15.

423 39 5
                                    

Ollin pov:

Tunnen Joonaksen vastaavan hennosti ja varovasti suudelmaan. Liikutamme samaan tahtiin huuliamme. Pistän käteni Joonaksen poskille, ja alan silittämään niitä. Tunnen Joonaksen rentoutuvan ja pistävän omat kätensä niskani taakse.

Tätä olen halunnut. Tuntea Joonaksen huulet omillani. Kaunis hetkemme kumminkin keskeytyy, kun viereisestä naapurin huoneesta kuullu hyvin kova huokaisu. Tais tulla..

Irrottaudumme suudelmasta ja alamme samantien nauramaan. Joko tää johtuu alkoholista tai sitten väsymyksestä..

"Pitäskö meijän lähtee vaa nukkuu meille?" Kysyn. Joonas nyökkää ja hymyilee minulle. Hymyilen takaisin ja annan pienen pusun tuon poskelle.

Lähdemme huoneesta ja kävelemme eteiseen. Pian huomaankin Joelin ja Tommin tulevan luoksemme pienet virnistykset kasvoillaan. Katson heitä kummissani.

"Ootteks te jo lähössä?" Joel kysyy hieman humalassa. Nyökkään ja törkkäsen kengät jalkaani. "No mut pitäkää hauskaa" Joel sanoo virnistäen ja lähtee. Tommi kuitenkin jäi vielä luoksemme.

"Oliks Joonaksen huulet millaset?" Tommi kysyy hymyillen vittuilevasti. Mitä? Näkiks ne mut ja Joonaksen suutelemassa?

"Joo kanttis sunki mennä nukkuu" Sanoin ja katsoin Joonasta, jonka posket olivat hennon punaiset. Otin tuon kädestä kiinni ja avasin oven. Astuimme ulos talosta raittiiseen ilmaan.

Kävelimme hiljaista katua pitkin Oulussa. Pidämme käsistämme kiinni.

"Merkitsikö se suudelma sulle mitään?" Joonas kysyy pitkän hiljaisuuden jälkeen. Käännän katseeni häneen.

"Puhutaanks huomen? Must tuntuu et nyt ei oo paras hetki jutella ku ollaan juotu" Kysyn varovaisesti. Nään Joonaksen nyökkäävän. Puristan hänen kättään.


Pääsemme vihdoin kotiini. Otan avaimet taskustani ja avaan oven. Onneksi vanhempani ei ole kotona.

Otamme ulkovaatteet pois ja kävelemme olohuoneeseen. Sitten päähäni juolahtaa. Menen keittiöön ja haen pari tölkkiä. Tulen takaisin ja pistän tölkit pöydälle.

Olohuoneeseen saapunut Joonas katsoo minua ja minun liikkeitäni. "Haluuks viel?" Kysyn ja viittaan paria tölkkiä olutta. Joonas nyökkää ja hymyilee viekkaasti.

Virnistän ja ojennan hänelle tölkin. "Kiitos" Joonas kiittää ja avaa tölkin. Avaan itsekkin ja vien tölkin huulilleni.

Joonaksen pov:

Voin sanoa, että pari tölkkiä olutta ei jäänyt vain pariin. Meidän piti mennä nukkumaan, mutta ei tämä minua haitannut.

Istumme sohvalla ja juomme. Pöytä on täynä tölkkejä. Katson tölkkiä kädessäni ja otan siittä kulauksen. En ole ikinä ennen juonut alkoholia, mutta on tämäkin kokemus...

Tunnen Ollin käden reidelläni. Käännän katseeni häneen ja virnistän. Olli kaataa minut makaamaan selälleni sohvalle. Hän tulee päälleni ja suutelee minua intohimoisesti. Vastaan suudelmaan halukkaasti.

Tunnen Ollin käden menevän paitani alle, jolloin havahdun takaisin ajatuksiini. Olemme kännissä..

Työnnän varovasti Ollia pois päältäni. Hän lopettaa ja katsoo minua hämillään. "Olli lopeta.." Sanon väristen ahdistuksesta.

"Anteeks.." Olli sanoo sammaltaen ja menee pois päältäni. Hän menee istumaan ja katsoo lattialle. Hän näyttää siltä, että nukahtaisi.

"Olli. Mennään nyt nukkuu" Sanon ja nousen sohvalta. Otan Ollin kädestä kiinni ja vedän hänet ylös sohvalta. Hän horjahtaa päälleni, jolloin meinaamme kaatua. Saan kumminkin kiinni, jolloin emme kaatuneet.

Menemme hänen huoneeseen ja laitan hänet sängylle makaamaan. Tulen itsekkin makaamaan Ollin viereen. "Käyks, jos nukun sun kaa samas sängys?" Kysyn ihan varmistaakseni. Tunnen Ollin kietovan kätensä ympärilleni. Näköjään se käy....

||You Make My Heart Smile||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin