu.Baekhyun, bağlanınca asla bırakmazdı, bırakılırsa ise kendini günlerce eziyet ederdi. Ne yemek yer ne de birisiyle konuşuşurdu.Bununla ilgili başından büyük bir olay geçmişti.Kalbi kırılınca çabuk tamir olmazdı herşeyi kafasına takan tiplerdendi.
Chanyeol "sence şey..biz yani bir..."ağzında bir şeyler gevelerken "Ahh demek burdaydın Baekhyun seni heryerde aradım." diyip Baekhyunun boynuna atladı Taeyeon.
Chanyeol daha önce hiç bir kıza vurmasada şuanda bu kızı parçalamak istiyordu. Baekhyunu sıkıca gibi sarılan kıza ölümcül bakışlar atmaya başladı 'gerçekten de yılışıktı'.Chanyeol yalandan öksürüp onun da orda olduğunu belli etmeye çalıştı.Taeyeon sesle irkilip Baekhyundan ayrıldı karşında ki uzun boylu çocuğu inceledi "Sen de kimsin?" Dedi küçümsiyen bakışlarını atmayıda ihmal etmemişti.
Chanyeol gözünü Baekhyuna çevirdiğinde 'kurtar beni' bakışları atıyordu.Chanyeol Baekhyunun elini Taeyeon'dan kurtarıp kendine çekti. "Onun sevgilisiyim" göz kırpıp kafasını yavaşça sağ sola salladı "Peki ya sen kimsin?"dedi alayla kıza bakıyordu aynı onun yaptığı gibi.
Baekhyun Chanyeolun söylediklerini sindirmeye çalışıyordu.Taeyeon şaşkınlıkla suratı aptal bir hal almıştı.Chanyeol bu durumda eğlenmeye başladı Baekhyunu biraz daha kendisine yakınlaştırıp "Bi sorun mu var?"dedi tek kaşını kaldırıp.
Taeyeon Baekhyun'a dönüp "Bu sırık doğru mu söylüyor Baek?"dedi sinirden kıpkırmızı olmuştu.Baek Chanyeol'un ne yapmaya çalıştığını anlamıştı ama ona sarılan bedenden dolayı dikkatini toplayamıyordu.Erkeksi kokusu başını döndürmüştü.Kasları bedenini sarmıştı bu onu daha çok deli ediyordu, aklındaki bu 'sürtük' düşünceleri atmalıydı.'Yüce tanrım Cehenneme gitmek istemiyorum.'
Baekhyun içindeki karmaşayı bastırarak "Evet, sevgiliyiz Taeyeon bunda şaşıracak bir şey yok." Dedi omuz silkti rahat davranmaya çalışıyordu.Oyunu Chanyeol'un istediği gibi devam ettirecekti.
Yine de Baekhyun onu saran kolları düşünmemeye çalışıyordu.Tabi ki de başarılı olamıyordu.Taeyeon nefes verip sesli bir şekilde güldü "Hadi ama Baek benden kurtulmak için gay taklidimi yapıcaksın? "Dedi Baekhyun şimdi ne yapıcağını bilememişti bu kızdan nefret ediyordu.Babasın şirketin de ortaklarının birinin kızıydı tanıştığı günden beri peşinden koşuyordu kiminle sevgili olursa iğrenç oyunlarından birini oynuyup kızların Baekhyun'dan ayrılmasını sağlıyordu.Düşünerek daha çok çıkmaza giriyordu. Bir anda dudaklarında hissetiği ıslaklıkla gözlerini kocaman açtı.Chanyeol onu öpüyordu.Chanyeol yavaşça gözlerini açıp Baekhyunun gözlerine baktı.Bu gözlerde kaybolabilirdi.Yavaşça dudaklarından ayrıldı.Baekhyun kendisini boşlukta hissetmişti.Chanyeol'u istiyordu.Chanyeol, kolunu Baekhyunun omzuna doladı.Bu Chanyeol için de çok zordu ona bu kadar yakınken çuvallamamak mümkün değildi ama karşısındaki kız sinirine çok dokunmuştu ona iyi bir ders verip Baekhyundan onu uzak tutmalıydı.Chanyeol şaşkınlıkla onları izleyen Taeyeon'a döndü.
Chanyeol "artık yanımızdan gidermisin? sevgilimle, odasına gidip eğlenceli dakikalar yaşamak istiyorum."dedi Baekhyunu ateş basmıştı.
Chanyeol Baekhyunla beraber yoluna devam etti.Baekhyun aşkın nasıl hissetirdiğini unutmuştu. Chanyeol anılarını deşmişti yeni bir sayfa açmıştı.Bu çok tuhaftı.Kelimeler anlamını kaybetmişti, bellinde ki ellerin onun olmasını istemişti.
"Kai bir daha bana dokunursan seni doğduna pişman ederim."dedi Sehun sinirle.İşaret parmağını Kai'ye doğru savuruyordu.Bütün ders Kai'nin elleri bacağında dolaşmıştı arada başka yerede kayıyordu ellerini zabdetmek çok zordu.Kai dudaklarını büzüp 'yapma şöyle şeyler ' Sehun şimdi kendini zabdetmeye çalışıyordu.
"Sen benimle hiç ilgilenmiyorsun ki"dedi sesini çocuk gibi çıkarmaya çalışmıştı 'ne olmuştu bizim sadiste' Sehun gözlerini devirip "Ben seninle yeterince ilgileniyorum" dedi Sehun bi çırpıda.
Kai "hayır ilgilenmiyorsun" Sehun "ilgileniyorum dedim sana."
"Sevgili olmamızın ilk günü ve ilgilenmiyorsun."Kai çok çocuktu Sehun da bir o kadar nerde içlerindeki vahşi erkek.
"Hey siz ikini çok ses yapıyorsunuz susun ve dersi dinleyin." dedi öğretmen bağararak.Kai yüzündeki ifadeyi silip yavaşça öğretmene döndü.
"Kes sesini hoca, dersi anlatmaya devam et."dedi öğretmen ürpermişti Kai'nin soğuk bakışlarının altındaki tehlikeyi hissetmişti.Kekeleyerek dersi anlatmaya devam etti.Kai sadece Sehun'un yanında böyleydi.Sehun bu psikopata deli gibi aşık olmuştu.
Zil çalmıştı sonunda Kai yerinden kalkıp ağzı açık şekilde uyuyan Cheni dürttü.Chen gözlerini aralıyıp elinin tersiyle salyalarını sildi.
"ahh ders bittimi" dedi yerinden kalkıp genleşti.
Kai "Ben bugün evde olmam malum ilk günümüz"diyip Chen'in koluna yumruk attı Chen de arkadaşına bakıp sırıttı.
"ilk günümüz derken."dedi Sehun arkadan.Chen Kainin sırtını patpatlıyıp "kolay gelsin"dedi gülerek sınıftan çıktı.
Kai Sehuna dönüp "önemli birşey değil. Gitmiyormuyuz?"Sehun tabiki de anlamıştı.Kafa sallayıp sınıftan çıktılar.
"Chanyeol sence inanmışmıdır." dedi Baekhyun odasını inceleyen Chanyeola dönüp."Neden inandırmaya çalışalım ki"dedi.Baekhyun ne demek istediğini anlayamamıştı.Chanyeol arkasını dönüp yatağın üstünde ona inceleyen çocuğa doğru yavaşça yürüdü 'Chanyeol bunu şimdi yapmalıydı' baekhyunun yanına oyurup "eğer gerçekten çıkarsak onu inandırmamıza gerek yok.Sevgilim olurmusun Byun Baekhyun."baekhyun şimdi ölebilirdi.
Kalbi hiç olmadığı şekilde hızlı atıyordu."Sevgilin olurum park Chanyeol."Chanyeolun gözleri dolmuştu üstündeki endişe yerine mutluluk almıştı kararsızlıktan çıkıp önündeki meleğe baktı artık onundu.Nefes almak daha önce bu kadar güzelmiydi.Chanyeol elini Baekhyun'un elinin üstüne koyup Kalbine götürdü "Senin için bu kadar hızlı atıyor."Chanyeolun deli gibi atan kalbi ona aitti.Baekhyun yavaşça Chanyeola yaklaşıp dudaklarına ufak bir öpücük bıraktı.
Kai Sehun'la okuladan çıktından sonra onu kumsala getirdi.Arabayı boş olan bir yere park etti.Sehun etrafına bakıp "Beni neden buraya getirdin"dedi Sehun da Kai gibi romantizmden anlamıyordu.Kai arabadan çıkıp bagajdan biraları çıkardı.
"Ben ilkez birisiyle çıkıyorum biraz anlayış gösterirmisin?"dedi.Kai ne yapıcağını bilememişti Chenin sözünü dinleyip onu kumsala getirmişti.Gerçekten de bu işlerde berbattı.
Sehun "bu benim için de ilk Kai" dedi.Kai'nin yanına yaklaşıp yanağını öpücük koydu.
"Böyle davranınca çok tatlı oluyorsun Kai"dedi gülümseyerek Sehun karşısında batmak üzere olan güneşe baktı, insan rahatlıyordu.
"Ben mi tatlıyım? Yapma Sehun hiç aynaya bakmadınmı?"dedi.Sehun utanmıştı gözünü denizden ayırmıyordu.Bir anda kendini havada bulmuştu.Kai onu sırtını alıp denize doğru koşmaya başlamıştı.
"Yaa Kai bırak beni."diye bağırdı Kainin sırtına vurarak.
Kai kahkaha atıp "Seni bırakmaya niyetim olmadığını söylemiştim ufaklık"diye bağırdı.Sehun bir anda bedeni soğuk suya değmesiyle çığlık atmıştı.Kai Sehunun ıslak saçlarını geriye atıp "Seni seviyorum Sehun benim için kural ihlali yapıp beni deli gibi severmisin?"dedi.
Sehun "Ben seni gördüğüm ilk andan itibaren kuralları zaten yıkmıştım söylesene Kai beni ölünceye kadar severmisin?"
VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN! İYİ OKUMALAR!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
FanfictionOnlar iyi ve kötünün o ince çizgisinde kalan çocuklardı. Hayatın zorluklarıyla o çizginin üstündeki hakimiyetlerini kaybettiler. Kai o gece anlamıştı. Küçük bedeni dahada küçülmüştü, en kötüsüde o karanlık yerde yalnız olmasıydı. Ellerini açıp günl...