Mano rankos pradėjo nemaldomai drebėti, išmečiau telefoną iš rankų ir jaučiau kaip mano akys pradeda ašaroti, o ir netrukus sūrūs skystis bėga iš mano akių.
- Princese? ,- Miglotai girdėjau Niall balsą šalia.
Užsidengiau burną delnais ir pradėjau kūkčioti. Aš įtariamoji? Aš galiu sėsti į kaleimą.. už tai ko nepadariau. Kodėl man taip? Kai viskas pradeda tvarkytis, atsiranda kažkas blogo.
Jaučiau kai akyse po truputi temsta, o galvą vis labiau pradeda spausti.- Princese! ,- Sunkiai išgirdau Niall šauksmą...
Parkritau į Niall glėbį, užmerkdama akis.
Niall pozicija
Sėdėjau nuleidęs galvą, ir pirštus panardinęs plaukuose. Be perstojo drebėjau nuo ką tik apdorotos informacijos nuo daktaro. O dabar sėdžiu pas policija, kad galėčiau paliūdyti dėl princesės.
- Laba diena pone Horan, aš esu komisaras Dirker ,- Įeidamas pro kabineto duris ištarė apie penkiasdešimties vyras.
Pakėliau nuverktas akis į jį, ir linktelėjau.
- Jūs čia dėl Maya Calder ,- Pasakė jis, priversdamas mane dar kartą linktelėti. - Pasakokite viską ,- Paprašė jis.
- Ji atėjo pas mane, tada kai susipyko su Lana... ,- Pradėjau viską pasakoti savo drebančiu balsu.
Kai baigiau pasakoti jis vis kažką įdėmiai raše.
- Ar yra kokių liūdytoju be tavęs kurie galėtų patvirtinti, kad ji naktį buvo su tavimi? ,- Paklausė ponas Dirker.
- Mano draugas šį ryt skambino, kai mes dar miegojome, jis taip pat gali paliūdyti tai ,- Pasakiau. - Ir mano pussesere vakar matė kaip ji išėjo iš mokyklos pas mane ,- Pasakiau.
- Pasakyk jų vardus ir pavardes ,- Paprašė komisaras.
- Zayn Malik ir Gabriella Horan ,- Greitai atsakiau.
- Gerai, ačiū, kad atvykai ,- Tai pasakęs jis mane palydėjo iki durų.
- Jai nieko negresia, taip? ,- Paklausiau aš.
- Viskas dar tik sprendžiama ,- Atsakė jis. - Bet dėl ligos, kuria ji serga, galiu pasakyti, kad jai tikrai negresia kalėjimas ,- Lyg bandydamas nuraminti pasakė jis.
Aš linktelėjau ir vėl verkdamas išėjau iš policijos komisariato. Po penkiolikos minučių, jau buvau prie ligonines, išlipau iš mašinos ir kartu pasiėmiau rožes. Tykios kad ji dar nebus pabudusi.
Vos įėjau į palatą pamačiau miegančią princese, o šalia jos Kate.- Viskas gerai? ,- Paklausiau jos.
- Nieko gero ,- Tyliai sušnabždėjo ji.
- Jei kažko reikės sakyk, operacija sumokėsiu aš, dėl to gali nesijaudinti ,- Šyptelejes jai ištariau.
- Negaliu tau to leisti, Niall, tai labai brangu ,- Paimdama iš manęs gėles pasakė ji.
- Pinigai man ne bėda ,- Atsakiau. - Be to aš ją myliu ir bet ką padarysiu dėl jos ,- Pripažinau.
- Ačiū tau Niall ,- Tyliai sušnabždėjo.
Atsakiau jai nusišypsodamas, o tada atsisėdau šalia princesės. Kate liepiau eiti namo pamiegoti, o kai pabus Maya, aš jai paskambinsiu, bet neišlaukiau to ir pats užmigau padėjęs galvą jai ant kelių.
Maya pozicija
Atsibudau nuo braškėjimo kambaryje, kuris man trukdė miegoti. Pramerkus akis, pamačiau moterį, apsirengusią baltai ir aš tikrai neesu savo kambaryje. Moteris pažvelgusi į mane trumpai nusišypsojo ir tada tik pastebejau ant savo kojų mieganti Niall. Ką aš veikiu palatoje? Kiek atsimenu, aš apalpau Niall glėbyje, ir tada viskas. Tik tamsa.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Story about a bad love // n.h ✔️
FanficIstoriją apie nelaimingą merginos ir vaikino meilę. Kurią bėgant laikui, vis sunkiau ir sunkiau, išsaugoti. • Pirmas ir antras sezonas!