Ollin pov:
Odotan koulun pihalla, että Joonas ja Tommi tulisivat. Olin päässyt tunnilta kymmenen minuuttia etuajassa, joten siksi olen aikaisin jo pihalla. Onneksi koulu sentään loppui.
"Moikka!" Kuulin jonkun tytön sanovan yhtäkkiä edestäni. Mihin väliin se siihen tupsahti? "Moi?" Vastasin kysyvästi. Mitä tuollakin minulle asiaa on? "Mun nimi on Emilia" Hän kertoi hymyillen. Taas yksi näistä. "Mä oon Olli" Vastasin ja yritin vääntää naamalleni hymyä. En minä halunnut tylykään olla. "Mut siis mä tykkään..""Ja sit mä asun parin kilsan päästä täst koulusta niin saa tulla moikkaamaan" Tyttö sai vihdoin kerrottua kaiken itsestään. Oikeasti, se selitti mulle kaiken, KAIKEN juuri äskön tän kymmenen minuutin session jälkeen. "Kiva" Vastasin lyhyesti ja yritin hymyillä. Tyttö hymähti ja lähti kävelemään pois. Vihdoin saatana. "Oliks kiva keskustelu?" Kuulin Tommin kysymyksen. Käänsin pääni hänen suuntaan. "Joo ihan vitun kiva" Vastasin sarkastisesti. Huomasin samalla, että Joonas ei ole vielä tullut. "Mis Joonas muuten on?" Kysyin ja katsoin ympärilleni vilkuillen Joonasta. En nähnyt blondia hiuspehkoa missään. "Ei varmaan viel tullu tai jotain" Tommi sanoi. "Mut mun vanhemmat ei oota puolta tuntia niin mun pitää mennä" Tommi jatkoi. Nyökkäsin ymmärtäväisesti. "Joo voit sä mennä" Tommi lähti kävelemään pois ja itse jäin odottamaan Joonasta. Samassa huomaan Tommin ilmeen, joka vakavoituu. Sitten hän heiluttaa kättään minulle, että tulisin hänen luokse.
Näytän kysyvää ilmettä hänelle, mutta päätin lähteä kävelemään hänen luokse. Kun pääsin hänen luokse, hän osoittaa jotain poikaa. Älyän, että se on Joonas. Mitä hän täällä tekee? Ihmettelin. Huomasin Joonaksen tärisevän ja itkevän. Huoli kasvoi sisälläni, joten päätin mennä hänen luokse. Samassa huomaan hänen rysähtävän maahan makaamaan. Joonas ei! "Joonas!" Huusin. Kirjaimellisesti pikainen kävely muuttui nopeaksi juoksuksi hänen luokse. Kun pääsin Joonaksen luokse, yritin herätellä häntä.
"Joonas herää" Yritin sanoa hänelle paaniikin vallassa. "Mitä täällä tapahtuu?" Kuulin Tommin isän kysyvän. "Joonas pyörty" Sanoin jo melkein itkien. "Hei ei mitään hätää. Voidaan ottaa hänet meidän luokse ja viedä hänet sitten takaisin kotia, kun hän on hereillä" Tommin isä selitti. Ihan hyvä idea..
YOU ARE READING
||You Make My Heart Smile||
FanfictionPoika, joka on kokenut rankan elämän, muuttaa täysin uuteen kaupunkiin. Hänen elämänsä ei ollut sitä parasta, mutta muuttuuko se, kun hän tapaa elämänsä rakkauden? ----------------------- Kirja kertoo Joonaksesta ja Ollista, ja heidän elämästä yläas...