lazes Popove

1.7K 54 3
                                    

Deseta nedelja, deset nedelja je moja beba u stomaku, tacno 10 nedelja sam u tajnoj vezi sa Lavom. Lav se pomirio sa Aleksejem ali ja nisam.

Aleksej mi ponekad posalje poruku gde me pita kako sam ili sta radim. Odgovori su uvek isti, ili mu ne odgovorim ili mu napisem da sam zauzeta.

Lav i ja se vidjamo tajno, i dosta retko, mnogo mi fali, ali znam da je ovo najbezbednije.

Dopisujemo se na specifican nacin, koristimo morse code, ja napisem pismo, ostavim ga u postansko sanduce a onda ga on pokupi, isto tako napise pa ostavi, i tako vec nedeljama.

•••

I bas kada mi je najmanje trebalo, u gradu sam u 35 nedelji trudnoce srela Alekseja sa Lavom.

Noc ranije Lav je prespavao kod mene, i celu noc mi mazio stomak i pricao kako me voli, a sada pomaze Alekseju da odabere sat. Ne umem da opisem Aleksejev izraz lica kada je video da imam poprilicno velik stomak. Njegov zbunjen glas je docarao sve. E sad, kako cu da se izvucem iz ovoga ne znam, ali moram.

,,Ti si trudna?"

Promucao je gledajuci u moj stomak, pogledala sam ga u oci a zatim sam pogledala u Lava koji je nezainteresovano i dalje gledao satove.

,,Koliko nedelja?"

Lav je pogledao u mene, osmehnula sam se, Aleksej je zbunjeno gledao ka meni.

,,35.."

,,Decak?"

Aleksej je upitao nekako radoznalo, klimnula sam glavom.

,,Da."

,,Zasto vas dvoje ne popijete kafu zajedno? Mislim da imate o mnogo stvari da popricate."

Pogledao je u moj stomak, klimnula sam glavom a Aleksej me je pogledao toliko srecno. Izdahnula sam jer je beba krenula da se suta, refleksno sam pogledala u Lava, a zatim u Alekseja koji je stajao ispred mene.

Seli smo u kafic, gde je on pio kafu a ja sok od jabuke, u zivotu mi omiljeni sok nije bio ruzniji samo zbog drustva.

,,Teona, da li je to dete moje?"

,,Aleksej.."

,,Dete je zaceto pre 35 nedelja, sto znaci sa je to tacno nas poslednji seks."

,,Aleksej.."

Pokusala sam ali nije slusao, bio je ubedjen da je njegovo.

,,Ta beba je moja.."

,,Ne. Nije."

I ako umem da opisem, a sigurna sam da ne umem, makar priblizno, ono sto sam videla u njegovim ocima bila je cista tuga, cista praznina. Ako umem da opisem, uporedila bih ovo sa onim osecajem kada vas nesto presece u stomaku, a onda osecate i suze ili mozda i   krene da vas preseca snazna toplota.

,,Kako nije?"

,,Moje je. Ti si otac ali neces biti sa njim."

,,Znaci moj je?"

,,Ne. Ti si ga napravio. Ali neces mu biti tata, tvoje ime nece pisati ni medju njegovim podatcima, odrastace sa mnom. Bez tebe."

,,Zasto?"

,,Jer nisi dobar primer."

Rekla sam kao iz topa, Lav me je iz susednog kafica gledao i upijao svaku moju rec koju je cuo jer sam ga pre pocetka razgovora nazvala i on sada slusa sve preko poziva.

,,Nisam dobar primer?"

Razocaran ali i pomalo ljut Aleksej je rekao, klimnula sam glavom i popila gutljaj soka.

,,Nisi."

,,Kako to?"

,,Varas me sa najboljom drugaricom, narko diler si, kriminalac, pistolji su ti svuda po kuci, mutis oko politike, gde god da je sranje ime Aleksej Popov ili inicijali A.P. su upisani. Moje dete, moj sin, nece odrastati sa tobom."

,,Promenicu se."

Zacula sam lupkanje preko slusalice, odmah sam shvatila sta zeli da mi kaze,
'Laze'. Klimnula sam glavom.

,,Lazes Popove, ne zanima me. Moja beba ce da odrasta normalno, sigurno joj neces ti biti primer. Umesto cucle bi mu dao metak."

,,Kako mozes tako da pricas? A dok sam te sponzorisao, kupovao torbe, prstenje, sminku, placao profesore na fakultetu da imas sve desetke bio sam dobar?"

Iznenadila sam se njegovom izjavom, ali nisam uzela vremena da razmislim, osmehnula sam se i uzela njegovu kafu, a zatim je prolila po njemu.
Izasla sam iz kafica, sto sam brze mogla sam bezala i ako me nije vijao, usla sam u Lavov vec spreman auto u kojem me je on cekao. Znao je da se sprema sranje jos od trenutka kada je Aleksej rekao da ce se promeniti.

,,Sada te ni Hag ne bi mogao sakriti."

,,Kakav jebeni Hag, NATO me ne moze spasiti."

,,Ali zato ja mogu sreco. Ne trebaju ti ni Hag ni NATO."

Uzeo je moju ruku u toku voznje a zatim je poljubio i stisnuo.

,,Popov ti ne moze nista. Znas sreco, ima jedna stvar koju ti nikada nisam rekao."

I dok je na njegovom brzinometru broj dostigao do 200, on je jednom rukom kontrolisao volan a drugom je drzao moju. Gotovo sam se rasplakala od straha. Bio je previse smiren. Ovo nije dobro.

,,Ja sam Popovu sef. A Popova ce ubiti za nekoliko minuta."

,,Ne zajebavaj me."

,,Ne, ozbiljno, ja sam sef svega, cele mafije, cele picke materine. Popov ne sme da te pipne, da je smeo, ubio bi te iste sekunde kada si ga polila vrelom kafom."

,,I? Koji kurac onda bezimo? Koji kurac onda ti ne smes da se vidjas sa mnom?"

,,Pile ne bezimo, upucan sam pa moramo da izvadimo metak."

,,Sta? Gde?"

Pogledala sam a onda na njegovim pantalonama videla fleku krvi. Uplaseno sam ga gledala, bio je upucan u putinu ali potpuno miran.

,,Nismo mogli da se vidjamo jer i ako sam mu sef, Popov je lud. Ubio bi te."

,,Zasto se svo ovo vreme ponasate kao da je on sef?"

,,Za javnost jeste, ali sve odluke donosim ja, sve finansiram ja."

,,Lave, mnogo se plasim."

,,Ne brini sreco, ja te cuvam."

TamaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora