23.

370 38 3
                                    

Joonaksen pov:

Katson Ollia, joka istuu sylissäni. Hän juuri kertoi tykkäävänsä minusta ja odottaa minun vastaustani. En tiedä mitä vastata. "M-Mä.." Yritän sopertaa. Lopetan kumminkin yrittämisen puhua ja painan huuleni Ollin vastaaville.

Tuo vastaa hämmentyneenä, mutta kumminkin innostuneena. Irrottaudun suudelmasta ja hymyilen tuolle. "Oliko tarpeeks hyvä vastaus?" Kysyn ja pistän käteni tuon poskille, ja alan silittämään niitä hellästi peukaloillani.

Olli nyökkää ja alkaa hymyilemään. Vedän hänet uuten, mutta intohimoiseen suudelmaan. Hän vastaa siihen välittömästi. Tuo puraisee alahuultani, jolloin raotan suutani. Olli tunkee kielensä suuhuni.

Pitkän kestäneen kielarin jälkeen irrottaudumme siittä. "Mäki Olli tykkään susta tosi paljon" Kerro ja tunnen pienen punan poskillani. Olli laittaa kätensä hiuksiini.
"M-Mutta en tiiä oonko valmis.. Mihinkään suhteeseen viel" Kerron ja käännän katseeni surullisena pois Ollista.

Tuo kumminkin kääntää pääni häneen päin takaisin. "Se on Joonas ihan okei. Hyvä että kerroit" Olli sanoo ja alkaa silittämään hiuksiani. "Tiiäkkö mitä Joonas?" Olli kysyy. Nyökkään hänelle.

"Tehäänkö niin, että edetään hitaasti? En halua että sua ahistaa. Ja kerro heti, jos joku tuntuu epämukavalta tai ei oikealta. Eikö?" Olli ehdottaa. Tunnen hymyn naamallani. Nyökkään tuolle.

"Oot ihana" Sanon tuolle ja vedän tuon haliin. Tuo kietoo kätensä ympärilleni ja kaataa meidät makaamaan sängylleni. Nyt Olli makaa päälläni ja pitää käsiään ympärilläni. Hän painaa poskensa rintakehääni vasten.

"Kuulen sun sydämmen tykytyksen" Olli kertoo. Alan hymyilemään. "Niinkö?" Kysyn ja alan silittämään tuon kikkaria hiuksia.

"Joo. Se kuulostaa ihanalta" Olli sanoo ja nostaa päänsä. Hän painaa pusuja rintakehälleni. Se hieman kutittaa, joten alan kikattamaan.

Pian tuo painaa päänsä takaisin rintakehääni vasten. "Ainiin vittu mun piti soittaa sille Joelille" Olli sanoo ja nousee päältäni. Kylmyys valtaa kehoni, sillä Ollin keho lämmitti minua ihanasti.

Kaivaudun peiton alle, jos se lämmittäis. Olli katsoo minua hymyillen ja ottaa puhelimensa sängyltäni. "Tuliko kylmä?" Olli kysyy lässyttäen. "Joo ku Olli lähti pois" Sanon ja mutristan huuliani. Tuo naurahtaa ja tulee antaman minulle pusun huulille.

Hymyilen tuolle. Pian Olli painaa puhelimensa korvaansa ja soittaa Joelille. "Joo moro Joel" Olli tervehtii. "Joo sori ku kesti soittaa. M-Mun puhelimesta oli loppunu akku, joten jouduin lataa sitä hetken aikaa" Olli selittää hädissään.

Olli puhui vielä hetken aikaa Joelille, jolloin tuo lopettaa puhelun. "Sori ku en kertonu Joelille, mutku en haluu viel kertoo jätkille.." Olli sanoo pahoittelevasti ja istuu sängyn reunalle. Nousen itsekkin ja menen Ollin viereen istumaan.

Kierrän peittoni meidän ympärille ja vedän tuon sivuttaishalaukseen. "Ei se haittaa Olli. Ei meidän oo pakko kertoo heti. Ja en määkään haluu viel kertoo" Kerron tuolle. Leputan pääni tuon olkapäälle ja alan silittämään tuon kylkeä.

Pian tunnen Ollin painavan päänsä oman pääni päälle ja laittavan kätensä hiusteni sekaan. Pian tunnen tuon alkavan silittämään hiuksiani.

"Oonks ikinä kertonu kuin ihana oot?" Olli kysyy. Alan pakostakin hymyilemään. Pudistan hellästi päätäni.

"No sen voin sanoo et oot tosi ihana ja tärkee mulle" Olli kertoo ja pussaa minua hiusteni sekaan. Hän laskee päänsä takaisin omani päälle. Pistän silmäni kiinni. Ihanan lämmin.

||You Make My Heart Smile||Where stories live. Discover now