22. Skausmas

5K 305 3
                                    

Dienos ėjo lėtai. Šiandien trečia diena kai neinu į mokyklą, ir guliu tik tais lovoje. Išverkiau visas naktis. Bijau užmigti, nes sapnuoju košmarus. Vis mąstau, kaip Niujorkas pakeitė mano gyvenimą. Ankščiau aš buvau paprasta mergina iš Airijos, o dabar... net bijau pagalvoti, ką žmonės šneka man už nugaros. Gavau daug žinučių nuo Gabriellos, Eleanor, Sam ir kitų. Bet neiškentus išjungiau telefoną lauk. Aš turėčiau reaguoti švelniau, nes aš žinojau apie tas lažybas, bet iš Niall lūpų, tai nuskambėjo milijoną kartų skaudžiau. Kate su Dylan papasakojau viską, ir vos sulaukiau juo du, nuo nuėjimo pas Niall. Dylan iš nervų pramušo sienoje skylę iš kumščio, kas mane ne juokais išgązdino.

Pasimuisčiau sofoje, ir stipriau suspaudžiau rankose metų arbatos puodelį. Žvelgiau į šalia sėdintį Dylan, kurio akys buvo susikoncentravusios ties televizoriumi. Kate šnekėjo telefonu su teta Diana. Apie baldus, ar kažką panašaus, man tai rūpėjo mažiausiai.

- Maya ,- Ištarė Dylan ir aš atsisukau į jį. - Geriau? ,- Paklausė jis.

Sunkiai nusišypsojau ir linktelėjau galva. Jis visą tą laiką buvo kartu su manimi, Kate turėjo dirbti, taigi jos dieną nebūdavo. Krūptelėjau nuo durų skambučio, kuris nuaidėjo per visus namus. Žvelgiau į durų pusę. Kas galėtu pas mus ateiti pusę devynių? Dylan greit pakilo ir greitu žingsniu nuėjo prie durų. O tada išgirdau gerai man pažįstamus balsus.

- Ar Maya namie? ,- Girdėjau Gabriellos balsą. 

Aš greit padėjau puodelį ant stalelio ir numetus nuo savo pečių adialą, nuėjau prie durų. Žinau atrodžiau klaikiai, bet tai man mažiausiai rūpėjo. Už durų stovėjo Gabriella, Eleanor, Colton, Luke ir Zayn su Sam. Sunkiai nusišypsojau jiems.

- Jo, ji- ,- Nutraukiau Dylan.

- Sveiki ,- Tyliai pasakiau jiems.

- May ,- Džiugiai ištarė Colton.

O, jie net sugalvojo man pravardę. May.

- Tu neatsakai į mūsų skambučius, žinutes, mes nežinojome ką galvoti, mes buvome išsigandę ,- Liūdnai šnekėjo Sam.

- Man viskas gerai ,- Atsakiau jiem.

- Ji vis kartoja, kad jai viskas gerai, bet jai tikrai taip nėra ,- Piktai pasakė Dylan ir pasišalino nuo durų.

Patraukiau savo ilgo megztinio rankoves žemyn, nes buvo nejauku stovėti prie jų tyloje. O dar naujos žaizdos.. Niall privertė mane, net pradėti save žaloti. Bet man tai patinką, tai bent trumpam, mane priverčia pamiršti skausmą kurį suteikė Niall.

- Ar galime užeiti? ,- Liūdnai paklausė Luke.

- Aš eisiu miegoti, atsiprašau ,- Pusę lūpų nusišypsodama atsakiau.

- Labos ,- Visi kartu pasakė.

- Labos ,- Atsakiau jiem ir uždarius duris, užrakinau jas.

Įėjau į vonią ir užrakinau duris. Greitai nusirengiau ir įlipau į dušą. Ištryniau kūną braškių skonio žele ir viską gerai nuploviau. Išsiploviau galvą. Jaučiau mažą skausmą ant riešų, kuriose buvo rieskės įpjovimų. Jū čia gal apie keturiasdešimt. Išlipusi iš dušo apsivilkau naktinius ir apsibintavau rankas, tada užsidėjau džemperį ir susirišus plaukus į kuodą išėjau pro duris. 

- Maya, tau reikia pavalgyti ,- Griežtai pasakė Dylan.

- Einu miegoti, labanakt ,- Be jokių veido emocijų pasakiau.

Girdėjau kaip Dylan kažką dar sumurmėjo, bet man tai nerūpėjo. Su tekančiais skruostais ašaromis, atsiguliau į lovą. Pasileidau dainą Stronger ir su Niall solo užmigau.

Niall pozicija

Laikiau savo ranką permetęs per Megan pečius. Nežinau kas man pasidarė, bet senasis Horan grįžo. Atrodo lyg nieko nebuvo nutikę. Bet ta tuštuma viduje... ji žudo mane. Aš gailiosi jai tai pasakęs. Gabriella ir kitos merginos širsta ant manęs. "Mes ką tik susiradome naują draugę, o tu viską sugadinai" ,- Sam žodžiai vis dar skambatys mano galvoje.

- Niall, mielasis, ar atvažiuosi šiandien pas mane? ,- Paklausė manęs Megan, išsišiepusi lig ausų. Nekenčiu jos šypsenos, ji tokia netikra ir tuščia, ne tokia kaip mano princesės.

- Jo ,- Atsakiau.

Ji įsisiurbė į mano lūpas ir man nieko kito neliko, tik atsakyti į jos bučinį. Jos bučiniai ne tokie, kaip mano princesės. Mano ranka automatiškai palindo po jos maikute, o kita buvo ant jos riesto užpakaliuko. Atsitraukęs nuo jos iš karto pastebėjau sugniuždytą Maya's žvilgsnį, į mane su Megan. Nors jos akys buvo padažytos, aš galėjau pastebėti, kad ji neseniai verkė. Man sunku ją tokia matyti. Aš noriu jos šalia savęs, savo glėbyje.

Maya pozicija

Man reikėjo dabar vieno dalyko. Mano blizgančio geriausio draugo, paskutiniu metu. Mano akys susifiksavo ties Megan ir juo, Niall žvelgė į mane vos atsitraukė nuo tos kalės. Greitu žingsniu nuėjau į tualetą, įėjau į vieną iš kabinų, ir atsisėdusi ant klozeto, išsitraukiau peiliuką ir brėžiau kelis kartus per ranką. Šiek tiek kraujo pasirodė iš rankos. Jau norėjau brėžti dar kartą, bet staiga kabinos durys atsidarė. Peiliukas greitai dingo iš mano rankų ir pakėlusi ašarotas akis į viršų, sustingau.


Story about a bad love // n.h ✔️Where stories live. Discover now