Moram da priznam da mi je prijalo.
Prijala mi je njihova paznja, prijala mi je paznja takva dva coveka.
Lav je na mene pazio jer mu je Aleksej tako rekao, a Aleksej... On je bio poseban.. . .
Sta vi mislite da znaci kada je neko nekome poseban? Ja mislim da to znaci da jednostavno kada upoznas tu osobu znas da je drugacija, osecas se drugacije kraj te osobe, prija ti svaka njena rec, srce ti zakuca jace.
On je bio poseban.. . .
Nakon dorucka sa Lavom i vidjanja sa bratom, doslo je vece. Znala sam da cu se videti sa Aleksejem.
Obukla sam se najlepse sto sam mogla, dok sam stavljala maskaru videla sam kako mi telefon zvoni-Ivana.
Izdahnula sam i samo nastavila sa spremanjem. Zadovoljna onim sto sam videla u odrazu mnogih ogledala, uzela sam telefon i obrisala 40 propustenih poziva od Ivane, a zatim sam videla Aleksejevu poruku."Sidji za 5 minuta, bicu tu."
Krenula sam da se smejem njegovoj poruci, osetila sam golicanje u stomaku, stavila sam sjaj na usne i ponovo se pogledala.
Otvorila sam vrata sobe i odmah pozvala lift, lift je odmah dosao.
Vrata su se otvorila a unutra je stajala plava recepcionerka, spustala se sa sprata iznad. Sprat iznad je samo Lavov, bila je kod njega. Usla sam u lift i osetila snazan miris muskog parfema, i osetila sam neku tenziju.
Vrata su se zatvorila, pogledala sam je na kratko, suza joj je isla niz obraz.,,Jeste li dobro?"
Osmehnula se a zatim jos snaznije rasplakala, plakala je tiho, osecala sam potrebu da je zagrlim.
Zagrlila sam je nezno i ona se privila uz mene dok je plakala. Njene suze su kvasile moju sivu rolku, a Lavov miris mi je ulazio u nosnice.
Definitivno je bila kod njega.
Njena plava kosa se pomerila sa njenog vrata, videla sam na njenom vratu tragove gusenja, otiske velike muske ruke.,,Sta se desilo?"
,,Nista..."
Sapnula je i sakrila masnice na vratu, zelela sam da pocnem da je ubedjujem da mi kaze ali vrata lifta su se otvorila. Refleksno sam pogledala napolje i tamo sam videla Lava i Alekseja kako razgovaraju.
Ona je prva izasla iz lifta, prosla pored njih spustenog pogleda i sela nazad za svoje mesto na recepciji.
Nisam osecala euforiju vise, osecala sam se besno. Zelela sam da isamaram Lava jer ju je gusio.,,Lepotice.."
Snazno me je zagrlio, osmehnula sam se jer gledajuci u tu devojku nisam primetila da mi prilazi. Lav je gledao u nas, a ona je sedela na recepciji i gledala u Lava sa veoma jakim sjajem u ocima. Sjajem od suza.
Odvojila sam se od Alekseja i osmehnula se, on me je pomazio po kosi. Poljubio me je u celo i mazio me po kosi i dalje.
Bacila sam pogled na recepcionerku, ali ona je trcala u zenski wc a Lav je polako isao iza nje.,,Pusti njih dvoje, duga je to prica.. Hajdemo?"
Klimnula sam glavom, uzeo je moju ruku i vodio me pored sebe. Smeskala sam se njegovoj neznosti.
,,Smeskas se. Sta je smesno?"
Pogledao me je a ja sam nastavila da se smeskam. Uveo me je u belog dzipa ispred hotela a zatim seo na mesto vozaca.
,,Ma nista. Gde me vodis?"
Smeskao se, imao je neki lep sjaj u ocima, kao da je zaljubljen.
,,Lepse ti stoji takva odeca. Ne trebaju ti haljine do pola dupeta da bi te svi gledali."
Sa osmehom mi je rekao, njegova ruka bila je na mojoj butini, a moja ruka na njoj.
Uzeo je moju ruku i poljubio je dok je jednom rukom kontrolisao auto i skretao u ostroj krivini.,,Prelepa si Teona."
YOU ARE READING
Tama
Mystery / ThrillerLutko..." Uzeo je mou bradu svojim grubim i hladnim prstima i podigao ju je tako da meme drzi fiksiranu, onako da moram da gledam njegove hladne i mracne oci. Oci pune tame, bez sjaja, Kao da su pune tuge koja ih razara ali to ne pokazuju. I dalje...