Ne znam ni sada, zasto sam to uradila, zasto sam otisla u njegovu kucu taj dan.• • •
Sve sta mogu reci za sebe je to da sam bila toliko glupa. Mogla sam to da iskoristim da dobijem Lava, a na taj nacin? Sve sam sjebala.
• • •
Okrenula se i vrisnula, ustala je odmah i obukla prvu majicu koju je dohvatila. Okrenula sam se ka Lavu, videla sam suzu u njegovom oku. Pogledala sam Alekseja, gledao je direktno u Lava. Pogledao je u mene a zatim u Sonju. Sonja je prisla meni ali ja sam se samo sklonila korak unazad. Aleksej je ustao iz kreveta, prisao mi je i pogledao me u oci.
,,Drugi put iste veceri."
,,Lave.. Nismo.."
,,Ovo od tebe nisam ocekivao. Da jebes Ivanu? Da. Da jebes koju god da. Ali devojku koju znas da volim? Toliko jebeno jadno."
Lav je rekao, cula sam mu u glasu tugu i bol, Sonja je plakala jer je ocigledno bila svesna da je sve sjebala. Ali ona nije bila jedini krivac.
,,Aleksej."
Pogledao me je, i onda vratio pogled na Lava. Kao da nisam tu.
,,Ne zelim vise nikada da vas vidim. Ni tebe Sonja, ni tebe Aleksej."
Pogledala sam ga jer me nije pomenuo, okrenuo se i izasao iz sobe. Pogledala sam Alekseja koji kao da me nije primetio.
,,Mrzim te. Unistio si me."
Sapnula sam, a zatim prisla Sonji. Uplakana mi je sapnula "oprosti mi" ali jedino sta sam mogla da kazem ili uradim je bilo da precutim.
,,Aleksej. Kada se otreznis ja necu biti ovde."
,,Kako nisi shvatila do sad? Zar si toliko glupa? Ne zanimas me."
,,Okej."
Okrenula sam se i izasla iz sobe, znala sam da je pijan i da ne zna sta prica. Da nije svestan da me je izgubio, znala sam da nije svestan da me vise nikada nece zagrliti ili poljubiti. Ali nema veze, shvatice, bice mu zao ali mene nece zanimati.
Vratila sam se nazad kuci, bilo je toliko tiho, Lav je bio tu. Ali nije govorio.
,,Teona.. Ti si jako pametna devojka. Preporucujem ti da ostavis sve ovo, vratis se na faks i zaboravis sve."
,,Lave. Iskreno. Bilo mi je jako lepo sa Aleksejem. Ali ono sto me je drzalo u vezi sa njim cak i kada sam shvatila da me je prevario prvi put si bio ti."
,,Ja?"
Pogledao me je, obrisala sam suze po ko zna koji put veceras, sela sam ispred njega, na mali drveni stolic.
,,Da. Ti."
,,Kako?"
,,Zaljubljena sam u tebe. Vec mesecima. To je bio jedini nacin.."
,,Da me vidjas?"
,,Da. Da te vidjam makar na 5 minuta dnevno. A ti si bio toliko hladan.."
,,Jel mozemo molim te da pricamo sutra? Vise me znam kada je sta bilo i.."
,,Jel mogu da spavam pored tebe?"
,,Mozes."
Zagrlila sam ga, i kao da su sve muke nestale, u njegovom zagrljaju je bilo toliko toplo i.. Bila sam toliko tuzna ali on je to svojim zagrljajem obrisao.
STAI LEGGENDO
Tama
Mistero / ThrillerLutko..." Uzeo je mou bradu svojim grubim i hladnim prstima i podigao ju je tako da meme drzi fiksiranu, onako da moram da gledam njegove hladne i mracne oci. Oci pune tame, bez sjaja, Kao da su pune tuge koja ih razara ali to ne pokazuju. I dalje...