🌕ᗩᑎOTᗩ̄ᑕIᗩ🌕

517 48 35
                                    

Tak ako je mesiac pánom nočnej oblohy je aj ona paňou svojho osudu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tak ako je mesiac pánom nočnej oblohy je aj ona paňou svojho osudu. Ona jediná môže rozhodnúť o tom, či sa báje o jej neskonalej kráse budú niesť v znení bojových fanfár alebo v zlovestných výkrikoch jej vlastnej zbabelosti.

Rodina ju zavrhla, chcú jej smrť. Odsúdená na najhorší trest sa mladučká Mensis utieka za hranice svojho Kraja - do divočiny, kde číha to najhoršie zlo. Vydaná napospas je najľahšou možnou korisťou.

Za hranicami nečíhajú len lesní démoni, temné sily či vábivé sirény. Je tam aj nepriateľ, pred ktorým ju rodina celý čas varovala a pred ktorým sa jej Kraj skrýva celé roky. Chráni svoje územie, obnovuje štít, ktorý sa z moci jediných vládnucich môže postarať o to, aby jej domovina ostala nedotknutá.

Azda nie je nič horšie, ako keď si vlastní rodičia želajú smrť vlastného dieťaťa. Prečo?

Aké zákony povoľujú takýto ohavný čin?

A čo ak spomínaný nepriateľ v skutočnosti nie je hrozbou, ale záchranou?

Môže Mensis dôverovať druhej strane, ak neverí ani sama sebe?

Vedeli by ste sa postaviť vlastným rodičom, ktorí si žiadajú vašu smrť, a dokázali by ste im ten život vziať vy?

Osud nemožno okobátiť. Niekedy si len musíme pripustiť, kým skutočne sme.

A to chce veľkú dávku odvahy.

✴️

Vítam vás u mojej prvej fantasy, o ktorú sa idem pokúšať :) pravda je, že podobne ako pri krimi aj fantasy som chcela vyskúšať strašne dlho😅

Mám však pred týmto žánrom rešpekt, pretože je ťažké písať fantasy tak, aby sa čítalo dobre, zároveň aby naozaj o fantasy šlo a ak človek chce dať ešte aj romantickú linku, no fuu😅

Každopádne budem naozaj rada, ak mi tu zanecháte vaše dojmy, reakcie a prípadne rady, ak sa vám niečo nebude pozdávať :)

Ďalšia časť bude o postavách, ich výslovnosť, pôvod a všetky veci okolo sa dozvieme počas príbehu, hoci pri niektorých postavách to bude spomenuté už v tejto sekcii :)

Priznám sa vám, že prvé 4 kapitoly som napísala behom jedného dňa, z toho posledná má cez 3200 slov... 😅

Dúfam, že mi to takto pôjde aj naďalej a musím povedať, že písanie si užívam a najmä jednotlivé postavy 😍

Aké dojmy vo vás zanechala anotácia? :)

ZAČÍNAME V MARCI, PRETO SLEDUJTE POZORNE MÔJ PROFIL😊

VK už čoskoro ukončím a potom sa stretneme pri tomto príbehu😊

S neskonalou vďakou, Sonie ❤️

VODOPÁD LUNY /sk/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin