2 sezonas 23. Nuotraukos

3.6K 235 5
                                    

Gulėjau ant savo sofos ir žaidžiau kažkokį su mašinomis žaidimą, per Niall kompiuterį. Kuris jį paliko, kai padėjo man ruošti pirmąjai žurnalistų atsiskaitymo egzmino daliai, kurią sudaro dešimties minučių kalba, apie žurnalistiką. Kas man atrodo iš ties lengva, nes jau viską moku. Išjungusi nebeįdomų žaidimą, atsidususi atsirėmiau į sofos atlošą. Rytoj atsiskaitymas, o po ryt man jau daro operacija. Iki jos laikas praskrėjo itin greitai, niekada nemaniau, kad toji diena ateis šitaip greitai.
Žiūrėjau į Niall kompiuterio darbalaukį, ir mano akis užkabino vienas folderis su pavadinimu 'seni laikai nemiršta', nusijuokiau iš tokio išradingo pavadinimo. Paspaudžiau ant jo, ir man išmetė daugybe nuotraukų. Paspaudžiau ant pačios pirmos, kurioje Niall buvo su kažkokiu man nežinomu draugu.

Bet aš sprendžiu, kad tai gali būti jo draugas iš universiteto laikų, arba apie šitą draugą, jis tiesiog man nieko nepasakojo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bet aš sprendžiu, kad tai gali būti jo draugas iš universiteto laikų, arba apie šitą draugą, jis tiesiog man nieko nepasakojo. Nes gal būt jam tai neatrodė labai svarbu. Ėjau toliau per nuotraukas, ir sustojau ties mano ir jo nuotrauka, kurios nieku gyvu nebūčiau pagalvojus, kad galiu rasti pas Niall kompiuteryje. Net geriausiame sapne, nebūčiau to susapnavusi.

Jaučiau besikaupiančias ašaras kol žiūrėjau į tą nuotrauką

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jaučiau besikaupiančias ašaras kol žiūrėjau į tą nuotrauką. Vis dar negaliu patikėti, kad mano blondinas ją turi. Jau senų seniausiai buvau pamiršusi apie tą dieną.

*Stovėjau su cukraus vata, festivalyje, į kūrį mane per prievartą atsivežė Niall. Vis dar netikiu, kad jis šitaip pasielgė. Jis suplanavo viską už mane.

- Nebūk tokia surūgusi ,- Sukikendama pasakė man Gabriella.

Su pakeltais antakiais atsisukau į ją, ji stovėjo įsisukusi į Roby glėbį.

- Jis per prievarta mane čia atsitempė ,- Atsikirtau jai, įsidėdama cukraus vatos į burną.

- Nes tu būtum nesutikusi, važiuoti kartu ,- Šypsodamasi atsakė draugė.

- Nes tai kainuoja ne mažus pinigus ,- Pasakiau jai apsižvalgydama ir bandydama tarp žmonių surasti Niall, kuris staiga sugalvojo dingti. - Kur dingo Niall? ,- Abiejų paklausiau, bet jie tiesiog gūžtelėjo pečiais.

Sunkiai atsidusau, ir ir nuleidusi galvą pradėjau toliau valgpyti savo cukraus vatą.

- Maya ,- Išgirdau per mikrafoną tariamą mano vardą, bet tikiu, kad čia yra daugiau merginų, tokiu vardu.

Pakėlusi galvą žiūrėjau į sceną ant kurios stovėjo mano dievaitis Ed Sheeran su gitara rankose.

- Ši daina skiriama Maya'i Calder, vaikinas vardu Niall prašė paminėti, kad ją labai myli ,- Visą laiką Ed žiūrėjo į mano pusę.

Jaučiausi sustingusi ir vis negalėjau patikėti tuo, ką, ką tik pasakė Ed Sheeran. Niall myli mane, labai šie žodžiai vis skambėjo mano mintyse. Jis man šių žodžių nesakė jau ilgą laiką, jau maniau, kad jis pamiršo savo jausmus man ir iš ties buvau pasiruošusi išsiskyrimui, nes mudu nebendravome ilgą laiką.*

Nusivaliau šlapius skruostus, vos prisiminiau nuostabius laikus. Iš ties, labai pradedu jų ilgėtis ir nebežinau ar po operacijos, vėl tai patirsiu. Gal būt mirsiu ir niekada nebepamatysiu savo blondino, Kate su Dylan, visų draugų ar netgi šios žemės.
Perjungusi kitą nuotrauką, išvydau Niall su didžiule futbolo laimėta taure. Atsimenu, kad jis mėgo jį, bet niekada nežinojau, kad kažkur tai dalyvauja.

 Atsimenu, kad jis mėgo jį, bet niekada nežinojau, kad kažkur tai dalyvauja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keistą matyti jį iš kitos pusės. Nuotraukose jis atrodo, tikrai žmogus, žinantis ko nori iš gyvenimo, bet dabar jis tiesiog, laukia, kažko, ko net pats nežino. Perjungusi kitą nuotrauką, plačiai nusišypsojau, pamačiusi jį pučiant jo gimtadienio torto žvakutes.

 Perjungusi kitą nuotrauką, plačiai nusišypsojau, pamačiusi jį pučiant jo gimtadienio torto žvakutes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Niekada nebūčiau pasakiusi, kad pats Niall Horan, galėtu pūsti torto žvakutes. Niall yra iš tiesų, stipriai pasikeitęs. Palyginus dabartinį jį ir anų laikų vaikiną, tai lyg du skirtingi lašai.
Toliau žiūrėjau kitas nuotraukas, kuriose Niall buvo su Theo, gitara arba alaus buteliu. Bet daugiausia su Theo, atrodo jis tikrai besąlygiškai myli tą berniuką, jo paties vaikas turės tikrai nuostabų tėvą.


Story about a bad love // n.h ✔️Where stories live. Discover now