10.Bölüm

750 63 12
                                    


VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN !! ^_^ İYİ OKUMALAR :D

Luhan korkudan titriyordu elinde ve bıçakla ona bakan çocuğu izliyordu. Kaçmak için yelkendi hızlı olmalıydı. Do kolundan sertçe tutup duvara itip zincirlere bağladı.

"Hadi ama biraz eğlenelim" yüzünde korkunç bir gülümseme vardı. Kyungsooya önceden biri böyle birşey yapıcağını söylese o 'birinden' kesinlikle uzaklaşırdı ama o biri  Kyungsoonun biriciğiydi nasıl hayır derdi. Sonra onu sevmezdi. Kainin onu sevmeme ihtimaliyle sinirlenmişti.  Dediği şeyi en iyi şekilde yapıp ondan aferin almalıydı.

Luhan güçsüz ve ağlamaktan kısılmış sesiyle "b-bunu n-neden yapıyorsun"dedi zincirlerden kutulmaya çalıştı.

Do gözlerini büyütüp kafasını yana eydi. "Biricik sevgilim senden rahatsız oluyormuş.Hımm onu rahatsız eden benide rahatsız eder." Luhanın bir anda aklına dank etti .Bu çocuğu önceden Kai'nin yanında gördüğünü ama neden ona zarar vermek istediğini anlayamamıştı.

İçerden bi ses duyuldu Luhan gözlerini kapıya çevirdi.Kai gelmişti.Elinde kamera vardı Luhanın tam karşısına koydu.Kai, Do' ya yaklaşıp "aferin bebeğim"dedi ve öptü. Do ona parlayan gözleriyle bakıyordu.Onu deli gibi seviyordu. Deli kısmı kesinlikle doğruydu.

Luhan "neden neden"diye sayıklamaya başlamıştı. Ellerindende kan akıyordu.Zincir etini sıkıştırmış olmalıydı.

Kai şeytani bir gülümsemeyle "Sehunun canını sıkmak istiyorum"dedi ve omuz silkti. Aynı yaramaz bir çocuk gibi davranıyordu. Yaramaz kötü çocuk gibi... Ve o çocuk kesinlikle bir kaçıktı. Lanet bir kaçık!

Luhan anlamıştı fakat "Sehun beni sevmiyorki sikinde bile olmam!! " diye bağırdı bu boş depoda yankılanmıştı.

Kai "şşşhı çok ses çıkarıyorsun"yaklaşıp soğuk bir sesle Luhana "Sehuna ait olan herşeye zarar vermek, bana zevk verir buna sende dahilsin onu kızdırmak istiyorum." Dedi ve deli gibi sırıttı.

Luhanın kulağına eğilip "onu acı şekilde öldürmek istiyorum, elindeki herşeyi alarak."dedi.Luhanın gözleri sonuna kadar açılmıştı. Hala aklı karışıktı. Ölücekti onu anlamıştı fakat Kai ve Sehun aralarında ufak bir çekişmeden başka birşey olmamıştıki ne bu kirli oyunlar? Onlar bir insanın hayatını küçük mesele için bir hiç gibi harcıyorlarmıydı? Lanet olsun bir hiç uğruna ölücem. Sanırım hep bir hiçtim.

Kai Do'nun elindeki bıçağı alıp Luhana gösterdi.Luhan sesli bir şekilde ağlamaya başlamıştı, ağlamaktan başka ne yapabilirdiki? 'biricik sevgilisi' onu kurtarmaya gelirmiydiki? Acı bi şekilde gülümsedi Luhan.

Kai üstündeki herşeyi kesip bıçağı geri Do'ya verdi.Do'nun dudağından öpüp çekildi, aşkla bakan gözlere baktı.

Kai"Bana zevk ver bebeğim"dedi. Kyungsoo anlamıştı ne demek istediğini.Kai yavaşça odadan çıktı.Sıra Do'daydı.

Luhana doğru yaklaştı "l-lütfen yapma"dedi belki dedi içinden. Hala kurtulma şansı olabilirdi. Nasıl bir kaç günde insan kötü birine dönüşebilirdiki. Buna karşın Do' nun aklında sadece Kai vardı, muzibçe sırıtıp "üzgünüm " dedi.

Bıçağı Luhanın bedeninde gezdirmeye başladı.Luhan soğuk metal deyince ürperdi ağzını açamıyordu. Yavaş şekilde bıçak çıplak bedenin her noktasına dolaşıyordu.Bıçağı alıp sağ kolunu yılan gibi kıvrımlar vererek kesmeye başladı.

Luhan deli gibi avazı çıktığı kadar bağırıyordu.Do bundan zevk alıyordu.Do delirmişti.Kai onu delirtmişti.

Kollarından oluk oluk kan akıyordu.Luhan acı içinde bağırmaya devam ediyordu.Do sesinden rahatsız olmuştu.Luhana sert bir şekilde tokat atıp "kes sesini sürtük. " diye bağırdı.

Luhan sesli bir şekilde hıçkırmaya başladı dudaklarını ısırıyordu. Evet evet Luhan acınası bir sürtüktü. Kurtulmasının yolu yoktu.Acı içinde çırpınıyordu.Do daha da keyiflendi köprücük keminden başlayıp karnına kadar derin şekilde kesti kanlar fışkırıyordu.Do bıçağı yalladı sanki hayatının en lezzetli yemeğini yemişcesine ağzını şapurdattı.

Luhan bağararak evi inletiyordu.Do Luhanın küçün penisine eğildi Luhan güçsüz bir sesle "hayır lütfen " dedi sesi bile zor duyuluyordu. Durmuyacağını bile bile bağırmıştı. Hızla Luhanın penisi kesti.Luhan dayanamamış bayılmıştı yada ölmüştü ama Do'nun işi daha bitmemişti ki.

Uyanması için elektirik verdi.Yerdeki penisini alıp luhanın ağzına soktu.Do deli gibi kahkaha atıyordu. Luhan gözlerini bile zor açıyordu.Luhanın parmaklarını tek tek kopardı kan kaybından ölmeden önce Bıçağıyla sol göğsünü kesip kalbini çıkardı.Kameraya gösterdi.Luhan ölmüştü.Do zevkin doruk noktasındaydı. İlk başta belli olmasada oda da iki tane ölü beden vardı.

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin