24.2 Niall brolis

5K 304 3
                                    

Niall pozicija

Sustojau kieme, stebėjau Maya, kuri vis stengėsi sušukuoti savo plaukus pirštais. Ji tokia miela. Nusijuokiau ir atsisegęs diržą išlipau iš mašinos, princesė atkartojo mano veiksmus. Priėjęs prie jos sunėriau mūsų rankų pirštus ir sparčiu žingsniu pradėjau eiti link namų durų.

- Aš labai bijau ,- Sušnabždėjo šalia durų Maya.

- Nebijok, aš visą laiką, laikysiu tave už rankos, mano princese ,- Švelniai pabučiavau ją.

Ji man šyptelėjo kai atsitraukiau nuo jos lūpų. Permečiau ranką per jos pečius, prisispausdamas arčiau savo kairio šono. Pabučiavau jos viršugalvį ir atidariau namų duris.

- Mes jau čia! ,- Sušukau ant visų namų.

- Tete Nyall ,- Atbėgdamas link manęs ir Maya iš svetainės, šaukė Theo.

- Čempione ,- Pritūpdamas ir pakeldamas berniuką ištariau.

Viena ranka laikiau Theo, o kita sunėriau rankų pirštus su Maya. Stebėjau žibančias princesės akis, kai ji žiūrėjo į Theo.

- Theo susipažink mano merg-draugė Maya ,- Pažvelgdamas į Maya, o po to į berniuką atsakiau.

- Labas ,- Mielu galsu paasakė Maya.

- Lebias ,- Nusišypsojo Theo.

Visi nuėjom į svetainę kur ant sofos sedėjo Greg su savo mergina. Jie abu vienu metu pakilo, kai pamatė mus įėinančius.

- Labas vakaras ,- Nejaukiai ištarė Maya.

Ji norėjo ištraukti ranką iš mano delno, bet aš greitai apvyniojau savo ranką jai aplink liemenį prisispausdamas arčiau savęs.

- Aš Greg ,- Brolis nusišypsojo ištiesdamas ranką. Maya paspaudė ją.

- Maya ,- Šyptelėdama pasakė ji.

- Denise ,- Blondinė nusišypsojo.

Maya jai linktelėjo ir tada vėl pažvelgė į Theo ant mano rankų. Čempionas suspurdo ir aš jį paleidau, jis nubėgo prie savo žaislų. O aš tuo tarpu sunėriau savo pirrštus su Maya.

- Taigi kiek jūs laiko kartu? ,- Paklausė mūsų Greg.

- Mes ne kartu ,- Liūdnai pasakiau.

- Ką? ,- Garsiai pasakė Greg. - Tu juokauji ,- Nusijuokė jis.

- Aš rimtai ,- Patikinau jį.

- Norit arbatos, kavos ar kapučino? ,- Paklausė Denise.

Aš atsisukau į Maya, kuri tik dabar atitraukė akis nuo Theo. Ji pažvelgė į mane ir nusišypsojo.

- Nori ko nors atsigerti? ,- Paklausiau jos vėl.

- Gal arbatos ,- Šyptelėjo ji.

- Jai arbatos, o man kavos ,- Pasakiau Denise.

Ji linktelėjo ir išėjo į virtuvę.

- Aš einu, paklausiu jos ar jai nereikia pagalbos ,- Pasakė ji.

- Gerai ,- Pabučiuodamas į lūpas pasakiau.

Jos žandai išraudo ir ji nuleido akis į žemę. Ji jau buvo pradėjusi eiti, kai Theo neaiškiai sušaukė jos vardą.

- Mya ,- Sušaumė čempionas ir privertė Maya atsidukti į jį. - Kul eini? ,- Paklausė jis.

- Į virtuvę ,- Pasakė ji.

Berniukas atbėgo prie jos ir įdėjo savo mažą delną į jos.

- Aš einu kaltu ,- Šypsodamasis pasakė jis.

Kol stebėjau juodu nueinančius, visą laiką šypsojausi. Ji moka elgtis su vaikais. Aš ją vis labiau su dienom įsimyliu. Kai jie dingo už virtuvės durų, atsisukau į Greg, kuris plačiai šypsojosi žiūrėdamas į mane. Jis man patrankė per pečius ir mudu atsisėdom ant sofos.

- Mano brolis įsimylėjo ,- Sukikeno Greg, perjungdamas kanalą.

- Yeah ,- Sumurmėjau. - Bet ji nesutiko ,- Tyliau ištariau.

