17. Myliu tave

5.6K 331 5
                                    

Kai Niall atsitraukė vis dar stovėjau šokiruota ir negalėjau patikėti, tuo ką jis ką tik pasakė, jo sakinys vis dar skambėjo mano mintyse 'Myliu tave, mano princese'. Šypsojausi žiūrėdama į jį, kaip kokia idiotė, bet tai padarė mane tikrai laimingą. Niekada nebūčiau pagalvojusi, kad vaikinas kurio aš taip stipriai žaviuosi, man pasakys šitokius žodžius. Nesinori nei patikėti. Niall pabučiavo mano kaktą ir plačiai nusišypsojo.

- Eime pažiūrėti kokį nors filmą ,- Ištarė jis, po nejaukios tylos.

- Žiūrim 'Magiškasis Maikas' ,- Kol ėjom link svetainės ištariau aš.

Niall man pritardamas linktelėjo. Įsitaisiau patogiai sofoje ir Niall pajungęs filmą, prisijungė prie manęs. Niall pakomentavo prieš filmui prasidedant, kad čia yra daug vietų, kur vaikinas apsinuogina, bet aš nekreipiau į tai dėmėsio.

- Tau nešalta? ,- Paklausė Niall manęs, kai filmas įpusėjo.

- Gal šiek tiek ,- Atsakiau.

Niall atsistojo ir paėmęs nuo komodos dekį, apklojo mus abu. Bet prieš tai jis atsigulė sofoje, priversdamas mane padaryti tą patį. Norėjau, kad jis mane apsikabintų, bet jis viena ranka laikė ant sofos atlošo, o kita buvo pasirėmęs į galvą. Atsidusau ir nusukau akis į televizoriaus ekraną.

- Nori išduosiu tau savo paslaptį? ,- Paklausė jis.

- Bet tada ji nebe bus paslaptis ,- Pažvelgdama į jį pasakiau.

- Bus, jei niekas nesužinos ,- Mirktelėdamas akį pasakė Niall.

- Na, tada sakyk ,- Greit pasakiau.

- Aš niekada neesu gulėjęs šitaip su mergina ,- Sušnabždėjo jis.

Aš nustebusi žiūrėjau į jį, tai negali būti tiesa. Jis yra apsiskelbęs, kad yra permiegojęs su daug merginų, juk nėra taip, kad jis permiega su jomis, o tada tyliai, kai jos užmiega, išsliūkina.

- Bet tu, juk esi sakęs, kad miegojai.. ,- Aš nutilau, nes negaliu pakęsti, kai žinau, kad jis yra šalia savęs turėjęs kažkokia kitą merginą. Man neturėtu tai rūpėti, tai buvo jo praeitis, bet man tai tikrai labai rūpi.

- Na taip esu permiegojęs su merginom, bet aš jų jau kitą rytą nebe atsimindavau ,- Nusijuokdamas pasakė jis. - Bet to nebėra ,- Pasakė man, lyg bandytu nuraminti.

- Man nerūpi, kiek tu merginų esi padaręs ,- Kiek piktokai pasakiau ir pasimuisčiau.

- Aš tau pasakysiu kai ką, aš negaliu žiūrėti į kitas, aš net šlykščiuosi jomis ,- Žiūrėdamas į mano akis ištarė jis. - Nes turiu tave ,- Nusišypsodamas pasakė jis.

Aš nusišypsojau ir papūčiau lūpas, ir netrukus pajaučiau jo lūpas ant savo, nors tai buvo paprastas pakštelėjimas į lūpas, tai buvo be galo miela.

- Šito taip pat neesu turėjęs ,- Rimtai pasakė jis.

- Aš taip pat ,- Jaučiau kaip mano žandai pradeda kaisti. Aš pasislėpiau jo glėbyje, iš gėdos jausmo.

- Ei, nesislėpk, tu miela, kai išrausti ,- Numykė jis.

- Ne ,- Sumurmėjau į jo krūtinę.

Jo krūtinė su vibravo nuo juoko, kuris sklido iš jo lūpų. Mėgstu jo juoką, nes jis toks mielas. Aš nesuprantu, kaip Niall apskritai gali būti blogas, jis visas toks mielas. Kai jaučiau kad yra saugi išlįsti, pakėliau savo akis į jo. Jis savo ryškiai mėlynomis akimis, žiūrėjo į mane ir šypsojosi, savo ta kreiva šypsenėle.

- Kas yra? ,- Paklausiau jo.

- Tu tokia graži ,- Nubraukdamas nuo mano veido plauko sruogą ištarė jis.

- Baik ,- Jaučiau kaip mano skruostais vėl išrausta ir aš pasislėpiau Niall krūtinėj, kuri pradėjo vibruoti nuo juoko.

