32. Vakaras

4.7K 274 0
                                    

- Ar aš tikrai mirsiu? ,- Virpančiu savo balsu paklausiau Niall.

Jo veidas pasidarė sutrikęs, o už jo tada pamačiau Kate, kurios akys vėl pasruvo ašaromis.

- Princese, ne, tu niekada nemirsi ,- Niall apsikabindamas mane sušnabždejo į mano plaukus.

- Ar tikrai? ,- Sumurmėjau jam į krūtinę.

- Maya, neklausk to, nes visi mes žinome atsakymą, tu niekada nemirsi, supratai? ,- Girgždančiu balsu pasakė Kate.

Aš sunkiai linktelėjau ir Niall mane pakėlęs nunešė atgal į lovą, paguldęs mane, jis atsigulė šalia, prieš tai nusimovęs savo juodus Vansus. Apsikabinau jį, kol Niall man nuo skruostų nuvalė ašaras. Kate tuo tarpu išėjo iki daktaro.

- Myliu tave, Niall ,- Sušnabždėjau jam.

- Myliu tave, princese ,- Švelniu balsu ištarė jis, priversdamas mano visą vidų sušilti nuo tokių jo žodžiu.

- Nuo ko tos gėlės? ,- Paklausiau Niall, po penkių minučių tylos.

- Am-manęs ,- Susimetęs atasakė jis.

- Jos gražios ,- Vis dar užsimerkusi kalbėjau. - Ačiū tau ,- Nusišypsojus jam į krūtine pasakiau.

- Tu verta ir daugiau ,- Pabučiuodamas mano viršugalvį atsake jis.

~

Kitą diena mane paleido namo, daktaras liepė gerti, vaistus, kurių jis išrašė ir prašė pas jį lankytis du kartus į menėsi, kad galėtų mane stebėti. Niall šiandien praleido pamokas, kad galėtų pabūti su manimi.
Mes gulime ant mano siauros sofos ir žiūrime "Simpsonus", su ant Niall pilvo padėtais sviestiniais popkornais. Ko gali reikėti daugiau? Aš viską turiu ko man reikia. Ačiū mama, ačiū tėti, tai jūs man atsiuntėt ši angelą į mano gyvenimą, vietoj jūsų.

- Rytoj eisi į mokykla? ,- Pasiteiravo manęs Niall.

- Tikriausiai, man viskas gerai ,- Nusišypsodama atsakiau jam.

- Gerai ,- Sušnabždėjo jis. - Paimsiu tave ryte ,- Greitai pridūrė.

- Man mokykla arti, galiu nueiti ,- Kiek susiraukiau.

Ar jis mane dabar laikys lyg invalide, kuri negali pasirūpinti savimi? Jei taip, ačiū man to nereikia.

- Bet aš noriu tave paiimti ,- Sumalė neaiškiai jis.

- Vien dėl to, kad aš sergu ta sušikta liga? ,- Kiek pakėlusi balso toną atsakiau ir pasitraukiau nuo Niall.

- Ką? ,- Jis sutrikęs, žvelgė į mane. - Ne, tiesiog noriu, pamatyti tave ryte ,- Pasiaiškino jis.

- Taip, tikrai ,- Sumurmėjau aš.

- Princese, aš rimtai ,- Jis apsikabino mane iš nugaros, padėdamas, savo smakrą ant mano peties. - Aš taip senai tave bemačiau, per visas tas nesąmones ,- Sukuždėjo jis.

Atsisukau į jį ir apdovanojau trumpu bučiniu. Tada pusę lūpų šyptelejau.

- Dar negavai kvietimo? ,- Paklausė Niall manęs.

- Gavau, jis labai gražus ,- Sukrykštavau lyg mažas vaikas. - Jis adresuotas tau ir man ,- Plačiai nusišypsodama pasakiau.

- Aha. Žinau ,- Pasakė jis.

- O kada tiksliai vestuvės? ,- Pasiteiravau Niall.

- Lapkričio 6 ,- Pasakė Niall.

- Ką!? ,- Aš suspiegiau. - Iki vestuvių liko vis penkios dienos, o aš neturiu apsiuliučiai nieko ,- Man tuoj prasidės isterija. Prisiekiu.

- Mes bet kada galime tau kažką nupirkti ,- Nusišypsojęs pasakė Niall.

- Reikia kuo greičiau ,- Pasakiau jam.

- Galime rytoj po pamokų ,- Gūžtelėdamas pečiais pasakė jis ir tuo tarpu įsimetė kelis popkornus į savo burną.

- Gerai ,- Pasakiau. - O yra suknelių spalvos kodas ar kažkas tokio? ,- Greitai paklausiau jo.

- Nežinau ,- Paprastai atsake jis. - Galiu tau duoti Denise numerį, pasiskambinsi jai, jūs pakalbėsite apie tai ,- Niall pasiūlė.

- Gerai ,- Greitai atsakiau.

Jis linktelėjo ir suradęs jos numerį padavė savo telefona man. Aš greit įsivedusi Denise numerį, grąžinau telefona Niall.

- Tu tokia miela, kai esi susijaudinusi ,- Pakomentavo Niall.

Aš prisimerkusi pažvelgiau į jį. Jis nusijuokė iš manęs, kad privertė mane nusišypsoti. Kodėl jo juokas toks mielas? Kodėl jis toks negali būtu amžinai?

- Kokios spalvos tavo marškiniai ir kaklaraištis bus? ,- Paklausiau jo.

- Aš derinsios prie tavęs ,- Šyptelėjo jis.

Tai miela. Labai miela. Man įdomu ar Gabriella taip pat bus su Roby vestuvėse? Ji yra Niall pusseserė, taip pat ir Greg, tai ji turėtu būti, manau.

Po dar geros valandos Niall išvyko ir kai aš išsiploviau visus nešvarius indus, nusprendžiau, kad man reiktų paskambinti Denise, dėl suknelių.
Po kelių sekundžių pypsėjimo išgirdau iš telefono miela moters balsą.

- Klasau ,- Ištarė Denise.

- Labas, čia Maya ,- Stengiausi šnekėti kuo maloniau.

- O, labas Maya ,- Džiugiai ji pasakė.

- Man tavo numerį davė Niall, tu nieko prieš, tiesa? ,- Paklausiau jos.

- Ką tu, tikrai ne, jei tai artimas žmogus, tikrai ne ,- Galiu prisiekti ji šypsosi.

Artimas žmogus? Wow.

- Aš skambinu pasiteirauti dėl suknelių, aš rytoj su Niall važiuosiu pirkti, ir nežinau kokios spalvos, tiksliau nieko nežinau ,- Nusijuokdama pripažinau.

- Nesijaudink tu ne pirmoji skambini dėl to ,- Sukikeno ji. - Suknelė turi būti tik ne balta, tai svarbiausia ,- Pasakė ji. - O po to gali rinktis spalva kokia tik nori ,- Pasakė ji.

- Tada puiki, tik bus sunkiau išsirinkti ,- Greitai jai pasakiau.

- Ant tavęs bet kas gražiai atrodys, saulyte ,- Sukikeno ji.

Su Denise prašnekėjau dar gerą valandą, sužinodama daugiau apie vestuves, bei Greg ir Theo. Atrodo kad mes pasišnekejome lyg geriausios drauges, tai man atrodo labai miela. Niall šeima su manimi elgiasi lyg su šeimos nare.

Story about a bad love // n.h ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang