2 Sezonas 3.2 Diena

3.8K 246 3
                                    

Kai įėjome į Niall butą, išgirdom Eli juoką, pavarčius akimis, nuėjau į virtuve ir iš šaldiklio išsitraukiau ledo, tada pridėjau prie skaudančios lūpos.

- Kas nutiko? ,- Susirūpinusi paklausė Elizabeth kai įėjau į svetaine.

- Niall įkando į lūpa ,- Piktai pažiūrėdamas į jį pasakiau.

Eli su Thom pradėjo garsiai juoktis, Niall kreivai šyptelėjo jiems, o aš tiesiog piktai stebėjau jį. Man velniškai skauda tą lūpą.

- Maniau Niall moki bučiuotis ,- Nusijuokdama pasakė Elizabeth.

- Manyk iš naujo ,- Nusijuokdamas pasakė jis. - Ar kas nors nori, kavos, arbatos, kapučino ar panašiai? ,- Pasiteiravo jis.

- Aš višai norešiau kapušino ,- Pasakiau kažką panašaus sumurmėdama per ledą.

- Mes nieko nenorim ,- Pasakė už abu Thom. Niall tiesiog linktelėjo ir dingo už saliono durų. - Mes jau parašėme apie pusę tavo rašinio ,- Pasakė jis.

- Rimtai? ,- Džiugiai paklausiau jo.

Atsisėdau šalia Eli, ir pasidėjau ant savo kelių jos kompiuterį. "...Žurnalistika tarsi mano gyvenimas, be jos aš niekas, kartais susimąstau, ar galėčiau būti kažkuo kitu, bet tada aš aiškiai sau pasakau. Niekada" - Remtasi Niall Horan biografija.
Ši eilutė visą laiką buvo mano mintyse, kol skaičiau kitą teksto dalį. Visas tekstas išimtas iš Niall kūrinio, tikrai labai nuostabus.  Jis toks tikroviškas ir aš nežinau kaip jį dar apibūdinti, jis tiesiog tobulas.

- Ir tuos likusius penkis šimtus žodžiu, galėsi savo prikurti ,- Pasakė Eli.

- Aha, tekstas labai geras ,- Pasakiau pakeldama akis į juos.

Jie man nusišypsojo ir aš parašiau dar  virš šimto žodžiu kaip aš manau kodėl man patinka žurnalistika. Niall atnešė mano kapučina ir aš jam padėkojusi, padėjau kompiuterį ant stalo ir iš jo paėmiau kapučino puodelį.

- Kodėl jūs paėmet mano kūrinį? ,- Paklausė gana piktai Niall, skaitydamas kūrinį.

Paėmiau iš jo rankų kompiuterį ir ištryniau visą tekstą, jis tikras šūdžius jei jam gaila kažkokio teksto.

- Ką tu darai? ,- Ant manęs užšaukė Elizabeth, pamatydama ką aš padariau.

- Lai jis būna laimingas, su savo tekstu ,- Gana piktai atsakiau ir tik tada supratau, kad jie buvo paėmė be leidimo tekstą, taigi Niall turi teisę pykti.

- Galėjai pasilikti ,- Gūžtelėjo pečiai Niall.

- Viskas gerai, parašysiu pati ,- Pasakiau pusę lūpų šyptelėdama.

Nuėjau į virtuve ir, kad jie negirdėtu, paskambinau taksi. Man reikia grįšti, dabar, kad spėčiau parašyti rašinį. Tai pirmas kartas ir paskutinis, kai aš taip kvailai pasielgiau.
Grįžau pas juos ir susikrovusi visus savo daiktus, pažvelgiau į jų veidus, kurie buvo sumišę.

- Taksi jau atvažiuoja, grįštu į bendrabutį ,- Pasakiau jiems.

- Bet kodėl? ,- Susiraukusi paklausė Eli.

Negaliu būti šalia jo, kai mane viskas skaudina.

- Reikia baigti rašyti rašinį, ir pasidaryti iš kitų dalykų pamokas ,- Pasakiau pusę tiesos.

- Oh, gerai ,- Pasakė ji ir aš ją apsikabinau.

Jaučiau kaip mano ašaros greitai prasiverš pro mano akis. Aš esu maža nevykėlė.

Niall pozicija

- Iki Thom, iki Niall ,- Pasakė ji net nepažvelgdama į mus.

Šūdinai paiselgiau dėl to kūrinio, tiesiog nežinau, kas mane apsėdo tuo metu. Pakilau nuo fotelio ir nuėjęs šalia Maya, norėjau jai kažką sakyti, bet ji pakelė savo raudonas akis į mane. Jos skruostu nubėgo ašaros, bet ji jas greitai nusivalė.

Praėjus valandai Eli su Thom, taip pat išvažiavo namo, ir aš likau vienas, su savo Xbox, bei alum. Gerai, kad ryt taip pat į darbą nereikia, nes šeštadienis vienintelė diena, kada taip galiu atsipalaiduoti.
Mano telefonas pradėjo skambėti, ir aš nusikeikiau, kai gavau sustabdyti žaidimą.
Skambina Luke

- Sveikas biče ,- Pasakė vaikinas, kurio balsą paskutinį kartą girdėjau prieš kelis mėnesius.

- Labas ,- Atsakiau jam, atsilošdamas sofoje.

- Mes turime tau staigmena ,- Pasakė jis.

Aš susiraukiau nuo jo žodžiu. Kas per staigmena?

- Mes už tavo durų ,- Sušuko Gabriella.

Vis dar susiraukęs nuėjau prie durų, ir tyliai sumurmėjau, kad per nesąmone. Kai pravėriau duris, garsiai nusijuokiau, pamatęs visus savo draugus, kurių ilgą laiką nemačiau. O jei tiksliai paskutinis kartas buvo, prieš metus, per Kalėdas.

- Sveiki ,- Apsikabindamas juos pasakiau.

Jie visi suėjo į mano butą, Gabriella pirma pagyrė mane už tvarka jame. O Zayn pasakė koks jis gražus.

- Jūs apsistoję kur nors? ,- Paklausiau jų.

- Tiesa sakant, mes pagalvojom, kad galėtume penkiese pas tave apsistoti ,- Pasakė Gabriella.

Nieko nesakau dėl jos su Roby, bei Perrie, bet Luke, Zayn jie sulaužys čia viską.

- Žinoma ,- Tykios, kad šito nesigailėsiu.

Po kelių valandų, jie visi beveik buvo įsikūrę. Visi sėdėjome aplink televizorių ir valgėm picą. Pasiilgau tokių paprastų vakarų su jais, nors ir ne visi čia, man to užtenka.

- Mačiau Maya ,- Pasakiau jiems, ir jie visi nustojo valgę.

- Ta prasme matei Maya? ,- Sutrikęs paklausė Zayn.

- Mus 'supažindino' mūsų draugai, atsimenat Thom, tai jo sužadėtinės geriausia draugė yra Maya ,- Gana smulkiai paaiškinau jiems.

- Aš noriu ją pamatyti ,- Prakalbo Gabriella.

- Pamatysi, nesijaudink ,- Pasakiau jai, nuramindamas.


Story about a bad love // n.h ✔️Where stories live. Discover now