29. Tiesa

4.3K 292 8
                                    

Niall pozicija

Vis skambinėjau princesei, bet operatorė vis sakė - Šio metu su abonentu nėra galimybės susisiekti. Tai knisa. Skambinau Dylan, bet su juo tas pats, Kate darbe, o pas ją namie niekas neatidaro durų. Atsiguliau ant lovos, vis galvodamas kur ji. Ji negalėjo pradingti skradžiai žemėn. Greitai surinkau Colton numerį.

- Hey bro ,- Greit atsiliepė jis.

- Namie esi? ,- Iš karto ėjau prie reikalo.

- Jo o kas? ,- Greit atsakė.

- Nueik pas Maya ir pažiūrėk ar ji namie ,- Išdėsčiau viską.

- Okey, tuoj

Girdėjau ragelyje šnaresi, ir po keliu minučių, Kate balsą.

Colton - Labas vakaras, Maya namie?
Kate - Taip, o kas?

- Ji namie ,- Pasakė Colton man.

- Paklausk kodėl ji nekelia ragelio

Colton - Kodėl ji nekelia ragelio?
Kate - Ji miega, su kuo tu šneki?
Colton - Niall
Kate - Duok man jį

Netrukus išgirdau Kate balsą.

- Ji man sake pasakyti jei tu ateitum ar panašiai, kad tu nebandytum su ja susisiekti, nes ji nenori tureti su tavimi, nieko bendro ir ji pasikeite numeri ,- Lėtai paaiškino Kate.

Man to užteko išgirsti, kad telefona paleisčiau į sieną ir parklupęs ant žemės pradėčiau verkti, kaip mažas vaikas. Aš esu kvailys, kuris viską gadina...

Gabriella pozicija

Šiandien yra ketvirta diena kai nematom Niall ir mus ignoruoja Maya. Tris kartus užgyniau Maya Lanai, kuri pastoviai prie jos lenda. O Maya tiesiog stovi ir tyli, lyg tai priimtu tiesa. Tai be galo nervina. Vakar buvo lenktynės kurias Niall praleido. O tai tikrai keista.

- Maya ir vėl neateina pas mus ,- Susiraukęs pasakė Zayn.

- Joo, kas jai? ,- Paklausė Sam.

- Ji pasidarė tikra kalė, prie jos kimba Lana, o ji nieko nedaro tik stovi ir tai priema lyg tiesa ,- Piktai sumurmėjau.

- Gal jos šeimoj kokios bėdos? ,- Pasakė Kayle. - Arba ji vis dar išgyvena viską dėl lažybų ,- Greitai pridūrė ji.

- Aš net nežinau ką galvoti ,- Įnėrus rankas į plaukus pasakiau.

- O niekas nežinot kur Niall? ,- Paklausė Zayn. - Jis vakar nebuvo lenktynėse

- Ne ,- Trumpai atsakiau.

Pažvelgusi į Colton supratau kad jis kažką žino, bet mums nesako.

- Colton ,- Piktai ištariau.

- Gerai, tą diena kai atėjo naujoke man paskambino Niall ir paprašė kad nueičiau iki Maya's. Tada jos sesuo pasake Niall, kad Maya nenori tureti nieko bendro su Niall ir tai viskas ,- Greitai išbėrė jis.

Taip ir maniau kad čia kažkas ne taip. Greit nuėjau iki Maya's, ji būtinai turi sužinoti ką aš galvoju.

- Tu rimtai, Maya? ,- Šaukiau ant jos. - Tu taip greit pasiduodi, tai peroksidinei kalei? Negaliu patikėti, kad mūsų aršioji Maya dingo. Kur ji? Prisiekiu jei ji negrįš, aš ją pamiršiu kaip drauge ,- Prie mūsų prisistatė ir Lana.

Paskutinį kart žvelgiau į Maya ir nuėjus atsistojau įžymybes kampo. Noriu sužinoti ar ji tikrai taip greit pasiduos jai. O jei taip, aš būsiu priversta jos atsisakyti iš draugių.

Maya pozicija

Vos Lanai pradėjus šnekėti apie Niall, aš susimąsčiau apie Gabriellos pasakytus žodžius. Ar aš tikrai taip greit pasiduodu? Kažkokiai peroksidinei kalei? Taip aš jaučiuosi įskaudinta ir išduota Niall, bet ar aš turiu dėl to kentėti? Ankščiau aš būčiau apsigynusi save, o lą aš darau dabar? Tyliu? Tai nera gerai. Lana laimi prieš mane ir aš turiu kovoti dėl to ką myliu, ir kas myli mane. Mano pasąmone šneka man nesąmones, kad įskaudintų labiau pačia save. Aš turiu kovoti dėl to ką myliu ir tai taškas.
Pakėliau nuleistas akis nuo žemės į Lana, kuri ne perstojo man įrodinėjo, kad Niall bus jos.

- Žinai ką? Užsičiaupk ,- Garsiai surėkiau aš. - Tavo Niall niekada nebus, supratai?! Jis mano ir tik mano. O dabar tau leidus, aš einu pas savo vaikina ,- Pergalingai nusišypsojus pasakiau jai.

Gabriella pozicija

Mano mergaitė

Maya pozicija

Greitai parašiau Gabi žinute, kad jei kas klaus, blogai pasijaučiau ir išėjau namo.

Gabriella - Okeyy xx

Po gero puse valandos ėjimo iki Niall namų, mano telefonas suskambo tiesiai prie jų namų durų. Atmečiau Kate skambuti, ir pasibarškinau į Niall namų duris. Viena kartą, antra, trečia, bet regis nieko nėra namie. Palankiau durų rankena ir durys atsidarė nustebindamos mane. Visgi namie kažkas yra. Apvaikščiotas visa pirma aukšta, bet ten nei gyvos dvasės. Tada nuėjau prie Niall kambario durų, nežinodama ką daryti. Belstis ar eiti tiesiai. Aš pakėliau ranka, bet ji sustingo ore, kai sau už nugaros išgirdau kimų, prislopinta vaikino balsą.

- Maya?

Story about a bad love // n.h ✔️Where stories live. Discover now