izgubio si me

1.6K 51 2
                                    

Dok koracam ka malenom belom spomeniku, suza mi klizi niz obraz. Na belom mermeru zlatnim slovima ispisano je njegovo ime. Moj maleni andjeo.

•  •  •

Sve do njegovog rodjenja, nisam znala cije je dete, nakon one noci gde mi je priznao sve, imali smo seks vise puta, provodila sam svo svoje vreme sa njim, Aleksej za mene nije postojao.

•  •  •

Znam i svesna sam da nasa ljubav nema sanse, da on i ja ne mozemo da postojimo. Dok me grli, dok me ljubi dok radimo bilo sta zajedno, moji problemi ne postoje. Samo on i ja, cak ni strah od Alekseja.

,,Mislim da sam trudna.."

Sapnula sam nakon sto sam shvatila da mi kasni tacno 9 dana, i da sam postala lenja. Znam da mi je mama uvek pricala da cim je saznala da je trudna je shvatila da je sva njena lenjost bila izazvana time.

,,Trudna?"

,,Da.."

Uplaseno sam ga gledala u oci, nisam se bojala nicega sa njim, cak ni njegove reakcije, bio je toliko smiren u svim mogucim situacijama.

Osmehnuo seu zagrlio me nezno, poljubio i vrat i odvojio se od mene, uzeo je moju ruku i poljubio je a zatim me pogledao u oci.

,,Nemoj da mi places, sta je tu je. Nema nazad."

,,Lave mislim da je tvoje.."

,,Onda je moje. Tvoje i moje. Nasa beba."

Rasplakala sam se i zagrlila ga, plakala sam dok me je on nezno, kao da sam od stakla grlio.

,,Zelis da odem po test?"

,,Da. Mislim da je najbolje."

,,Okej, idem da uzmem to, bicu ovde za pola sata."

Poljubio me je u usne a zatim u vrh nosa, smeskala sam se dok sam gledala kako odlazi. Gledala sam ka vratima kuce dugo, i razmisljala o tome sta ce biti. Sta ce se desiti. A onda, vrata su se otvorila. Umesto mog Lava unutra je usao Aleksej.

Koracao je ka meni, pogledao me a zatim se osmehnuo.

,,Kako si?"

,,Odlicno."

,,Hoces da odemo na kafu?"

,,Ne. Rekla sam ti, izgubio si me."

,,Teona, gde je Lav?"

,,Otisao je do apoteke."

,,Znaci, ti i ja smo gotovi?'

,,Da."

,,Onda, postaraxu se za to da svi znaju da si moja, da nikome ne padne na pamet da ti pridje."

,,Aleksej, ne trudi se."

Izasao je iz kuce, bez pozdrava ili izvinjenja, kao duh. Minut posle moj Lav se vratio, ispricala sam mu sta se desilo ali nisam dobila reakciju.

,,Hajde da uradis test."

Klimnula sam glavom, uzela test i poljubila ga na blic, a zatim otisla u kupatilo.

To je bilo najduzih 5 minuta mog zivota, dok gledam drugu crticu kako se polako iscrtava, suze mi idu niz lice, Lav pokuca a zatim polako udje. Uzme test a zatim se blago osmesi.

,,Ukoliko je dete moje, nikada neces zazaliti jer si me upoznala. Cuvacu to dete najbolje sto umem."

Grlio me je, a na meni je bilo samo da se molim da je beba njegova.








TamaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora