5.Bölüm

864 74 5
                                    

Kai karşında ağlayan çocuğa baktı. 'Ahh tanrım ağlaması daha çok zevk veriyordu'.Bıçağı kenara koydu ağlamaktan gözleri kızarmış çocuğa yaklaştı.

"şşhıı sakin ol."dedi ve çocuğun boynunu emmeye başladı elini tişörtünün içine soktu sertleşmiş olan meme uçlarını sıktı acıyla inledi tişörtün kenarlarından tutup ortadan ikiye yırttı. Elini Do nun vücudunun her bölgesine gezdirdi. Meme uçlarını yalamaya başladı ve ısırdı Do nun vucudu yay gibi gerildi.Kai geri çekildi Do ona doğru baktı Kai koyduğu bıçağı geri aldı.Do nun gözleri yerinden fırlıcak kadar açıldı.

"N-ne o-olur yapma"diye fısıldadı. Kai altında titreyen bedene baktı ve yaklaştı anlına öpücük koyarak.

"Senin de hoşuna gidecek. "dedi ve Do'nun çığlıkları evi doldurdu.Kai onun beyaz boynunu kesmişti derin değildi sadece bir çizik(!)

Do ağlamaya devam ediyordu. Boynundan kan akıyordu Kai yaklaştı ve kanı yalayıp emmeye başladı ufak öpücükler konduruyordu. Do bu kadar çok acı çekerken nasıl zevk aldığını merak ediyordu. Kendini Kaiye muhtaç hissetmeye başlamıştı.Kai sertleşmiş penisini dışarı çıkarmak için pantolununu çıkardı.

Do kai nin penisine korkuyla baktı çok büyüktü. Kai Do'nun pantolonunda çıkardı penislerini birbirine sürttü.Do zevkten inliyodu.

"seni rahatlatıcam"dedi  ve Do'nun penisini ağzına aldı bütün damarları diliyle üzerinden geçti. Do yu çıldırtmak için yavaş yavaş hareket ediyordu.

"K-kai hızlan l-lütfen"dedi tahrik olmuş sesiyle.Kai hızlanmaya başladı aradan birkaç dakika geçti gelgitlerin sonunda Do"G-geliyorum " diye bağırdı Kai Do'nun penisini ağzından çıkardı.

"Tch tch daha çok erken " dedi elini çekmeceye attı penis yüzüğünü Do'ya sırıtarak gösterdi. Do korku dolu gözlerle Kaiye bakıyordu Do'nun üyesine geçirdi evi çığlıklarla inletiyordu. Kai artık dayanamadı Do'nun bacaklarını açtı pembe küçük deliye baktı.

"Bakire haa" yüzüne piç gülümsemesini yerleştirdi.

"Ama üzgünüm " dedi ve Do'nun deliğine penisini direk soktu Donun çığlıkları evi inletti Kai hızlı hızlı ileri geri gelgitler yapıyordu. Donun canı çok yanıyordu. Kaide hiç yardımcı olmuyordu onun zevk noktası bulmaya bile uğraşmıyordu.

Do bir anda"Ahhh evet orası"diye sürtük gibi bağırdı Do kendinden iğrenmişti ama zevkten gözü dönmüştü. Gelgitleri hızla devam ediyordu"daha hızlı Kaii"diye bağırdı Kai daha çok hızlandı Do'nun içine boşalmıştı.

Kai Donun üstüne düştü sonra kalkıp Do nun morarmış penisine baktı .Yüzüğü çıkardı ve penisine gelgitler yapmaya başladı kısa süre sonra Do'da boşaldı.Kai Do'nun ellerini çözdü ve Do'ya döndü.

"Beş dakikan var eğer uyandığımda seni burda görürsem küçük penisini favori bıçağımla keserim." Uyumaya koyuldu.

Do nun gözleri açıldı kıçındaki yarayı unutarak yerinen kalktı ve inledi 'lanet olsun' altına pantolunu geçirdi ve Kaiye döndü" ş-eyy tişörtüm yırtılmışta"Kai döndü ve sırıttı "eee banane" Do gözlerinin dolmasına engel olamadı, kendini sürtük gibi hissediyordu. Koşarak evden çıktı tabiki de kıçı acıyordu.

YORUM VE VOTEYİ UNUTMAYIN ^_^

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin