Wojtek
No normalnie hit dnia!
Maja tańcząca na rurze, dodatkowo w jakichś niby sexy ciuszkach! Świetny widok po prostu!
Maja okręciła się na rurze i gdy nas zauważyła odepchnęła od siebie jakiegoś obleśnego starego typa i podbiegła do Pawła.
- Kotku, to nie tak jak myślisz! - krzyknęła i już chciała go dotknąć gdy Paweł odsunął się od niej o metr.
- Nie dotykaj mnie, brzydzę się tobą. - powiedział ze złością.
- Spierdalaj i nie zbliżaj się do mnie więcej. - dodał.
- Ale Paweł, to nie tak. - powiedziała a pod jej powiekami zaczęły zbierać się łzy.
- Skoro ty się upierasz, to dam Ci świetny powód do zakończenia naszego okropnego związku. - powiedział ze spokojem.
- Kocham Wojtka.- powiedział z jeszcze większym opanowaniem.
Otworzyłem szeroko oczy, bo nie wierzyłem, że odważył się powiedzieć jej to prosto w twarz.
Maja już nie płakała. Teraz zaciskała pięści i gapiła się na mnie z wrogością.
Chciała coś już powiedzieć ale Paweł ją wyprzedził. - Jeśli to Ci nie wystarczy, to proszę bardzo.
Gdy to powiedział zaczął mnie namiętnie całować. Byłem w szoku co się dzieje ale odwzajemniłem pocałunek.
Nagle Maja przyciągnęła do siebie Pawła i walnęła mu soczystego liścia w twarz. Paweł szybko ją odepchnął i zanim wyszliśmy odwrócił się do Maji.
- To koniec, żegnaj suko.- odparł na odchodne i pociągnął mnie za rękę wychodząc przez drzwi z napisem "striptiz".
No nie powiem, to był szok oraz widok Maji tańczącej na rurze... Miała mało wrażeń z Pawłem czy jak? Bo ja uważam że Paweł jest mistrzem w tym co robi. No chyba, że dla niej aż tak się nie starał.
Wyszliśmy z klubu i pojechaliśmy do domu.
Paweł zdecydował na razie nie patrzeć w ogóle na Maję więc postanowił na razie nie wywalać jej z mieszkania.
Niby był pijany ale Paweł akurat jako jeden z nielicznych pamięta to co robił pod wpływem alkoholu.
Od dwóch dni siedzimy u mnie oglądając jakieś nudne filmy na Netflix'ie.
Poza całowaniem się nic szczególnego nie robimy. Paweł po ostatnich zdarzeniach do klubu woli nie iść więc albo pijemy wino przy oczywiście filmach albo coś jemy.
Do mojej rozprawy coraz bliżej ale szczerze mało mnie to obchodzi. Bo wszystko mam już załatwione i suka nie powinna niczego dostać. Dobrze jej tak. Jebana złodziejka. Wiąże się z kimś tylko dla późniejszych korzyści.
Książka, cóż, jest nadal hitem internetu ale na szczęście nie aż takim wielkim jak niedawno.
Czuje, że wszystko się układa, że jest już dobrze. Teraz marzę tylko uwolnić się od Kaśki i chcę żyć dalej z Pawłem, w spokoju i prawdziwej miłości a nie związku opartym na pieniądzach.
Chciałbym być z nim szczęśliwy.
"That was smiling when I turned.
Tell you you're the greatest.
But once you turn,
They hate us.
Oh, the misery.
Everybody wants to by my enemy."~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie za długi ten rozdział wiem, ale nie mam pomysłu za bardzo a zakończenie jakieś musi być.
Uprzedzę was, że druga część "trylogii Jesteś" czyli "W × P opowieść | Jesteś moim wszystkim ♡" pojawi się zapewne dopiero w marcu na początku albo na końcu bo zrobię sobie taką małą przerwę żeby zaczerpnąć inspiracji i pomysłów oczywiście.
Miłość dzionka/ wieczora/ nocy
W zależności kiedy to czytacie i bay moi kochani czytelnicy. 😘
CZYTASZ
See Me |WxP| #1 "We" (Old Version) [ZMIANY I KOREKTA]
Romance❗PIERWSZA CZĘŚĆ TRYLOGII "WE"❗ PERSPEKTYWA PAWŁA Nie zgadzam się na jakiekolwiek kopiowanie treści! ©NaPodlodze 2022/2023 ___ #7 wojan ~ 31 stycznia 2022r.! #1 bartek ~ 3 lutego 2022r.! #26 marzenia ~ 4 lutego 2022r.! #4 maja ~ 20 lutego 2022r.! #1...