Rozdział 17 ~ Do sali weszło czterech na czarno ubranych mężczyzn.

184 6 11
                                    

Paweł

Siedzieliśmy jeszcze chwilę razem kiedy po paru sekundach wrócił mój rozwścieczony lekarz.

-I po co mi to mówisz!? To nie moja sprawa!- Zaczął się wydzierać.- Ale to mój trzeci pacjent! Co ja mam powiedzieć jego rodzinie!- Zaczął mówić drżącym głosem młody lekarz.- Kurwa! Marek! On już umarł, rozumiesz, uuuumarł! Nie cofniesz czasu, na ziemię go nie wrócisz, skontaktuj się z jego rodziną powiedz im i tyle! To się zdarza, nie zawsze będzie tak świetnie!- Na te słowa, aż mnie zmroziło.

Trzeci pacjent i coś mu nie wyszło. Smutne, będzie pewnie miał w jakimś stopniu traumę przez kolejne lata. Współczuje mu, nie wiem jak ja bym się zachował gdyby kogoś życie zależało ode mnie, a mi nie udało by się go uratować.

-Dziękuję za radę, panie kurwa pomocny!- Krzyknął że złością na odchodne blondyn.

-Dobrze, teraz wróćmy do pracy.- Mruknął pod nosem sam do siebie.- Prosiłem żeby pan wyszedł.- Powiedział że złością do Wojtka a ten zrezygnowany wyszedł.

Wojtek

Dziwnie poczułem się jak usłyszałem że ktoś zmarł i jest to a raczej już był trzeci pacjent młodego lekarza, ja bym miał traumę do końca życia.

Pomyślałem żeby pójść zobaczyć czy Dawid się wybudził albo chociaż czy jego stan się polepszył.

Kiedy do sali weszło czterech na czarno ubranych na czarno mężczyzn miałem mętlik w głowie. Nagle ze swojego gabinetu wyszedł... Ten sam lekarz który mówił że jego trzeci pacjent zmarł! Zamarłem a serce zaczęło bić jak oszalałe. Nie, nie! To nie może być prawda! Musieli go przenieść... Albo chociaż nie wiem no! Jeśli to nie będzie on to podziękuję Bogu...

Sala jest otwarta więc zobaczę co się stało...

Wtedy poczułem jak łzy spływają mi po policzkach...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No nie powiem, nieźle namieszałam! Co się stanie dalej? A co najważniejsze co odmieni cała książkę w 20 rozdziale? Tego dowiecie się już niedługo! Wyczekujcie! ♡
Zostawcie ⭐ dzięki temu będę wiedzieć czy się wam podoba, oraz komentujcie!
Buziaki dla was ❤️‍🔥
Bay! 👑

See Me |WxP| #1 "We" (Old Version) [ZMIANY I KOREKTA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz