SAKIN OKUMADAN KİTABA BAŞLAMAYIN!
Bu kısım omegaverse dünyası ve kendi kurgum hakkında bilgilendirme içeriyor sevgili amerikanolarım... Okumadan başlarsanız kesinlikle kafanız karışır.
Omegaverse insanların alfa beta omega vb. olarak adlandırılan kurtlara dönüşecebileceği bir kurgu evrenidir.
Omegaverse evreninde her yazar farklı kurgulara sahiptir yani biriniz çıkıp hayır bu bilgi yanlış diyemez çünkü bu yazardan yazara göre farklılık gösterir.
Benim kurgum da bu şekilde..
~~~~~~~~~~~~~~~~~x~~~~~~~~~~~~~~~~~
Türler
Alfa
Yönetmeyi seven ve kurtların en güçlülerinin oluşturduğu türdür.
Savaşçı yanları ağır basar ve güçlerini bu yönde kullanırlar.
Genelde beta ya da omegalarla eşleşirler.
Liderler en güçlü alfalardan seçilmiştir ve soylu kan taşıdıklarına inanılmıştır bu yüzden her lider klanının liderliğini kendi oğluna ya da yeğenine devreder.
Alfa kurtların sadece erkeklerde olduğuna inanılır ve toplumun %20'si alfadır.( Yüzdelik kısım az gibi hissettirmesin sayıları oldukça fazla)
Alfa kurdunun gözleri feromon salgıladığında kırmızı rengini alır ve salgıladığı feromon kokusu sert ve ağır olduğu için çoğu lider alfa bu kokuyla bile karşısındaki kişiye diz çöktürebilir.
Beta
Zeki ve çalışmayı seven türdür.
Klanın işçi sınıfını oluşturur. Oldukça yeteneklidirler, kıvrak zekaya sahiptirler ve aldatmayı iyi bilirler. Bu yüzden savaşlarda plan yaparken genellikle betalara danışılır.
Betalar omegalara nazaran oldukça güçlü bir türdür fakat alfalarla kıyaslanamaz.
Hem omegalarla hem de alfalarla eşleşebilirler.
Toplumun %34'ü betalardan oluşur.
Betalar erkek kadın karışık olabilir.
Beta kurdunun gözleri feromon salgıladığı zaman turuncu rengini alır ve feromon kokusu erkeklerde odunsu kadınlarda okyanustur.
Omega
Dişil özelliklerin baskın olduğu ve annelik yapan türdür.
Omegaların sadece kadınlardan oluştuğuna inanılır.
Alfa ve betalara göre güçsüz bir türdür. Fakat oldukça özgüvenli ve asabidirler. Ayrıca oldukça çekici bir türdür ve kendi yöntemleriyle bir alfayı bile tuzağına düşürebilir...
Toplumda en kalabalık olan türdür, yaklaşık %46'sı omegalardan oluşur.
Omegalar feromon salgıladığında gözleri mavi rengini alır ve kokuları çiçeksi ve bahar tazeliğidir.
Terimler
Feromon;
Birinin genelde kurda dönüşeceği zaman ya da sinirlendiğinde, aksileştiginde, etkilendiğinde ve kendini kontrol edemediğinde salgıladığı hormondur ve kokuludur. Herkesin feromonu kendine has kokar. Çoğu zaman diğer türleri etkilemek için ya da üstünlük sağlamak için kullanılır. Ayrıca bir yerde tehdit hissedildiğinde de feromon salgınabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLI KLAN • CHANLİX
Fanfiction'Kardelen ölürse güneşi bir daha doğmamak üzere batırırım. Bu yüzden hikâyenin sonunu ikimiz için değiştireceğim.' ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~• Erkek bir omega olduğu için kendi babası tarafından ölüme mahkum edilmiş soylu genç bir...