Popov...

3.2K 68 0
                                    


I volela bih, zaista bih volela da te veceri nisam sela u Leovog crvenog ferarija, da me te veceri nije odvezao u hotel i da te veceri nisam uradila ono sto sam sebi dopustila. Volela bih da mu nisam dopustila da me isprati do lifta, da mi u sobu posalje sampanjac i cvece, volela bih da mu nisam dopustila da me ima, da budem njegova.
Volela bih da nisam bila toliko glupa i toliko naivna, da nisam bila glupo deriste koje je doslo u Rusiju na skolovanje.

. . .

I sigurna sam, da te veceri nisam ljubila hladne usne koje su me toliko privlacile, da te veceri nisam presla liniju, sada bi sigurno sve bilo drugacije.
U moje misli ne bi usetao on, i sigurna sam, sve bi sada bilo drugacije.

. . .

Crveni ferarri me je cekao ispred kluba, a na njega naslonjen je stajao on. Lav. Kada sam izasla iz kluba on mi je otvorio vrata, osmehnula sam se i sela u niski sportski auto.
Nekoliko sekundi kasnije on je seo u isti i krenuo da nas vozi.

,,Idem u hotel.."

Rekla sam tiho a on je klimnuo glavom i pogledao me. U autu je isla dovoljno glasna muzika koja je prijala, automobil je mirisao na jak parfem koji mi je davao gresne misli.

,,Koji hotel?"

,,Dimitrovski"

Rekla sam pokusavajuci da izgovorim ime hotela sto tecnije i bez greske.
On se okrenuo i pogledao me sa nekim blagim osmehom odusevljenja.

,,To je moj hotel."

,,Zaista? Hotel je prelep."

,,Dakle zivis u mom hotelu?"

,,Posvadjala sam se sa cimerkom, a i brat mi dolazi sutra a odseda tu pa mi odgovara."

,,Neces naci slobodnu sobu, sve je puno zbog nekog seminara, mozes da ostanes u mom privatnom apartmanu ili u predsednickom apartmanu."

,,Mislim da nemam dovoljno para za noc u predsednickom apartmanu a za tvoj privatni apartman.. Ne zelim da ti urusavam mir."

Osmehnuo se i klimnuo glavom, osecala sam se neprijatno.

,,Ne brini ti, samo se odmori. Nemoj brat da te vidi umornu sutra."

Osmehnula sam se, parkirao je auto na rezervisano mesto odmah ispred hotela. Izasao je iz auta i cim sam htela da otvorim vrata on ih je otvorio za mene. Pruzio mi je ruku i osmehnuo se. Blagi smesak mi se ocrtao na licu jer je Lav zaista bio dzentlmen. Uveo me je u hotel, pokazao mi je da sednem u fotelju u holu luksuznog hotela. Lagani jezz je svirao, atmosfera je bila bas mirna. Hol je bio prelep, velika recepcija sa bas lepim ruskinjama, cetiri lifta, dva sa svake strane. Sa lepo i prijatno uredjenom cekaonicom. Na recepciji se zadrzao par minuta, razgovarao je sa plavom recepcionerkom koju je cak i blago zagrlio. Pricao joj je nesto i ona me je nekoliko puta kratko pogledala, a zatim mi prisao i pruzio mi malenu crnu kovertu. Ustala sam, otvorila je i iz nje izvukla karticu za vrata hotelske sobe.

,,Hvala ti.."

Klimnuo je glavom i ispratio me do lifta, ubrzo je lift krenuo da se penje, potpuno staklen, davao je savrsenu priliku za posmatranje luksuznog dela moskve.
Svetla ovog velegrada su mi krala dah sa usana, a iz razmisljanja me je trgnuo kratki zvuk koji je oznacavao da sam stigla na svoj sprat.
Lift se otvorio, zakoracila sam van lifta i prislonila karticu na skener na vratima sobe broja 808. Vrata su se otvorila a ja sam usetala unutra. Svetlo se automatski upalilo, luksuzna soba mi je ponovo ukrala dah sa usana.
Ceo apartman bio je u portal prozorima, videla sam celu Moskvu. Veliki krevet crne boje na sredini apartmana odmah do portal prozora, velika i luksuzna dnevna soba odmah u produzetku. Sa trosedom i dvosedom presvucenima u crnoj kozi, sa malim staklenim stolom koji je na sebi imao kaktus. Odvojeno jednim pregradnim zidom, crne boje sa dva tanka led panela postavljena dijagonalno i uspravno, nalazilo se kupatilo a u njegovom produzetku garderober.
Kupatilo je bilo neverovatno, velika ovalna kada i jos veci tus bez ikakvog paravana od ostatka kupatila i garderobera, ogradjeno samo sa niskim staklom kako voda ne bi izlazila iz tusa. Zidovi u sjajnim mermernim plocama a pod u granitu, ceo istocni zid bio je u ogledalu, sa nekoliko ovalnih umivaonika. Sve je imalo svoj detalj, svuda se nalazio po koji kaktus ili neki vestacki cvet. Fioke u kupatilu bile su pune kozmetike, cetkica za zube, sredstava za skidanje sminke...
Garderober je pak, bio prazan, ali je bio veoma luksuzan. Sa mnogo ogledala, policama crne boje koje su imale iste onakve led panele kao i pregradni zid, sve je odavalo luksuzom.
U srednjoj arhitektonskoj ovo smo zvali luksuz, mermer i granit-prestiz. A ovako dobro osmisljeno osvetljenje da daje jos jaci utisak o luksuzu, pokoji kaktus ili cvet? Pa sve je to sa razlogom, sve to daje utisak ekstremnog luksuza. Ogledala svuda? Prosiruju prostor. Portal prozori? Daju ti utisak beskonacnosti.
Cela soba te tera da se u njoj osecas kao sam Bog, tera te da mislis da si bolji od drugih.
Okupala sam se, oprala kosu, skinula sminku. Obukla sam beli plisani bade mantil, i kosu umotala u peskir. Na lice sam stavila hidratantnu masku koju sam imala u torbici jer sam znala da ce mi lice imati ovakvu reakciju nakon skidanja tolike sminke.
Sela sam na krevet i gledala Moskvu ispred sebe, a zatim sam zacula kucanje na vratima. Okrenula sam se i ustala, otvorila sam vrata.
Tu je stajao kelner.

,,Imamo nesto za vas. Izvinite ako vas ometamo."

Klimnula sam glavom a on se okrenuo i dovukao kolica na kojima se nalazila vecera i cvece. Odmah sam uocila u kibli sa mnogo leda skupoceni sampanjac.
Podigla sam obrve i pogledala ga.

,,Dozvolite da serviramo veceru."

Klimnula sam glavom a on i jos jedan momak su mi za dva minuta postavili veceru sa neverovatnim pogledom.
I nisam se setila da ih pitam ko je poslao ovo, oni su vec otisli. Na cvecu se nalazila porukica, otvorila sam je cim sam je primetila.
"Teona, tvoje ime znaci dar od Boga, ocigledno te je on poslao kod mene.
Uzivaj.

-Popov Aleksej"
Procitala sam i osmehnula se, popila sam gutljaj ohladjenog sampanjca gledajuci u cvece.
Popov..

TamaWhere stories live. Discover now