poljubac

3.4K 70 0
                                    


Volela bis da sam znala i da sam umela da se oduprem zelji da ga u tom trenutku poljubim. Jer taj poljubac je bio okidac za sve, za najhladnije leto, najsuviju jesen, najtopliju zimu i najkisovitije prolece. Taj poljubac bio je okidac za sve, onda kada su moje usne dotakle njegove, moje nevine i ciste dotakle njegove, usne prljave od karmina raznih zena, tada, sve je krenulo po zlu.

. . .

 
Usne su nam se spojile, oko nas nije bilo nikoga, tisina je bila toliko glasna, moje ruke bile su oko njegovog vrata dok su njegove cvrsto stezale moj struk. I da, i dalje smatram da sam glupaca koja to sebi nije smela da dopusti, i dalje smatram da sam glupaca koja je sve sta je mogla razjebala.

. . .

Nakon grubog poljupca koji mi je dao, gricnula sam usnu a zatim ga pogledala u oci, gledao me je intenzivno, njegov pogled me je pekao. Kontakt koji smo uspostavili ocima bio je snazan, nisam smela da skrenem pogled jer nisam zelela da pokleknem prva. Ali moram priznati, njegove oci bile su zaista lepe. Mislim da bih mogla da provedem sate i sate gledajuci ih.

,,Reci Lave.."

Rekao je gledajuci me u oci, skrenula sam pogled i videla momka u crnoj kosulji kako stoji za sankom i zapisuje nesto na papiric. Vratila sam pogled na Aleksejeve oci, on me je gledao i dalje jednako intenzivno koliko intenzivno osetim njegov jak muzevni parfem.

,,Imam lose vesti"

Aleksej se odvojio od mene i pogledao u njega, ja sam sela na stolicu za visokim stolovima i gledala ih. Ceo klub je bio u haosu, mirisao je na alkohol ali je bilo mirno. Nikada nisam bila u klubu nakon zatvaranja.
Momak za sankom me je pogledao a zatim svoj pogled vratio nazad na Alekseja.
Zbunjeno sam skupila obrve ali je Aleksej klimnuo glavom.

,,Bordel u Beogradu.. Upala je interventna."

Slusala sam sta pricaju, i ako mi u potpunosti nije bilo jasno sta je bordel precutala sam.
Aleksejevo disanje se ubrzalo, stegao je svoju saku i snazno zatvorio oci, stiskajuci kapke; Lav me je pogledao na kratko a zatim vratio pogled na Alekseja.
Lav je bio lep, visok momak, sa dobro razvijenim rukama koje su se isticale u crnoj kosulji koju je nosio. Nisam mu bas najlepse videla lice jer je bio delom u mraku ali verujem da je lepuskast.

,,Apsolutna steta.."

Trepnula sam jer, nije mi jasno sta mu Lav govori, odmahnula sam glavom i zevnula. Aleksej se okrenuo i pogledao me, videla sam bes u njemu.
Uplasila sam se od tog pogleda i toga sta sam videla na njegovom licu.
Bes, bes i samo bes.

,,Idi kuci.. Kako si rekla da se zoves sreco?"

,,Teona.."

,,Lave, odvezi Teonu kuci."

Klimnuo je glavom, Aleksej mi je prisao i zagrlio me, a zatim mi sapnuo da ce mi se javiti. Klimnula sam glavom i Lav mi je dodao moj kaput a zatim mi otvorio vrata.
Ovaj mali gest, i mali znak paznje mi je dao male leptirice u stomaku.

TamaWhere stories live. Discover now