20.Bölüm

644 63 5
                                    

Sehun Kai'nin omzundan destek alarak revire geldi. Kai, Sehun'u revirdeki sedyeye oturturup telofonunu çıkardı bir kaç tuş tuşladıktan sonra kulağına götürdü.

"Bizim okula ikinci kattaki erkekler tuvaletini temizleyin oradakileride biyere atın.Kapı kilitli."dedi ve telofonu kapattı bakışlarını yüzü yara içinde kalmış çocuğa çevirdi.

"Hemşire yok galiba bana katlanıcaksın" diyip sırıttı.Dolapları karıştırmaya başladı.Sehun kendisini sevdiğini söylerken ciddimiydi düşünüyordu.Kai elindeki tentürdüyot pamuk ve yara bandıyla gelmişti.Sehunun yanına oturup.Pamuğa tentürdiyot döktü yavaş şekilde Sehuna yaklaştı.Sehunun kalbi hızlı atmaya başladı çok yakındılar.Sehun ve hormonları.

Kai pamuğu yavaşça Sehunun patlamış kaşına bastırdı.Sehun acıyla inledi ve yüzünü kırıştırdı Kaiden hiç beklenilmeyen harekette bulunup yarayı üflemeye başladı.

Üflerken gözgöze geldiler.Kai sehunun dudaklarına doğru yaklaştı dudağının kenarındaki yarayı öpüp "Canın çok acıdı mı?"dedi Tanrım kaiye ne olmuştu böyle.

Sehun kızarmaya başlamıştı.Oh tanrım kesin bugün ölücem bu kadar heyecana kalbim dayanmaz diye düşündü.

Kai yaraları temizleyip yara bandı yapıştırdı.Sehun kalkamaya çalıştı.Yine başarısız olmuştu.

"Gel buraya baş belası "diyip Sehunu kucağına aldı.

"Bırak beni yürüye bilirim"dedi.Kaide 'ineklerde uçabilir' bakışı atıp revirden çıktı.Koridor da yürümeye başlamıştı.

Zil çalmıştı herkes tuhaf şekilde ikiliye bakıyordu.Sehun kafasını kainin göğsüne geçirip "Lanet olsun bu çok utanç verici"dedi.

Kai kahkaha atıp "Buna alışsan iyi olur seni bırakmaya niyetim yok."

Kafasını Sehuna yaklaştırıp "sen benimsin ufaklık"dedi.Sehun Kainin kalbini dinliyordu.Yorgunluktan gözlerini kapadı.

Chanyeol Baekhyunu sürüklemişti fakat nereye götüreceğini bilmiyordu.Chanyeol Baeke bakıp "nereye gitmek istersin baek." baek tek kaşını kaldırıp "hem beni kaçırıyorsun hem de nereye gitmek istediğimi soruyorsun öylemi?" baekhyun kıkırdıyıp Chanyeola döndü kafasını kaldırmak zorunda kalıyordu.

Chan küçüğün kıkırdamasından sonra o da güldü.baek "aslında benim bir kaç ödevim var kütüphaneye gidelimmi"Kaşlarını kaldırmış Chanyeola bakıyordu buna nasıl hayır diyebilirdi.

"Tamam gidelim"dedi Chanyeol içinde ilginç olacaktı.Daha önce hiç kütüphaneye gitmemişti.

Kai Sehunu evine götürmüştü.Kucağına alıp yürümeye başladı.Uyuyan Sehuna baktı.Cenneten kovulmuş bir melek gibiydi.Kötüydü aynı kai gibi ikisininde karanlığı vardı birbirini yok edicek kadar. Bu umurlarında bile değildi.

Sehunun cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açtı.içeri girdi ayağıyla kapıyı kapattı.Sehunu yavaş şekilde koltuğa oturdup.Yere oturdu.Saçlarını okşamaya başladı.Sehunun yüzünü inceliyip sonra o da uyudu.

Chanyeol dikkatle kitap okuyan çocuğa bakıyordu. Aslında Baekin dikkatle okuduğu yoktu aynı satır üzerinde gidip geliyordu.Baek dayanamayıp"Bana bakmayı kesermisin"dedi.Chan bir anda kafasını elindeki kitaba çevirdi.Baek gülmeye başlamıştı.

Kafasını kaldırıp "ne oldu" dedi.gülmeye devam ederken "ters tutuyorsun chanyeol " diyip gülmeye devam etti.Chanyeol elindeki kitaba bakıp ters olduğunu farketti Baeke katılıp gülmeye başladı.

Yanlarına görevli kadın gelip "dışarı çıkamısınız insanların dikkatini dağıtıyorsunuz." İkiside özür dileyip kütüphaneden çıktı.

İkiside sesizdi sonra baek kahkaha patlattı" İlkkez bir yerden kavuldum" dedi .Chande Baeke bakıp"benimle ilklerini yaşayabilirsin Baek"dedi.Baek utanmıştı birşeyler geveliyip Chanden ayrıldı.Chan bu halini de tatlı bulmuştu.

Chan eve gelip kapıyı açtı.Gözleri kocaman olmuştu.Sehunun yüzü yara içinde uyuyordu.Kainin eli sehunun saçında kalmış Sehunun dışta kalmış yastığının üstüne kafasını koymuş ağzı açık şekilde yere oturmuş uyuyordu.Chan bu durumu komik bulup hayvan gibi gülmeye başlamıştı.Sehunla Kai birden sıçrayıp uyandı.Sehun karnındaki acıyla inledi.

Sehunla Kai birbirine şaşkın şekilde bakıp yerde ayı gibi yuvarlanan çocuğu izlediler.Kaide gülmeye başlamıştı.Sehun hala şoktaydı.Kai dönüp "senin ne işin var burda"

kai " seni buraya kadar taşıyan prensi nasıl unutursun"dedi masumca dudağını ısırdı.Sehunun içi erimişti.Chan bağırıp "prens mi " gülmeye devam etti ya da yerle ilişkiye giriyordu çözemediler.Kai Sehun yastık alıp Chanyeola fırlattı.

Sehun "chanyeol defol burdan" Chan yastıkların arasından ayağa kalkıp gülmemek için kendisini kasıyordu.

Sehunla Kainin yanına gelip parmağını İkiliye gösterip"dostum siz birbirinizin neyi oluyorsunuz"Chan bunu aslında düşman yada dost olarak sormuştu.Kainin Luhanı öldürdüğünü biliyordu.Kai sırıtıp Sehunu kendine çekti "sevgili"dedi.Sehun şoktaydı.Ne dediğini düşünüyordu.

Chan ikiliye gülerek bakıp "siz çok tuhafsınız"dedi odasına kahkaha atarak çıktı.Kaiyle Sehun hala yanyana duruyordu.Sehun "sevgilimi"dedi.Kai Sehunun dudaklarına masum bir öpücük koyup "seni bulmuşken bırakmam ufaklık."

VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN !! ^_^ İYİ OKUMALAR!!! :D

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin