16.Bölüm

665 63 2
                                    

Sehun salak arkadaşına bakıp sırıttı." Aşık olmuzsun sen dostum "Dedi ve kahkaha attı arada Chanyeolun omzuna yumruk atıyordu.

"Hayır dostum ikide bir onu düşünmem aşık olduğum anlamına gelmez.Sehun arkadaşının üzerine gidip.

"Banyoda bile düşünmek bu sanki biraz tuhaf benide öyle düşünüyormusun Chanyeol ateşli olmalıyım."dedi ciddi şekilde bakmaya çalışıp.

Chanyeol kolunun altındaki yastığı Sehuna attı.Sehunun gülmesi bittiğinde ayağa kalktı "Ben gidiyorum "dedi bu çocuğun ani ruh değişimleri .

Chanyeol gözünü devirdi."Nereye"dedi.

Sehun korkunç şekilde sırıtıp "seni banyoda hayal etmeye "dedi ve kahkaha atarak evden çıktı.Chan son anda yastık atmıştı ama kapıya gelmişti.Chanyeol yine Baekhyunu düşünmeye başladı.Ne ara onu sevmeye başlamıştı.

Sehun evden gülerek çıkıp spor arabasına bindi.Acı çektirdiklerini izlemeye gidiyordu.Akıl hastanesinin önünde arabasını park etti resepsiyona doğru yürümeye başladı. Resepsiyondaki kadın ona bakıp salyalarını etrafa dağıtıryordu 'lanet oruspu' dedi içinden.Yüzüne sahte bir gülümseme koyup kadının yanına geldi "Ben hasta ziyaret için gelmiştim."dedi ve gülümsedi.Kadın iç geçirdi öne doğru eğilip göğüslerini göstermeye çalıştı."hastanız adı nedir" sehun büyük bir zevkle o ismi söyledi.

"Do kyungsoo"kadın bir anda geri çekilip korku dolu gözlerle Sehuna baktı.

"Efendim o özel hasta izinsiz göremezsiniz." dedi sesindeki titremeye engel olamamıştı 6 kişi öldürmüş biriydi.Sehun piç bir sırıtış atıp "bende özel biriyim"diyip göz kırptı .

Derin nefes alıp"benim için birşeyler ayarlarsın"dedi.Kadın "tamam ama sadece on dakika senin için özel." Arada yavşamayıda ihmal etmemişti.

Sehun kafa sallayıp kadının söyledi yere doğru gitmeye başladı.Duvarlar boydan boya bembeyazdı Sehun nefret ederdi bu tip yerlerden.Her tarafta bağıran hastalar vardı.Sehun hızlı yürümeye başlayıp asansöre bindi.Zemin kata bastı.

Koridor çok sesizdi .Ölüm sesizliği gibiydi insan buraya gelince daha çok delirirdi.Odayı bulup girdi.Bembeyazdı oda,önünde cam vardı.Do camlı odanın içinde yatağın üzerinde elleri bağlanmış ileri geri salanarak oturuyordu.

Yüzü korkunç şekilde gözüküyordu.Yanağı erimişti dişleri ve dili gözüküyordu.Eserine bakıp gülümsedi.

"Beni hatırladın mı Do" nasıl unutabilirdi ki. Do cama doğru baktı bir anda sıçrayıp yere düştü odanın köşesine gidip.

Kafasını "hayır hayır" diye sağ sola oynatıyordu.Sehun cama biraz daha yaklaşıp."Acı çekiyormusun Do."Elini keskin çenesine koyup yerdeki titreyen korkunç gözüken bedene baktı.

"Daha çok acı çekiceksin Do " diye fısıldadı.Do yerinden kalkıp cama yaklaştı yakından daha kokunç gözüküyordu.

Do "Seni öldürücem seni öldürücem evet evet seni öldürücem sen öldün burdan çıkacam ve seni öldürücem.Evet evet bunu kesin yapıcam."dedi hızlı hızlı.Sehunun tam önündeydi.

Sehun yumuşak bir sesle "herkes zamanı geldiğinde ölür Do benim daha zamanım var peki ya sen Kaisiz hergün tekrar tekrar ölüp dirilmiyormusun?"dedi ve sırıttı.

Donun gözleri bir anda açıldı."Kai " diye mırıldandı.. Sehun" o seni hiç sevmedi Do.O seni kullandı ."Dedi Donun kafasında kelimeler dönüyordu.Kafasını bir anda cama geçirdi vurmaya başladı.Sehun refleksle geriledi.Do kafasını cama vurmaya devam ediyordu. Bir anda durdu ve yere çöktü.

Sehuna üzgün gözleriyle bakıp "o beni hiç mi sevmedi Sehun?" dedi ve hıçkırdı.Kafasından kanlar akıyordu.

Do ayağa kalkıp "hayır hayır o beni çok sevdi O bana küstü bu yüzden gelmiyor gelip beni kurtaracak."Sehuna dönüp gülümsedi "Söylesene Sehun Kai ne zaman gelicek?".

Sehun Do ya bakıp ürpertici sesiyle."O gelmicek Do." Kapıya yaklaşıp arkası dönük bir şekilde "burdan asla çıkamıyacaksın."Dedi ve odadan çıktı.Do çığlık atmaya başlamıştı, gülümseyip yürümeye devam etti.

Sehun bara gelmişti.İçeri girip taburelerden birine oturdu.Şimdiden kafasına kızlar toplanmıştı."Votka"dedi barmene adam kafa sallayıp önüne döndü.

"O senin için ağır değil mi ufaklık."dedi .Sehun kafasını hızla çevirip söyleyen kişi baktı.

Dili tutulmuştu Kai ona bakıp sırıtıyordu.Boynundan yukarı bir dövme çıkıyordu kolsuz beyaz bol bir badi giymişti kaslarını ve dövmesini çok güzel ve seksi gösteriyordu.Koyu teniyle uyum içersindeydi.Kıkırdağına bir sürü küpe takmıştı altına yırtık pantolon giymiş ben burdayım diye bağrıyordu.Nasıl göremezdi bara girdiğinde, dili tutulmuş hala Kaiye bakıyordu.Kalbi teklemişti.

Kai sırıtmasını büyütüp "dövmemi çok beğendin sanırım ufaklık gözünü ayıramıyorsun."dedi ve kalın dudaklarını ısırdı.Sehunun hormonları coşmuştu.Kendini toparlayıp.

"Yenimi yaptırdın önceden yoktu." Dedi sesi çatallaşmıştı.

Kai "evet sabah yaptırdım canım çok acıdı öpmek istermisin "dedi ve dudaklarını yaladı Sehunu tahrik etmeye çalışmıştı ve başarılı olmuştu.Sehunla uğraşmayı sevmişti.Sehunun yanında rahattı Kai.

YORUM VE VOTE YAPMAYI UNUTMAYIN ^^ TEŞEKKÜRLER!!

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin