2 sezonas 21. Vakaras

3.6K 225 5
                                    

Niall pozicija

Laikiau savo glėbyje apsikabinęs Maya, ir jaučiausi labai ramiai. Nenorėjau kad ši akimirka baigtusi, bet žinau, kad ji greitai baigsis. Nebenoriu jos prarasti, negaliu ir vėl jos netekti, taip kaip netekau jos prieš kelis metus, nenoriu, kad vėl pasikartotu įvykiai, kurie vis dar kelia baisias pasekmes mano gyvenime.

* Girdėjau kaip pradėjo skambėti mano telefonas, apsivyniojęs rankšluoščiu, išėjau iš vonios, ir nepažiūrėjęs pakėliau atsiliepiau.

- Sveikas Niall ,- Išgirdęs tą storą balsą, jaučiau kaip mano kūnas nuėjo pagaugais.

- Kas čia? ,- Paklausiau virpančiu balsu, nors pats gerai žinojau atsakymą.

- Niall tu žinai kas čia ,- Pasakė vyras, kurį mažiausiai noriu šio metu noriu girdėti.

- Čia ne Niall, čia jo draugas ,- Bandydamas meluoti ištariau.

- Perduok jam nuo manęs linkėjimus, pasakyk kad šventė iš jo kiemo gali greitai išeiti ,- Tiek pasakęs vyras padėjo ragelį.

Atsisėdęs ant lovos susiėmiau susiėmiau už galvos. Norėjau šio metu garsiai rėkti.

Ir į ką aš įsivėliau...*

Maya lėtai atsitraukė nuo manęs, ji keistai žiūrėjo į mane, papurtęs galvą, pasitryniau akis.

- Kas nutiko? ,- Paklausiau susikišdamas rankas į kostiminių kelnių kišenes.

- Aš tavęs klausiau klausimo, bet tu buvai lyg atsijungęs nuo gyvenimo ,- Susiraukusi pasakė ji ir nuėjo link savo virtuvės.

- Atleisk, tiesiog šiek tiek susimąsčiau ,- Šyptelėjęs atsakiau jai.

- Apie ką? ,- Atsisukusi paklausė ji.

- Apie mudu ,- Greitai pasakiau melą.

Negaliu jai sakyti apie visus tuos nešvarius mank reikalus. Nenoriu, kad jai tai kaip nors pakenktu, ypač kai ji serga. Nenoriu, kad dėl to kiltu komplikacijų.
Maya priėjusi prie manęs mane apsikabino ir prispaudė savo lūpas prie mano. Nieko nelaukęs atsakiau į jos bučinį, nes viso to, jau buvau pasiilgęs.

- Ko klausei? ,- Šypsodamasis paklausiau jos, ir apsikabinau ją per liemenį.

- Ar liksi pas mane per naktį ,- Pusę lūpų šyptelėdama atsakė ji. - Bet- ,- Nutraukiau ją, pabučiuodamas.

- Liksiu ,- Atsakiau į jos užduotą teiginį.

- Tikrai ,- Mačiau kaip jos akys sužibo, kai pasakiau, kad liksiu pas ją.

- Taip ,- Trumpai atsakiau, ir švelniai pabučiavau ją. - Ką turi valgyti? ,- Paklausiau jos, nusijuokdamas.

Ji plačiai nusišypsojo, o tada nusitempė į virtuvę ir pasodino ant kedės prie stalo.

- Ką nori nuveikti? ,- Paklausiau jod, kai pavalgiau.

- Net neįsivaizduoju ,- Truktelėjus pečiais ištarė mergina. - Jei nori nusiprausti vonia ten ,- Maya pasakė rodydama į duris.

- Aš neturiu drabužių ,- Atsakiau jai.

- Tiesa sakant, aš nežinau, kaip jie atsidūrė pas mane, bet tikriausiai palikai, kai vakarus praleisdavai pas mane ir iš ryto važiuodavai į darbą ,- Nusijuokdama pasakė Maya.

Netrukus ji man atnešė rūbus. Tai trenginės kelnės ir juoda paprasta trumpomis rankovėmis maikė. Pakštelėjau jai į lūpas ir dingau už vonios durų.

Maya pozicija

Kol Niall maudėsi susitvarkiau virtuvę, o tada atsiguliau ant sofos. Žiūrėjau serialą 'Kaip susipažinau su jūsų mama', kai Niall išėjo iš vonios, šluošstydamasis plaukus.

- Tau jau paskirta operacijos diena, taip? ,- Niall paklausė manęs, atsisėsdamas šalia manęs ir įsitraukdamas mane į savo glėby.

Aš linktelėjau neatitraukdama akių nuo televizoriaus. Operacija kainavo milžiniškus pinigus, bet mano daktaras nepasako iš kur jie yra. Aš netikiu, kad ligoninė gali dovanoti tokius pinigus.

- Lauki? ,- Paklausė manęs Niall.

Papurčiau galvą. - Yra daug procentų, kad galiu mirti, su liga būčiau išgyvenusi daugiau ,- Atsakiau jam.

- Bet vis tiek darysies? ,- Paklausė Niall vėl.

- Taip, pinigai sumokėti, negaliu nesidaryti ,- Atsakiau jam.

Gulėjau apsikabinusi Niall, neatsimenu, kada paskutinį kartą jaučiausi tokia rami. Blondinas lėtai glostė mano plaukus, taip pat žiūrėdamas televizorių. Aš atsisukau į Niall ir atsiguliau ant jo, kas privertė jį nusijuokti.

- Kodėl tu nebeturi savo auskarų? ,- Paklausiau jo, perbraukdama pirštu per jo lūpą.

- Tau jie patiko? ,- Paklausė nustebęs Niall.

- Taip, ypač liežuvyje ,- Pasakiau jam, pabučiuodama jį.

Įvėliau vieną ranką į Niall plaukus, o Niall abi savo rankas uždėjo man ant nugaros, netoli sėdmenų. Lėtai pasitryniau į jį, kas privertė jį užversti galvą ir įkvėpti oro. Nusišypsojusi pradėjau bučiuoti jo kaklą, palikdama šlapias vietas. Dar kartą pasitryniau į Niall, tik šį kartą labiau, galėjau jausti jau pasiruošusį Niall draugužį. Blondinas stipriai mane pabučiavo, suspausdamas mano sėdmenis. Šiek tiek atsitraukusi numoviau nuo jo maikę, Niall padarė tą patį su manimi.

- Ar tu tikrai to nori? ,- Niall paklausė manęs, sustodamas.

- Taip ,- Greitai atsakiau jam.

Jis apvertė mudu, ir sujungė lūpas. Jis lėtai numovė mano kelnias, o tada savo. Jis pasitrynė į mane priversdamas aiktelėti, ir išriesti nugarą. Netrukus jis atsikratė ir mudviejų apatinių, jis vis erzino mane, pernraukdamas Juo per mano makštį. O tai kėlė dar didesnį norą, jį pajustį savyje. Niall žiūrėjo į mano akis, o kai sujungė lūpas, pajutau staigų malonų dūrį apačioje. Niall judėjo lėtai, bet su giliais dūriais. Sudejavau tiesiai į jo lūpas, jam pradėjus judėti greičiau. Jutau apačioje vis didėjantį malonumą, kai Niall užkabino tą tašką.

- Niall ,- Garsiai sudejavau, kai orgazmas pasiekė visą kūną, ir mano visas kūnas sudrebėjo iš malonumo.

- Peincese ,- Sudejavo Niall, sukrisdamas ant manęs.


Story about a bad love // n.h ✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