Miran

1.6K 47 2
                                    

I nikada necu zaboraviti sta sam osecala u tim trenutcima, da li je bilo sokantnije to sto sam saznala da je Lav glavni u celoj toj prici ili ta Lavova smirenost i minimalna tenzija.

• • •

Ranije sam razmisljala da li je Lav zaista sposoban da nas zastiti, ali onda sam shvatila da je tog dana potpuno necujno primio metak u butinu, vozio automobil toliko brzo i u isto vreme mi priznao sve. Bila sam sigurna da je sposoban.

• • •

Zabrinuto sam gledala kako mu medicinska sestra vadi metak i cisti ranu.
Nije primio nikakvu anesteziju, bila sam toliko zabrinuta i zbunjena da nisam znala kako da reagujem niti sta da radim.

Nismo bili u bolnici, bili smo u nekoj dosta velikoj kuci negde daleko od grada. Tu je bilo mnogo muskaraca, svuda sam vidjala pistolje, puske. Toliko devojaka je bilo tu. Cetvorica su sedeli za stolom i kartali se, tu su bile dve prelepe devojke koje su se drogirale. Koji kurac je ovo mesto?

Lava je zbrinula medicinska sestra koja je nenormalno licila na njega, pa mi je cak palo i na pamet da mu je sestra.

,,Teona, ovo je Lea, moja polusestra."

Osmehnula sam se, devojka i ja smo se rukovale, nezno je gledala prema mom stomaku.

,,Nisi mi rekao da ces imati dete."

,,Nisi pitala."

Osmehnuo se i rekao, devojka je prevrnula ocima i osmehnula se dok je pakovala svoju opremu.

,,Teona, hoces moci ti da vozis?"

Lea me je upitala gledajuci u Lavovu previjenu butinu.

,,Da."

,,Ne moze ona da vozi, trudna je."

,,Sefe odvescu vas ja."

Rekao je momak koji je sedeo za stolom, Lav je klimnuo glavom i pogledao ka meni.

,,Moracete da pojacate obezbedjenje Teoni, Leksi se malo razljutio."

,,Leksi?"

Zbunjeno sam rekla, on je klimnuo glavom i osmehnuo se.

,,Leksi-Aleksej."

,,Hocemo ga skidati uskoro?"

Rekao je drugi momak, Lav je klimmuo glavom a zatim popio tabletu koju mu je
Lea dala.

,,Ajde da nas bacis do Moskve."

,,Do hotela?"

,,Da."

Momak je klimnuo glavom i ustao, a zatim pomogao Lavu da ustane, Lav je obukao neku trenerku i potpuno normalno hodao. Voznja je bila bas kratka, nekoliko minuta, mislila sam da smo mnogo dalje od grada ali zapravo nismo bili.

Otisli smo u stan u hotelu, ovo je bio prvi put da sam bila u njegovom stanu od kako smo zajedno, nikada nisam bila u njegovoj sobi ili u njegovom garderoberu.

Zagrlio me je sa ledja i poljubio u vrat, osmehnula sam se. Mazio je moj stomak nezno, bilo mi je tako lepo.

,,Znas sreco, ovo je bas duboka stvar."

,,Sta?"

,,Ovo sto ja radim."

,,Koliki duboka?"

,,Toliko duboka da ne znam ni gde je kraj."

Okrenula sam se ka njemu, on me je pomazio po kosi.

,,Kako to mislis?"

,,Ja ne znam ko je iznad, ko je iznad ovog koji je iznad mene. Ja znam da ja drzim sve sto se tice oruzija, i droge. Iznad mene ima nekog, a iznad njega jos neko."

,,Lave, sta ako je Aleksej iznad tebe?"

,,Nije. Hteo sam da vidim sa tim iznad mene da napravimo dogovor da tebe ne diraju."

,,Zasto si uvek tako miran?"

,,Ne umem da se nerviram."

,,Kako mislis ne umes?"

,,Bas tako. Miran sam od uvek."



TamaWhere stories live. Discover now