Rozdział 21 ~ Wybacz mi.

166 7 17
                                    

Paweł

Chciałem się spotkać z Wojtkiem aby wyznać mu prawdę. I wyjaśnić co między nami jest i albo to zakończyć, albo kontynuować.

Już zbierałem się do wyjścia kiedy do domu wbiegła wściekła Maja.

-Kurwa to widziałeś jaki Wojtek jest zjebany?- Powiedziała i zaśmiała się nerwowo.- Napisał książkę o was jakbyście byli razem.- Prychnęła pod nosem.- Co?- Zapytałem zdezorientowany.- No zobacz! Od 3 godzin to hit internetu!- Pokazała mi jakąś stronę medii plotkarskich.

25 milionów wyświetleń w 3 godziny! O czym musi być ta książka żeby takie wyświetlenia robiła sama strona która o niej opowiada!

-Majka, ale chyba nie myślisz że coś między nami jest!?- Zapytałem z niedowierzaniem.- Już sama nie wiem...- Westchnęła ciężko po czym wyszła cicho z domu.

Ja nie wierzę! Po prostu świetnie! I ona myśli, że dla Wojtka bym ją zostawił!? W sumie... To może trochę ale... Nie! Nie zostawił bym jej, jest moją dziewczyną! Do jasnej cholery! Tylko, że... Czy ja na pewno nadal ją kocham?

Wojtek

Siedziałem na kanapie czytając pozew rozwodowy. Ona jest śmieszna. Chyba nie myśli, że cokolwiek jej oddam! Kurwa mieszkanie było moje i ona sama mówiła, żeby nie przepisywać go na nią! Co za suka! Nie wierzę! Kurwa wszytko rozumiem tylko, że ja w przeciwieństwie do niej jej nie zdradziłem!

Trzy miesiące temu przyłapałem ją na zdradzie. Kochałem ją tak, że wybaczyłem. Wiem to było głupie! Ale serio ją kochałem. Pamiętam ten dzień, zabolało mnie to, cholernie. Udawałem, że jej wybaczyłem i, że tak ją kocham że to nie przeszkodzi nam w małżeństwie. Tak naprawdę to tak strasznie bolało. W sumie teraz boli jeszcze bardziej. Rozumiem ci zrobiłem i ci się stało, ale jakoś wytknęła mi wszystko co złe tylko zapomniała, że to ona mnie zdradziła. Dodatkowo... Z Dawidem. Może dlatego uśmierciłem go w książce. Nadal mu tego nie wybaczę. Kasi po części też. Bo z tego co wiem zdradziła mnie jeszcze z kimś i to niedawno, ale nie chciałem wszczynać kłótni. Najgorsze były jej kłamstwa, jak mnie zdradziła. Powiedziała wtedy.

"Wojtuś! Ja bez Ciebie nie przeżyje! Proszę kochany. Wybacz mi. Jesteś, moją miłością."

"Serca gwiazd, twardy lód.
Pod złotym morzem ognia,
Lęk się czai tak jak zbrodnia.
Serca gwiazd, dobrze wiesz,
Że miłość znaczy śmierć."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I co wy na to? Oczywiście pojawiła się tu nazwa Trylogii czyli "Jesteś moją miłością" oczywiście taki był plan. Zbliżamy się już mega mocno do końca, już tylko 4 rozdziały zostały + epilog więc no jakby te rozdziały rozjebią wszystko. Więc czekajcie ❤️
Bay kochani 😏✨❤️‍🔥

See Me |WxP| #1 "We" (Old Version) [ZMIANY I KOREKTA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz