Joelin pov:
Odotamme Nikon ja Tommin kanssa Ollia, Joonasta ja ilmeisesti jotain Aleksia. Niko ja Tommi puhuvat jostain uudesta biisistä, kun minä olen omissa maailmoissani.
En voi olla ainoa, kuka on huomannut, että Olli ja Joonas ovat olleet todella läheisiä viime aikoina. Kyllähän minä huomaan, että Olli on ihastunut Joonakseen, mutta onko Joonas? Vai onko heillä jo jotain?
"Sieltä ne tulee!" Kuulen Nikon huutavan. Käännään katseeni Nikon suntaan, ja tuo katsoo taas meitäpäin tulossa olevia kahta poikaa. Eli siis Olli ja Joonas.
"Moro" Olli tervehtii. Tervehdimme kaikki takaisin. "Tuleeks se Aleksiki?" Niko kysyy. Joonas ja Olli nyökkäävät.
"Mitä me meinataan tehä sit?" Päätän kysyä. Kuulen vain pientä epämääräistä muminaa ympäriltäni. Eikö kukaan tosiaan ole keksinyt mitään?
"Aa moro Aleksi!" Kuulen Joonaksen huutavan. Huomaan pienen blondin pojan kävelevän huppupäässään meitä kohti.
Pian tuo poika pääsee luoksemme ja tuijottaa maata. Hän näyttää jotenkin jännittyneeltä? En minä tiedä. En osaa lukea ihmisiä heidän kasvoiltaan.
"Joo Aleksi täs on Niko, Tommi ja Joel. Ja meidät sä varmaan muistakki sit" Joonas kertoo. Tervehdimme kaikki Aleksia hymyillen. Hän tervehtii meitä takaisin ja nostaa vihdoin katseensa maasta.
"No mitä me meinataan tehä nytten? Lähetäänks kauppaa?" Ehdotan. Saan myöntävät vastaukset kaikilta.
~~~
Aleksin pov:
Olemme kaupassa energiajuomahyllyillä. En osaa valita mitä otan. Tommi taisi mennä hakemaan meille jotain karkkia. Vai oliko se Tommi? No kumminkin se pitkä brune. Vittu ku hyvä muisti.
"Siis mis mun Red Bull?" Kuulen Joelin manaavan ja katsovan siristäen jokaisen hyllyn yksitellen. "Ei mitään hajuu. Oisin ottanu itekki" Joonas sanoo Ollin vierestä.
Päätän ottaa Monsterin, vaikka se onkin ihan helvetin iso tölkki. Tiedän kyllä, etten tule juomaan tätä kokonaan.
"Vittu Aleksil tulee joku tauriinikohtaus ku se juo ton" Niko sanoo, joka pitää sen sijaan Megistölkkiä kädessään.
"Nää on iha saman kokosii" Huomautan. Niko tuhahtaa huvittuneena ja ottaa hupun pois päästäni. "Älä pidä huppua sisällä"
Ollin pov:
Niko ja Joel riitelevät siittä, että onko halvempaa ostaa kaksi pientä Megis tölkkiä vai yksi iso. Katson noita kahta. Että ku osaa olla tyhmiä.
"Hei jos te teette sillee, että otatte omat Megikset, Joel ei valita enää kertaakaan nii päästään helpommalla" Sanon.
"No ota sinäki Matela se juoma nii päästää lähtee" Joel tuhahtaa ja lähtee jo kassalle. Myös muut jätkät seuraavat Joelia kassalle paitsi Joonas, joka on edelleen vieressäni.
Pian tunnen Joonaksen huulet omillani. Suudelma oli erittäin intohimoinen. Olen hämmentynyt, mutta vastaan silti suudelmaan yhtä halukkaasti.
Pian Joonas tunkee kielensä suuhuni suudelmien välissä. Siinä vaiheessa älysin, että jätkät voivat nähdä.
Työnnän hellästi Joonasta pois kielarista. Pian tuo lopettaa ja katsoo minua hämillään. "Sori Joonas, mut jätkät voi nähä.." Sanon kuiskaten.
"Joo sori. Mul oli vaa ikävä sun huulia" Joonas sanoo ja ottaa hyllyltä jonkun energiajuoman.
Tunnen punan poskillani. Otan hyllyltä Megistölkin ja lähden kassalle. Joonas seuraa perässäni. Maksamme juomamme ja menemme kaupasta ulos.
Jätkät odottavat meitä pyörätelineillä. He juovat kaikki tyytyväisinä juomiaan. "Vittu ku teil kesti" Niko valittaa ja juo Megistään.
"No tuol kaupas oli iha vitun huono valikoima" Puolustan. Joel ja Joonas nyökkäilee olevansa samaa mieltä.
"Ei mennä ostaa enää täst kaupast energiajuomii ku iha vitun kalliita" Aleksi sanoo.
YOU ARE READING
||You Make My Heart Smile||
FanfictionPoika, joka on kokenut rankan elämän, muuttaa täysin uuteen kaupunkiin. Hänen elämänsä ei ollut sitä parasta, mutta muuttuuko se, kun hän tapaa elämänsä rakkauden? ----------------------- Kirja kertoo Joonaksesta ja Ollista, ja heidän elämästä yläas...