5. Bučinys

6.4K 354 10
                                    

Niall mane apsikabino, ir šiek tiek pasilenkė, nes aš už jį visa galva mažesnė. Jis pasuko galvą ir lėtai uždėjo savo lūpas ant mano lūpų, lyg kažko delsdamas. Mano kūnų nuėjo ilga maloni elektros srovelė, kuri privertę mano pilvą tapti visiškai tuščiu. Niall mane prisitraukė arčiau savęs, lyg pamiršdamas, kad čia kažkas dar yra. Mūsų lūpos judėjo lėtai, atrodė, kad mes abu mėgavomės tuo. Aš rankas laikiau padėtas jam ant pečių.

- Laikas ,- Sušuko Eleanor.

Tos dvi minutės praėjo labai greitai, Niall man nusišypsojo atsitraukęs ir prikando lūpą, o aš jaučiau kaip tampu visiškai raudona. Nors dar tik antra diena kai jį pažįstu, man jis jau velniškai patinką.

- Aš nebežaisiu ,- Sumurmėjau.

- Aš taip pat ,- Man pritarė Niall.

- Aš jus nufilmavau ,- Sukikeno šalia manęs sėdinti Perrie.

- O dieve ,- Sumurmėjau ir užsidengiau savo veidą delnais.

Jie dar pažaidė kelis ratus, o aš stengiausi vengti Niall žvilgsnio į mane. Pati sau nusišypsojau, prisiminus bučinį. Jis buvo pasakiškas. Staiga mano telefonas pradėjo vibruoti, į "Skype" programą, skambina Dominica. Ji mano geriausė draugė iš Airijos. Pažvelgiau į visus.

- Jūs nesupyksit, jei aš atsiliepsiu savo draugei su kamera? ,- Paklausiau jų.

- Ne ,- Šyptelėjus pasakė Kayle ir visi jai pritarė.

Aš paspaudžiau "Atsiliepti su vaizdu" ir ekrane iššoko Dominicos veidas.

- Sveika ,- Ištariau aš.

- Labas ,- Pasisveikino ji.

- Ar galime susiskambinti vėliau, dabar aš kiek užsiėmusi? ,- Paklausiau jos ir trumpai žvelgiau į draugus.

- Žinoma ,- Ištarė ji ir padėjo ragelį.

Ji supyko.
Atsidusau ir padėjau telefoną ant sofos. Ne jau dabar prarasiu savo geriausią draugę? Ne jau ne, to nebus.

- Ar viskas gerai? ,- Paklausė manęs Louis.

- Taip

- Kur jai čia nebus, po tokio bučinio ,- Sukikeno Eleanor.

Aš nuleidau žvilgsnį ir vėl išraudau nuo Niall teiginio. Jis toks... toks nuostabus. Ar aš pradedu jam jausti simpatija?

- Galime pakartoti ,- Gundančiai pasakė Niall ir žvelgė tiesiai į mane.

- Manau mūms jau laikas ,- Liūdnai pasakė Kayle atsistodama.

Aš taip pat pakilau iš savo vietos ir atsisveikinau su visais. Stebėjau kaip kai kurie eina pro duris.
Niall atsisukęs atgal sumurmėjo "Nors gal" ir grįžęs prie manęs pabučiavo į žandą. Palikdamas mane stovėti be žado ir visą raudoną.

Iki kol Kate grįžo namo, aš susitvarkiau namus, padariau jai valgyti, nusimaudžiau, pakalbėjau su Dominica ir truputį susirašinėjau su Gabriella. Dabar mano galvos skausmas, kaip pasakyti Kate apie tą bučinį, nes ji man prilygsta geriausiai draugei. Atsisėdau šalia jos, kol ji valgė mano keptus blynelius.

- Am, Kate ,- Nedrąsiai pasakiau.

- Ką? ,- Nurijus maistą pasakė ji.

- Atsimeni, kai aš tau sakiau, kad tau pasakysiu, kai bus mano pirmasis bučinys? ,- Žaisdama su savo pirštais ištariau.

- Aha ,- Atsisukus į mane pasakė ji.

- Tai va, šiandien jis nutiko ,- Jaučiau kaip išraudonuoju.

Kate garsiai suklykė, ir pradėjo ploti rankomis, lyg koks mažas ruonis. Regis ji laimingesnė už mane.. nors ne.

- Pasakok viską ,- Suspiegė ji.

- Jis buvo su Niall, šiandien visi žaidėmė butelį ir mes gavome pasibučiuoti trečiu lygiu ,- Raudonuodama pasakojau jai.

- Oh, wow! Tai truko dvi minutes

- Kaip dvi sekundės ,- Nusijuokiau.

- Mano sesutė pasibučiavo ,- Apsikabindama mane pasakė ji.

- Gerai, gerai, valgyk ,- Sukikenus pasakiau.

Žiūrėjom serialą "Kaip aš susipažinau su jūsų mama", atsimenu kaip ankščiau jį žiūrėdavau su tėvais. Buvo nuostabus laikai. Atsidusau ir pasiėmiau vibruojantį telefoną. Rašė Zayn, bet man buvo įdomu iš kur jis gavo mano telefono numerį.

Zayn: Labas Maya, atleisk man dėl vakar, aš tikrai nenorėjau to pasakyti :( -Zayn
Maya: Nieko tokio :) O iš kur gavai mano numerį?
Zayn: Tu nuostabi! Šiaip ne taip iš prašiau Gabriellos :)
Maya: Aišku :)
Zayn :)

Nepykau ant Gabriellos, bet ji galėjo manęs atsiklausti. Kate baigusi valgyti išsiplovė lėkšte, o aš išsitiesiau ant sofos ir toliau žiūrėjau serialą.

Gabriella pozicija

- Niall ,- Užšaukiau per visus namus ir pradėjau lakstyti paskui jį.

Jis pavogė mano telefoną, o ko jam reikia iš jo tai aš net nenumanau.

- Imk, imk ,- Ištiesdamas man mano telefoną pasakė jis.

Piktai žiūrėjau į jį, ir norėjau suprasti ko jam reikėjo iš mano telefono. Jei jis nebūtu mano pusbrolis aš jį nudėčiau.

Niall pozicija

Kol bėgau nuo Gabriellos spėjau užsirašyti Maya's numerį į savo telefoną, nors manau tai buvo sunkiausias darbas mano gyvenime. Gabriella piktai žiūrėjo į mane, bet aš vis dar negalėjau atgauti kvapo. Atsidusau ir nusijuokiau, o tada Gabriella man nusišypsojo.

- Gabi, tu greita ,- Nusijuokiau. - Tiesa, šiandien buvom pas Maya, kaip žinai ,- Piktai pažiūrėdamas į ją pasakiau. 

- Atleisk, man buvo sunkus matematikos kontrolinis ,- Sušuko ji. - Gerai, pasakok ką gero nuveikėt ,- Šyptelėjo ji.

- Žaidėm žaidimus visokius, žiūrėjom futbolo rungtynes, gėrėm arbatą ,- Šyptelėjau jai ir nuleidau akis į savo pirštus.

- Sakyk, kas nutiko ,- Suspiegė ji.

- Aš pasibučiavau su Maya ,- Prikąsdamas lūpą ištariau.

- Ne gali būti ,- Surimtėjus pasakė ji. - Užsičiaupk ,- Nepatikėdama ji pasakė.

- Ji bučiuojasi nuostabiai, man regis... ,- Nutilau ir pažvelgiau į Gabi. - Man ji patinka ,- Nusišypsojau pilnai ir ji užspringo savo sultimis.

Tai melas. Man ta mažė niekada nepatiks, tiesiog man reikia sajungininkės, kuri pritartu mano draugystei su Maya. O Gabriella tam tiks idealiai.

- Čia tai stipru ,- Vos ištarė ji. - Tu ją pažįsti vos dvi dienas ,- Pasakė ji.

- Taip, bet ji... ,- Nežinojau ką pasakyti.

- Supratau ,- Ji nusijuokė. - Tu įklimpai mano mielas drauge ,- Sukikeno ji.

O gal aš jai jau kažką jaučiu?

Story about a bad love // n.h ✔️Where stories live. Discover now