2 sezonas 20. Mergiotė

3.8K 261 1
                                    

Vis galvojau apie Niall pasakytus žodžius mano darbe. Jis galėjo mane apgauti, bet jo žodžiai neskambėjo melagingai. Netikiu, kad jis melavo.
Atsistojau nuo sofos ir nuėjau atidaryti durų, net negaliu pagalvoti, kas galėtu ateiti pas mane iš pačio ryto. Atidariusi duris nustebau pamačiusią tą pačią merginą iš nuotraukų, kitaip Niall sužadėtinę. Nustebusi žiūrėjau į ją ir vis negalėjau suprasti, kodėl ji atėjo pas mane.

- Ar galiu ko nors jums padėti? ,- Pasiteiravau jos maloniu balso tonu.

Ji įžuliai įėjo pro mane, sutrenkdama pečiais į mano namus. Pakėlusi antakius nuo tokio jos elgesio, apsisukau į ją. Nesuprantu ką Niall mato joje gero, ji tik išlepinta mergiotė. Ji nužvelgė mane, ir tada jos akys sustojo ties manimi.

- Ir ką Niall galėjo kadaise tavyje matyti ,- Nusijuokdama ištarė ji, bet jos žodžiai nei kiek manęs neįžeidė.

- O aš nesuprantu ką jis mato tavyje dabar ,- Tuo pačiu jai atsikirtau.

Ji piktai mane nužvelgė, galėjau jos veide matyti nepasitenkinimą, kai išgirdo mano atsakymą jai. Nežadu kažkokiai peroksidinei mergiotei nusileisti.

- Tiesiog atėjau įspėti, kad nelįstum prie Niall ,- Pasakė ji, pamojuodama savo priaugintais nagais. - Jis mano ,- Pridūrė ji.

Nusijuokiau iš jos pasakytų žodžių, norėjau jai dar ką nors sakyti, bet mintyse sau pasakiau: duok durnei kelią

- Mes turėsime vaiką ,- Susiimdama už pilvo pasakė ji.

- Gal tu turėsi vaiką? ,- Atšiauru balso tonu paklausiau jos.

- Tai Niall vaikas ir jis jau prisiėmė atsokomybę ,- Parodydama žiedą su deimantu atsakė ji.

- Jis kvailas ,- Pasakiau tiesiai šviesiai jai. - Netikėčiau tokia kaip tu, vietoj jo ,- Greitai pridūriau jai.

- Jis žino ką daro, panelyte ,- Pavarčiau akis nuo jos atsakymo.

- Ar jis buvo girtas kai tau piršosi? ,- Nusijuokdama paklausiau jos.

- Am-ne ,- Sutrikusi atsakė ji, ir aiškiai galėjau pasakyti, kad ji meluoja.

- Pasakysiu vieną, jis su tavimi tik dėl to, kad tavo tėvas yra jų partneris ,- Piktai jai pasakiau ir atidariau savo buto duris. - O dabar išeik, bijau, kad mano namai nebūtų užkrėsti tavo juokingu melu ,- Sarkastiškai jai pasakiau.

Ji sužaibavusi akimis į mane, greitai išėjo pro duris, priversdama mane nusijuokti. Štai ką daro pinigai, niekada gyvenime nenoriu būti turtinga. Nenoriu tapti tokia, kaip ši nagla mergiotė.
Paėmiau telefoną į rankas ir paspaudžiau ant Niall adresato. Tada telefoną pridėjau prie ausies.

- Niall ,- Piktai pasakiau vos jis atsiliepė.

- Taip, saulyte ,- Pasakė jis ir galiu prisėkti jis šypsosi.

- Ramink savo Sužadėtinę ,- Pasakiau jam, ypač pabrėždama žodį 'sužadėtinė'.

- Kodėl? ,- Aiškiai sutrikęs paklausė jis.

- Ji ką tik buvo pas mane ,- Ramiu balso tonu paskiau jam. - Ji sakė man nelysti prie tavęs ,- Pridūriau įsipildama apelsinų sulčių.

Niall garsiai nusijuokė, kas privertė mane nusišypsoti, nes man patinką jo juokas.

- Ir ką tu jai atsakei? ,- Paklausė jis.

- Nieko, tiesiog daviau durnei kelią ,- Atsakiau greitai jam.

- Mano mergytė ,- Pasakė jis, mielu balso tonu.

Šypsojausi kaip kvailė dėl jo pasakytu žodžiu man, jie priverčia mane Niall įsimylėti vis labiau. Bet aš pati gerai žinau, kad tai yra labai blogai. Nes, Niall turės vaiką, nors ir aš manau, kad ta mergiotė gali meluoti, bet tai gali būti, taip pat grynų gryniausia tiesa.

- Gerai, susitiksime vėliau ,- Pasakė Niall ir padėjo ragelį.

Tik aš pati po laiko supratau ką jis pasakė, bet tai tikriausiai iš paprasto įpročio.
Po kelių valandos į mano duris pasibeldė, susiraukusi nuėjau prie jų. Atidariusi duris pamačiau Niall su plačia šypsena veide. Vos jį pamačiau taip pat nusišyspojau, bet kai atsiminiau visą tiesą, mano šypsena išblėso.

- Tu negali čia būti ,- Piktai jam pasakiau ir jau norėjau uždaryti duris, bet jis man neleido. - Niall ,- Sugrieždama dantimis pasakiau.

- Maya ,- Švelniu balso tonu ištarė. - Kai bus galima, aš pasidarysiu DNR tyrimus ir jie įrodys, kad tas vaikas ne mano ,- Apsikabindamas mane sušnabždėjo jis. - O jei ir tas vaikas bus mano, aš prisiimsiu globą vienas ,- Tyliu balso tonu pasakė jis.

- Tai yra blogai ,- Atsitraukdama pasakiau jam. - Tu turėtum išeiti ,- Pasakiau jam, nuleidusi akis.

- Bet aš nenoriu ,- Atsakė jis.

- Tiesiog išeik ,- Užšaukiau ant jo. - Visam ,- Jau normaliu balso tonu pasakiau.

Jaučiau kaip mano krutinė plyšta, dėl to, kad aš jo atsisakau visam. Aš jį lengvai perleidžiu tai mergiotai, o tai skaudina dar labiau, bet aš negaliu išskirti šeimos.

- Ką? ,- Sutrikęs paklausė Niall.

- Išeik pro šias duris ir niekada nebegrįžk pas mane ,- Piktai pasakiau jam.

- Netikiu, kad tu nori ,- Žiūrėdamas į mano akis pasakė Niall.

- Noriu ,- Tyliu balso tonu pasakiau.

Sutrikau, kai Niall mane apsikabino, bet aš pasidaviau, ir ašaros paėmė viršų.

- Aš kartą tave paleidau, daugiau tos klaidos nepakartosiu ,- Šyptelėjęs pasakė jis,

Apsikabinau jį atgal, įkvėpiau jo kvėpalų kvapo, kuris visuomet mane svaigino. Pasiilgau savo blondino, ir tų laikų, kai buvome vos pažįstami.


Story about a bad love // n.h ✔️Where stories live. Discover now