2 sezonas 2. Nepamiršau

4K 249 2
                                    

Maya pozicija

Vos jaučiausi atsibudusi, pramerkiau akis, bet greitai jas užmerkiau. Sapnavau erotinį sapną apie Niall, to nėra dar buvę. Man velniškai skaudėjo galvą, ir apačią, pramerkusi akis, nesupratau kur esu, tai buvo gana vyriškas kambarys.

"Mes galime vykti pas mane, jei nori, nes čia pasilikti negalime"

Aš esu pas kažkokį vaikiną. Aš vakar tikrai per daug atsipalaidavau, ir tai nebegali pasikartoti.
Iš mano minčių mane prikėlė stipri ranka sujudėjusi ant mano liemens. Aš sunkiai atsidusau ir sumirksėjau.

- Sunkus rytas ,- Pasakė man iki kaulų gerai žinomas balsas.

Tai negali būti tiesa

- Prašau dar pagulėkime, Maya ,- Sušnabždėjo blondinas, panardindamas savo veidą mano kakle.

Jis guli mane apsikabinęs. Mano Niall, guli mane apsikabinęs. Tai negali būti tiesa, aš sapnuoju.

- Iš kur tu- ,- Jis nutraukė mane.

- Aš tai supratau, kai tu manęs paprašei sekso metu vadinti tave princese ,- Sukikeno jis į mano kaklą nusiųsdamas šiurpuliukus.

- Atleisk ,- Nejaukiai pasakiau jam.

- Nieko ,- Greitai atsakė jis. - Be to ar tu visų vaikinu prašai to prieš seksą? ,- Paklausė gana kandžiai jis.

Grubiai patraukiau jo ranka ir ignoruodama skausmą galvoje, atsisėdau lovoje.

- Tau tik tai ir patinka taip? ,- Piktai jo paklausiau. O jis tik suurgzgė. - Nepasikeitei, Horan ,- Pasišlykštėjusi jam pasakiau.

- Žinai kas tu esi? Tu esi paskutinė kalė, kekše, kurva, padla kuria aš pažįstu šioje žemėje ,- Lėtai pasakė jis.

Jis stovi prie mano durų visas girtas. Aš nežinau, ar turėčiau džiaugtis jį matydama ar verkti už tai kaip jis mane girtas išvadino.

- Princ-Maya, stok ,- Greitai jis pasakė. - Aš nieko blogo nenorėjau pasakyti ,- Prabilo jis atsiremdamas alkūnėmis į lovos čiužinį.

- Daugiau gyvenime nebegersiu ,- Sumurmėjau pati sau.

Mano telefonas pradėjo skambėti ir aš jį greitai išsitraukiau iš savo tašęs. Skambina Eli xx

- Klausau ,- Pridėjusi telefoną prie ausies pasakiau.

- Labas rytas ,- Džiugiai pasakė ji. - Kaip sekėsi grįšti į bendrabutį? ,- Sukikenus paklausė ji.

- Ne kaip ,- Pažvelgusi į Niall, kuris įdėmiai klausėsi mano ir Eli pokalbio pasakiau. - Aš ne bendrabutyje ,- Greitai pridūriau.

- Kur tu?! ,- Išsigandusi sušuko ji.

- Pas Thomo draugą ,- Sunkiai pasakiau.

- Pas Niall? O dieve, mes tuoj būsim pas jus ,- Džiugiai pasakė ji ir man nespėjus nieko pasakyti, ji padėjo ragelį.

- Jie atvyksta ,- Pasakiau jam.

Jis linktelėjo man ir vėl atsigulė į savo lovą.

- Am, Niall, jie neturi sužinoti, kad tu esi tas pats Niall iš mano praeities, gerai? ,- Tyliai jo paprašiau.

Jaučiausi šūdinai šito jo prašydama, man skauda ne tik galvą su apačia, bet ir sielą. Nes aš vėl turiu prisiminti visa tai, kas buvo nukišta manyje labai toli.

- Yeah, žinoma ,- Nepatenkintas pasakė jis.

Šyptelėjau jam ir nužvelgiau gerai jį, jo veido bruožai suvyriškėję, kūnas dar geresnis nei buvo tada, ant jo kūno daugiau tatuiruočių, bet vienas dalykas tikrai pasikeitė jame. Jis nebeturi auskarų ant savo veido.

- Jeigu tu nori, mes galime pratęsti visą nakties nuotyki ,- Išsišiepdamas pasakė jis.

- Ką-ne! ,- Garsiai pasakiau jam.

- Nesakyk tik, kad tau nepatiko ,- Kvailai išsišiepdamas pasakė jis.

- Aš to ir nesakau, tiesiog aš buvau girta ,- Pasakiau jam.

- Tai man tereikia tave prigirdyti, kad galėčiau tai padaryti su tavimi? ,- Sukikendamas paklausė jis.

- Ne ,- Piktai atrėžiau jam.

- Aš tik juokauju ,- Sukikendamas atsakė jis.

- Tai žinok, kad tavo šitie juokialiai nejuokingi ,- Piktai pasakiau jam.

Girdėjau kaip jis atsiduso, jis prisislinko arčiau manęs ir savo ranką apvyniojo aplink mano liemenį, galvą padėdamas šalia mano kojų.
Jaučiau lygiai tą patį jausmą, kai pirma kartą jis mane pabučiavo. Pasiilgau tų dienų.

- Aš tavęs labai pasiilgau ,- Sušnabždejo jis, pabučiuodamas mano pliką koją.

Aš nežinau ką turėčiau jam atsakyti, taip aš jo velniškai pasiilgau, bet nėra taip, kad aš jam atleidau. Trumpai žvelgiau į jį, jis gulėjo ramus, užmerkęs akis. Taip paslėpdamas savo mėlynas akis.

- Niall, suprask, aš negaliu tau atsakyti tuo pačiu, nes tu tikrai labai mane įskaudinai ,- Tyliai pasakiau jam.

- Aš suprantu, tik noriu, kad žinotum, niekada tavęs nepamiršau ,- Tai pasakęs jis išėjo iš kambario.

Kaip turėčiau suprasti jo šitus žodžius? Niekada tavęs nepamiršau, tai reiškia, kad jis mane vis dar myli? Bet praėjo suknisti dvėji metai, kai mes vienas kito beveik nematėm.

Stoviu kartu su Kate prekybos centre, ji pamiršo nupirkti Tim gimtadienio dovana. Kaip galima tokius dalykus pamiršti? Įsisukau labiau į savo žalia striukę. Man be galo šalta ir tai vien dėl to, kad per Gabriella vakar peršalau.
Apsižvalgiau aplink ir pastebėjau geltonus vaikino plaukus. Tai jis. Negalėjau atitraukti nuo jo akių, jis atsisuko į mane, kai jam kažką pasakė David. Niall akys buvo paraudusios, jis žvelgė į mane, labai man keistu žvilgsniu.
Prie jo priėjo Megan ir kai pamatė, kad jis žiūri į mane, įsisiurbė į Niall, su tuo aš ir nusisukau nuo jo.


Story about a bad love // n.h ✔️Where stories live. Discover now