Brzo sam birala, birala sam njega, nisam razmisljala. Nisam se javila Ivani, i sada se kajem jer nisam zelela da je saslusam.. . .
Nikada nisam volela tenis, ali sam isla na njegove treninge jer sam znala da mu znaci. Bio je rekreativac koji je igrao najbolje u mom prisustvu. Uvek je igrao sa Lavom, i ponekada sam se osecala kao da se takmice oko necega mnogo veceg nego oko loptice ili sta se god tu dogadja. I bila sam u pravu.
. . .
Obukla sam se slicno kao i on, sportski, zelela sam da uvek budemo lep par.
Nisam se sminkala, samo sam uvila trepavice i vezala rep.
U dvoristu luksuzne vile u kojoj je Aleksej ziveo bio je teniski teren, na kom su oni danas igrali.
Sedela sam na klupici i gledala ih kako igraju i kako prebacuju tu loptu i razmisljala kako im nije dosadno.
Ubrzo sam videla devojku kako ulazi u dvoriste, Lav je nije primetio ali zato Aleksej jeste.,,Evo je Lave..."
Tiho je rekao a Lav je klimnuo glavom, devojka je usla na teren i sela pored mene. Mahnula im je, osmehnula sam se i pruzila joj ruku. Plavusa duge kose, za braonkastim ocima, imala je uradjene usne ali su joj stajale prelepo i nisu bile napadne.
,,Teona"
,,Sonja"
Rukovale smo se i upoznale, vetar je duvao i njena kosa se pomerala, videla sam njene modrice. Zelela sam da kazem nesto, da je pitam zasto trpi to ali me je prekinula u razmisljanju.
,,Nije on kriv... Ja sam preterala.."
Izdahnula sam jer sam zelela da joj objasnim da ona ne moze da bude kriva za nasilje koje trpi ali Lav nam je prisao i poljubio je.
Aleksej je namestao nesto na reketu dok su se ovo dvoje ljubili.
Podigla sam obrve jer ne znam ko je ovde nenormalniji, odmahnula sam glavom. Aleksej se smeskao njima dvoma. Konacno su prekinuli poljubac, a onda se on vratio na teren.
Par sekundi je proslo u tisini, a zatim sam osetila njen pogled na sebi.,,Nisi iz Rusije?"
,,Ne, dolazim iz Srbije. Studiram ovde."
,,Sta studiras?"
,,Ruski."
Rekla sam svesna da cu da zanemarim fakultet pored Alekseja.
Klimnula je glavom, videla sam u njoj krizu za cigaretama.,,Pusis?"
,,Kako znas?"
Pogledala me je iznenadjeno, odalo ju je ceskanje po ruci, brzo disanje i girzenje usana.
,,Prosto znam. Zapali."
,,Ne smem, Lav to ne voli.. Pokusavam da se skinem."
Lav je toliko jebeno toksicna osoba a ona to ne vidi i nije mi jasno kako je tako glupa da ne razume da je Lav verovatno samo koristi..
YOU ARE READING
Tama
Mystery / ThrillerLutko..." Uzeo je mou bradu svojim grubim i hladnim prstima i podigao ju je tako da meme drzi fiksiranu, onako da moram da gledam njegove hladne i mracne oci. Oci pune tame, bez sjaja, Kao da su pune tuge koja ih razara ali to ne pokazuju. I dalje...