- Kodėl? ,- Paklausė jis.

- Aš pasielgiau šūdinai, bet taisau savo klaidas ,- Atsilošdamas pasakiau.

- Šaunuolis ,- Šyptelėjo jis.

- Man reikia sužinoti, jos mėgstamiausią dainą ,- Pasakiau jam.

- Gerai ,- Pažvelgdamas trumpam į mane pasakė jis. - Bet ji labai šauni ,- Pridūrė jis. - Nepaleisk jos

- Niekada ,- Sušnabždėjau užmerkęs akis.

- Tu sa būsi vestuvėse? ,- Paklausė Greg, po kelių minučių.

- Aha ,- Atsakiau.

- Pasakysi man vėliau jos adresą, kvietimą reikia išsiųsti ,- Prisiminė jis.

Aš linktelėjau ir prisiminiau, visą planą, per vestuves. Negaliu visko sugadinti, viskas turi pavykti.

Maya pozicija

Su Theo įėjom į virtuvę, kur Denise jau kaitė vandenį. Nusišypsojau jai.

- Reikia pagalbos? ,- Maloniai jos paklausiau.

- Gali išimti puodelius ,- Paprašė ji.

Aš linktelėjau ir padariau kaip liepta, sudėjau juos ant baro ir pažvelgiau į Theo, kuris žaidė su Denise telefonų Angry Birds. Nusišypsojau pagalvojau, koks šis mažius mielas.

- Theo jūsų vaikas? ,- Paklausiau jos. - Atleisk, tiesiog jūs dar tik tuoksitės ir.. ,- Aš pritrūkau žodžiu

- Taip, jis mūsų ,- Nusijuokė ji. - Greg man pasipiršo, kai laukiausi jo, ir mums vis nepavyko susituokti, nes buvom užiimti, Greg dirbo ir panašiai, o kai susilaukėm mažylio, nusprendėm palukėti metus ,- Nusišypsojo Denise.

Aš supratingau linktelėjau. - Jis labai mielas ,- Pasakiau.

- Jis tikra Niall kopija ,- Sukikeno ji.

- Kodėl? ,- Greitai paklausiau.

- Šviesūs plaukai, mėlynos akys, lūpos, neveltui Ni kūminas ,- Nusijuokė ji.

- Niall, Theo kūminas? ,- Nustebusi paklausiau jos.

- Aha ,- Šyptelėjusi pasakė ji. - O tu juk būsi vestuvėse, taip? ,- Paklausė Denise.

- Aš nežinau, Niall minėjo kažką, bet nemanau, kažkaip, mes neesame pora, ir jo ,- Greitai sumaliau.

- Tada atvyksi kaip mano draugė ,- Sukikeno ji.

Nusišypsojau jai. Atsisukusi į Theo, nužvelgiau jį ir tikrai pamačiau, kad jis panašus į Niall. Jis tikra jo kopija. Nusišypsojau iš savo minčių ir trumpai pažvelgiau į Denise, kuri taip pat žiūrėjo į Theo.

- Tu labai miela ,- Man pasakė Denise. - Aš tykiosi Niall šį kartą susiims, ir bus protingas ,- Pareiškė ji.

- Ar jis yra turėjęs ankščiau merginą? ,- Paklausiau jos.

- Ne, bet jis buvo jų daug čia parsivedęs, bet vienintelę tave supažindino ,- Nusišypsojo ji. - O tai yra kažkas stebuklingo ,- Pridūrė ji.

Plačiai nusišypsojau nuo minties, kad esu pirmoji mergina, kurią Niall supažindino su savo broliu ir jo būsima žmona, bei jų vaiku.

Po dešimt minučių, mes įėjom į svetainę, kur Niall su Greg žiūrėjo futbolo rungtynes. Padaviau kavą Niall, kuris man padėkojo. Atsisėdau šalia Niall, ir prie mūsų atsisėdo Theo su telefonu rankose.

- Maya, kokia mėgstamiausia tavo daina? ,- Paklausė neatsisukdamas į mane Greg.

- Hozier Take me to the curch, o kas? ,- Atsakiau.

- Jis to klausia visų ,- Nusijuokė Denise.

Niall apsikabino mane ir pakštelėjęs į lūpas, prisispaudė arčiau. Aš apsikabinau jo liemenį, užsikėliau kojas ant jo šlaunų ir priglaudžiau galvą prie krūtinės, kur galėjau jausti jo ramų širdies plakimą.

Story about a bad love // n.h ✔️Where stories live. Discover now