Nista me nije izludjivalo kao cinjenica da su me proganjali, znala sam da mi ne mogu nista, da ne smeju da mi pridju, znala sam da sam bezbedna, ali gde god da odem videla bih nekog od njih. Najcesce sam vidjala ljubomorne, tuzne i pakosne oci, gledala me je stalno, gde god da bih otisla, ona i njen pogled su me pratili. Bila je svuda, prodavnica, butik za bebe, parkic, vidjala sam je cak i u snovima, dva puta sam cak i cula njen glas. Bez Lavovog znanja odlucila sam da odem u laboratoriju i saznam ko je otac moje bebe. Odnela sam Lavov DNK i Nenadov DNK materijal, jedini problem bio je to sto me je neko video.
. . .
Sedela sam na klupici u parku i gledala ka razigranoj bezbriznoj deci koja se igraju, ljuljaju se na ljuljaskama, trce i vijaju se. Prelep prolecni dan, sunce greje, vetar je slab ali I prijatan, oblaci su beli, u vazduhu se oseca miris kokica, a sve sta se cuje je deciji smeh i cvrkut ptica.
,,To je Nenad..''
Okrenula sam se I videla brata, ustala sam i zagrlila ga, hladno, kao da nisam njegova je uzvratio zagrljaj. Pogledala sam ga u oci, niz obraze su mi isle suze, a on se sam osmehnuo i pogledao bebu.
,,Da to je Nenad."
,,Razocarala si nas, Teona, razocarani smo, majka nam lezi u bolnici, odbrojavaju joj dane, otac se opija, a ti? Ne znas ni cije je dete."
Rekao je tiho, gledajuci u moje oci, nekoliko sekundi mi je trebalo da shvatim sta je rekao, mama je bolesna?
,,Sta je sa mamom?'
,,Ima rak, tata je sve prokockao, nemamo novca za lecenje. Nisam dosao da prosim da mi das pare nego da ti kazem da nabavis crninu jer nema jos mnogo vremena."
Plakala sam, on je pomazio bebu po rukici a zatım me zagrlio jos jednom, smracilo se, taman oblak je sakrio sunce a u vazduhu sam osecala taj miris, njegov miris. Odvojila sam se od brata i okrenula, ka nama je koracao on, on od cijeg pogleda se uplasis toliko da pozelis da vise nisi tu.
,,Kada ces mu reci da nije njegovo?"
Sapnuo je a zatim se okrenuo i izasao iz parkica, Aleksej mi je prisao, obrisao moje suze a zatim me zagrlio, parkic se potpuno ispraznio jer se vetar razduvao.
,,Hajde da popricamo, hladno je da budemo napolju..''
Nisam zelela da odbijem, ovaj put zaista nisam, bila sam spremna da razgovaram sa njim o svemu. Otisli smo u obliznji restoran, on je gurao kolica a njegovo obezbedjenje koje je bilo dosta iza nas je nosilo moje stvari. Bio je toliko srecan jer je konacno sa bebom, i, trenutak gde ga nuna i prica mu nesto tiho, a Nenad se smeje, topio je moje srce. Hrana za stolom se hladila ali ja nisam mogla da prestanem da gledam koliko je nezan.
Trgla sam se tek na vibraciju svog telefona, uzela sam ga u ruke i videla da me zovu iz laboratorije, osmehnula sam se a zatim otisla do wc-a gde sam se javila.
,,Gospodjice, vasi rezultati su gotovi.''
,,Procitajte mi, van Moskve sam, necu moci da dodjem po njih."
,,Uzorak A oznacen sa Lav Dimitrovski 99,9% poklapa se sa uzorkom B oznacenim kao Nenad Popov.''
,,Spalite rezultate, niko ne sme da zna."
Prekinula sam vezu i pogledala se u ogledalu, osmehnula sam se, a zatim rasplakala. Majka mi umire, otac je alkoholicar i kockar, ja sam kriva, ja sam ih razocarala, ja sam ih unistila, Tito kucanje na Varta me je trgnulo, obrisala sam suze a zatim izasla iz wc-a.
,,Jesi okej? Nije te dugo bilo pa sam hteo samo da proverim."
,,Da, ne brini."
Vratili smo se za sto, Nenad je u svojim kolicima spavao, a ja sam muljala Braun po tanjiru i jela na silu.
,,Sta je bilo? Ono u parku je tvoj brat, jel ti rekao nesto?"
,,Da, majka mi je jako bolesna, otac je od statusa uglednog anesteziologa dosao do pijanice i kockara, zbog mene.''
,,Nisi ti kriva.."
,,Sve je prokockao, nemaju novca da je izlece."
,,Hoces da idemo u Srbiju? Da vidis majku?"
,,Ne znam.. Ne zelim da vodim Nenada a nemam kome da ga ostavim ovde."
,,Ostavi ga Lavu.''
,, Ne znam.. Ne umem da razmisljam."
,,Volim te."
YOU ARE READING
Tama
Mystery / ThrillerLutko..." Uzeo je mou bradu svojim grubim i hladnim prstima i podigao ju je tako da meme drzi fiksiranu, onako da moram da gledam njegove hladne i mracne oci. Oci pune tame, bez sjaja, Kao da su pune tuge koja ih razara ali to ne pokazuju. I dalje...