27.Bölüm

680 45 12
                                    

*Kwon Ji Young (GD) Devam

Kai'nin kulübesinden ayrıldıkdan sonra kuzenini görmek için hastaneye geldiler. Uzun beyaz kolüdorda yürüyorlardı ve ilerlerken hastalar ve doktorlar tip tip onlara doğru bakıyordu.

Tasma takan yarı çıplak bir erkek görseniz sizde bakardınız. Siyahlar içindeki üçlü bakışlara takılmadan yürümeye devam etti. T.O.P. topallayarak GD'yi takip ediyordu, bacağını sıkıca sarmıştı, sürtük ona güzel geçirmişti.

"Onları orada öldürebilirdik GD bana ne yaptığını görmedin mi o sürtüğün!" dedi T.O.P. Çok sinirliydi GD izin verse onu orada öldürebilirdi

GD "Ağzını bir tutamadın kes sesini.Kai'yle bazı işlerim var, ondan sonra ne bok yiyorsan ye.Sürtük dediğin kişi de bu arada seni güzel rezil etti."Dedi çapraz gülümsemesiyle.

Kai'yle büyük planları vardı bunları bozmamak için o küçük velede katlanmalıydı o pisliğin nasıl Kore'nin ardındaki karanlık mafya olduğunu inanamıyordu.Sadece götünü fazla kaldırmışlardı.

T.O.P "Peki.İşimiz bittiğinde o küçük sürtüğü deliğini parçalayana dek becericem."dedi.

GD kahkaha atıp "Dikkat et o sana bir şeyler geçirmesin."dedi.Aradıkları odayı bulmuşlardı kapıyı açıp içeri girdiler.İçerde yatan gençlere baktı diğer dördü başka odada olmalıydılar.

"Selam.Hasta ziyaretine geldik."dedi GD.Gençler GD den tarafa bakıp şaşkınlıkla gözlerini açtılar.

"Sizin burada ne işiniz var?"dedi Bang.GD gülümseyip "Kuzenime araba çarpmış ve ben onun ziyaretine gidemezmiyim?" Dedi kaşlarını çatıp.

Bang gergince gülümseyip "Sadece sizi beklemiyorduk."dedi.Kavga edip tek kişiden ölesiye dayak yediklerini söyleyemezdi bu yüzden araba kazası gibi göstermişti.Bang'in bir gururu vardı.Hayatı boyunca kendisini GD'ye kanıtlama gereksinimi duymuştu.

GD "Evet,ama geldim"dedi.Koltuğa oturup Ren'i kucağına aldı."kötü durumda olanınız var mı"dedi. GD Ren'nin kulağını yalamaya başladı,Ren'de GD'nin penisini üstünde hareket edip onu iyice azdırıyordu.

GD kuzenin suratına baktı, dağılmış haldeydi.Bang " Young Jae boynu kırıldı ileşmesi uzun sürecek.Jong up'ında bacağı kırık bir iki aya ayağa kalkar."dedi üzgünce. O anları bir daha yaşamıştı.

Kai onları nasıl dövdüğü gözlerinin önüne gelmişti, gerçekten acınası durumdalardı."Uhh üzüldüm.Ben bir süre burada kalıcağım yeni işlerim var.Ne zaman taburcu olursun?"dedi GD.

Bang, okula gidip Kai'nin cezasını kesmesi gerekiyordu ama 'şeytanla' görüşmek ona fazla cazip gelmiyordu yine de ayaklar altına alınan gururunu onlarmalıydı.

"Dördümüz yarın taburcu olucaz.Okula da her halde yarından sonra gideriz yeni nakil olmuştuk ama okula gidemeden hastanedeyiz"dedi acı bir şekilde.Zelo da kafa sallayıp onayladı.Himchan zaten hiç oralı değildi erkenden uyumuştu.GD kafa sallayıp ayaklandı.Otele gidip Ren'le oyun oynamak istiyordu.

Sehun, sabah huzurlu kalkmıştı ne kadar olmuştu bu duyguyu hissetmeyeli? Banyoya gidip duş aldı.Sarı saçlarını şekil verip beline sardığı havlusuyla banyodan çıktı.

Şaşkınlıkla odadaki şahısa baktı "Kai?"dedi.Kai,Sehuna çok tuhaf şekilde bakıyordu, Sehun gözlerinde ki arzuyu görmüştü.Seslice yutkundu bu odadan sağ çıkmalıydı.Kai yavaşça Sehuna doğru yaklaşmaya başladı Sehun gerilmişti.Kai,Sehunun çıplak beline arzuyla dokunup kendine çekti.

"Mükemmel gözüküyorsun Sehun"dedi ateşli bir şekilde.Yavaşça Sehunun beyaz boynunu emmeye başladı.Sehun ateş gibi yanıyordu Kai harika dil hareketleriyle dokunduğu her yeri yakıyordu.Kai ellerini Sehunun çıplak bedeninin üzerinde dolaştırdı şimdi Kai'yi kimse durduramazdı.

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin