- Labas ,- Maloniai nusišypsodamas pasakė pirmas jis.
- Sveikas ,- Atsakiau jam, kiek sukikendama.
Stojo nejauki tyla iki kol aš jį pakviečiau į savo viežbučio kambarį, jis nėra labai modernus, į kokius yra pratęs apsistoti Niall. Jis lėtai apsižvalgė ir tada jo žvilgsnis sustojo ties manimi.
- Kraukis daiktus, tu vyksti pas mane ,- Ramiai pasakė jis, paimdamas mano vieną lagaminą nuo žemės. Kuris buvo neiškrautas.
- Aš niekur nevyksiu ,- Piktai jam atšoviau, ir norėjau iš jo paimti savo lagaminą, bet jis jį patraukė.
- Vyksi, tu negyvensi šitoje narkomanų irštvoje ,- Nusipurtydamas pasakė jis.
- Tai kur aš gyvensiu? ,- Sunėrusi rankas ant krūtinės paklausiau jo.
- Pas mane ,- Ramiai pasakė jis.
- Tu gyveni vieno kambario bute ,- Nusijuokdama atsakiau jam.
- Ir? Ten daug geriau nei čia, plius, turiu patogią sofą ,- Gūžtelėjo pečiais jis, ir padėjo vieną iš lagaminų prie durų.
Niall pozicija
- Tu gyveni vieno kambario bute ,- Nusijuokdama atsakė ji man.
- Ir? Ten daug geriau nei čia, plius, turiu patogią sofą ,- Gūžtelėjau pečiais ir padėjau vieną iš jos lagaminų prie durų.
Nors ji to ir nežino, aš įsigijau naują būstą. Tai yra namas, gana erdvus, ir per didelis man. Bet aš jį gavau už dyką, taigi, kodėl gi negyventi kaip tikram ponui?
Po geros valandos, per kuria aš vos, vos sutalpinau jos visus daiktus į savo mašiną, važiuojame į mano naująjį namą. Mačiau kaip ji susiraukė, vos pamatė, kad aš vykstu ne ta linkme.
- Kur tu mane veži, Niall? ,- Gana piktai paklausė ji.
- Pas save ,- Ramiai atsakiau jai.
Ji dar labiau susiraukė ir pilnai atsisuko į mane. Ji turėtu džiaugtis, kad jai nebereikės gyventi tame baisiame viežbutyje. Plius, man bus tik smagiau gyventi, ne vienam tokiam name.
- Niall ,- Piktai pasakė ji. - Tu gyveni ne šiame kvartale ,- Pasakė ji, tonu kuris mane prajuokino.
- Tai, kad čia ,- Pasakiau jai ramiai ir sustojau prie dviaukščio namo, garažo durų.
Išlipau iš mašinos ir nuėjęs prie bagažinės išėmiau keturis jos lagaminus, ir pradėjau nešti į vidų, kol ji stovėjo lauke ir žiūrėjo į namą. Trumpai pažvelgęs į ją, nusijuokiau. Ar ji mato pirmą kartą tokį namą?
Maya pozicija
Stovėjau lauke ir vis dar negalėjau patikėti, kad Niall gyvena šiame name. Jis labai didelis, kodėl jis nusipirko šitą namą, jeigu gyvena vienas, nebent jis turi kitą. Nors tai ir taip suprantama, jis turi kitą. Todėl jis man nerašė, jis neturėjo laiko. Jis leido jį su savo mergina, kokia aš kvaila. O dabar jis man padeda, kaip senai draugei.
Įėjusi į vidų, sučiaupiau stipriau lūpas, laikydama vienoje rankoje savo rankinę, o kitoje rankoje tašę su universiteto knygomis, bei kitais daiktais. Pirma mane pasitiko nedidelis koridorius, kai nusiaviau batus, pasukau pro dešines duris, mane pasitiko svetainė, gana nedidelė, bet labai erdvi. Viduryje buvo juoda minkšta, odine sofa, stalelis ant kurio buvo kelios tuščios skardinės ir čipsu pakis, prie sienos stovėjo sekcija su viduryje juodu televizoriumi, kuris buvo gana didelis. Per vieną sieną buvo padaryta stiklinė siena, pro kurią matėsi vaizdas į terasa, už kurios puikavosi baseinas ir toliau miškas. Vaizdas pasakiškas.
YOU ARE READING
Story about a bad love // n.h ✔️
FanfictionIstoriją apie nelaimingą merginos ir vaikino meilę. Kurią bėgant laikui, vis sunkiau ir sunkiau, išsaugoti. • Pirmas ir antras sezonas!