- Jetau, kokia pikčiurna ,- Vaidindamas piktą ištarė jis.

Aš pradėjau juoktis, nes jis nekoks aktorius. Ką jau ką, bet vaidinti, jam niekad negali duoti.

- Tu būtum ne koks aktorius ,- Garsiai pasakiau, vis dar juokdamasi.

- Koks aš būčiau aktorius? ,- Jis manęs vėl paklausė ir pradėjo kutenti.

Aš cypiau ir raičiausi, stengdamasi išsilaisvinti iš jo gniaužtų, bet jis buvo stipriai mane užgulęs, ir man nėjo jo pajudinti.

- Ni-all ,- Sucypiau. Stengiausi kvėpuoti, bet tai sekėsi ne kaip, kai juokiesi ir raitaisi vienu kartu. - Tu e-si puikus ,- Niall sustotojo ir prisimerkęs žvelgė į mane, laukdamas tęsinio. - Tu esi pu-ikus aktorius ,- Atsidusdama pasakiau.

- Va taip, kad man ir toliau ,- Rimtai pasakė jis.

Aš nusivaipiau iš jo pasakytu žodžių ir jis vėl pažiūrėjo į mane tuo pačiu savo žvilgsniu, kaip ir prieš tai. Mano akys išsprogo ant kaktos, ir aš pradėjau purtyti galvą.

- Niall, ne, Niall ,- Lėtai ir rimtai žiūrėdama į jį sakiau.

- Gerai, gerai, nebekankinsiu, tu šiandien naktį visa mano ,- Sukikeno jis.

Ar iš šito jo teiginio turėčiau spręsti, kad mudu miegosime kartu? Bet aš tuo tikrai abejoju. Jis pats man sakė įsikurti svečių kambaryje.

- Niall, kuo tu nori būti užaugęs? ,- Paklausiau jo.

- Nežinau ,- Sumurmėjo jis. - Galvoju sieti savo gyvenimą su muzika arba sportu, manau ,- Galvodamas pasakė jis. - O tu? ,- Pridūrė, pažiūrėdamas į mane.

- Aš norėčiau būti kokia nors vestuvių organizatorė, arba šiaip kokius renginius organizuoti ,- Svajodama ištariau.

- Oho ,- Nustebęs pasakė jis. - Nebūčiau patikėjęs ,- Nusijuokdamas pasakė jis.

- Nejuokingą ,- Piktai suburbėjau.

- Gerai, jau gerai, mano pikčiurna ,- Sukikendamas pasakė jis.

Iškišau jam liežuvį. Mes šnekėjomės, apie ateitį, sužinojau daug naujo iš Niall, kaip ir jis iš manęs, manau. Jaučiausi kiek mieguista, bet stengiausi neužmigti, nors tai lengva būtu padaryti, girdint Niall balsą. Nes jis tikrai labai tobulas.

- Niall, kiek valandų? ,- Paklausiau jo.

Jis išsitraukė telefoną ir atkišo jo ekraną man, dabar rodė po 7:35 vakaro, o ant jo ekrano buvo mano nuotrauka iš vakar. Kada jis spėjo ją padaryti?

- Kada tu spėjau padaryti, tą nuotrauką? ,- Paklausiau sutrikusi jo, kai jis patraukė nuo manęs savo telefoną.

- Tu tuo tarpu atsakinėjai į Luke klausimą apie savo brolį, o aš neturėjau ką veikti, taigi žaidžiau telefonu ,- Gūžtelėdamas pečiais pasakė jis. O aš maniau, kad jis susirašinėja su kažkokia kita mergina, nebūčiau niekada patikėjusi, kad jis galėtu nufotografuoti mane slaptai, o ypač, kad užsidėtu mane ant ekrano. Tai neįtikėtina.

- Niall ,- Tyliai ištariau ir jis pažiūrėjo į mane savo mielomis akimis. - Gali padainuoti man? ,- Paklausiau jo.

Jis linktelėjo ir aš patogiau įsitaisiau, jaučiau kaip mano pilvas apsiverčia kelis kartus, kai Niall rankos apglėbė mane, prisispausdamas arčiau savo krūtinės. Niall krūtinė pradėjo virpėti, kai iš jo lūpų pradėjo sklisti nuostabūs dainos žodžiai. O jo balsas prilygo angelui, jis toks tobulas. Jaučiau kaip jau beveik miegu. Aš jį tikrai labai myliu.

- Myliu tave, Niall ,- Tyliai ištariau ir jis neturėjo išgirsti.

- Aš tave labiau, mano princese ,- Nustojęs dainuoti pasakė jis, o po to vėl pradėjo.

Ups.

Story about a bad love // n.h ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora