Izasao je iz dzipa, obucen u sivu trenerku, preskocio je nisku ogradu uz pokoju psovku a onda se popeo kod nas na trem kucice.,,Daj mi cigaru."
Aleksej mu je pruzio cigaru koju je ovaj uzeo i zapalio je. Besan je, jako je besan.
Aleksej me je pogledao a ja sam trepnula dva puta.,,Pre nego sto me pitas Teona, Sonja i ja smo raskunuli i zato sam nadrkan. Okej?"
Aleksej je slegnuo ramenima i nastavio da me grli, u medjuvremenu je seo na stolicu a ja sam mu sela u krilo.
,,Sefe ostali smo bez gumica..."
Rekao je mrsavi visoki momak koji je izasao iz kuce, Lav se okrenuo i pogledao ga.
,,Aj sad lepo idi u muriju i reci da si prebio Sonju Vasiljevu."
Bacio je cigaru u sneg, momak je pogledao u Alekseja i Aleksej je odmahnuo glavom.
,,Biraj, ili ces to ili cu da te ubijem jer mi jako ides na kurac."
Aleksej mu je pokazao da udje u kucu, momak je usao a Lav je udario rukom o zid.
,,Sta si uradio?"
,,Neko ju je pretukao Aleks. Razumes?"
,,Ko to?"
,,Neko Aleksej. Neko."
Sisao je dole i ponovo usao u dzipa a zatim se jos brze odvezao od nas.
Koji kurac?,,Ne znam sta bih rekao.."
. . .
Leptirici u stomaku me obuzimaju, Aleksej i ja se klizemo zajedno, samo nas dvoje.
,,Ajde da se vijamo, ja prvi vijam!"
Vrisnula sam i krenula da mu bezim po ledu, smejao se dok me je vijao a ja sam vristala jer nisam htela da me uhvati.
Osetila sam da mi je blizu, zagrlio me je oko struka i privukao sebi, saplela sam se i pala a on je pao preko mene.
Led ispod nas je odjednom postao vreo, poljubio me je i vratio mi kapicu na glavu.,,Volim te Teona.."
,,Volim i ja tebe ljubavi.."
Zagrlila sam ga, intimni trenutci poput ovog su postali sve cesci i cesci, uvek bi mi ujutru govorio da me voli, uvek bi me uspavljivao, pomagao mi da naucim lekcije za faks. Uvek je bio tako nezan i tako dobar.. Toliko ga jebeno volim.
,,Obecaj mi da nikad neces biti kao Lav.."
,,A kakav je to Lav?"
,,On je.. Grub i.. Tuce Sonju, ne postuje je, maltretira je.."
Osmehnuo se i poljubio me, a zatim mi pomogao da ustanem. Podigao me je i sapnuo mi kako nikada nece biti kao Lav.
U ovom trenutku, osetila sam snazan nalet pomesanih emocija, rasplakala sam se jer sam pronasla idealnog momka za mene koji me voli i koji je nezan prema meni.. Koji mi donosi sladoled u 3 ujutru, koji me ljubi, koji se klize sa mnom, sa kojim mogu da pricam o svemu.
Zagrlio me je i umirio moje ubrzano disanje, osmehnula sam se dok su mi suze i dalje isle.
,,Hvala ti.. Hvala ti jer postojis i jer.. Hvala ti sto si tu za mene."
,,Hvala tebi jer si prihvatila mene. Mene bas ovakvog."
Rasplakala sam se jos jace, zagrlio me je snaznije, plakala sam od srece. Jedno od najhladnijih veceri u Moskvi ove zime, bilo je najtoplije jer je on bio tu. Jer me je ljubav "grejala" i jer sam osecala toplotu oko srca dok su mi se usne smrzavale u pauzama od poljubaca koje mi je davao.
YOU ARE READING
Tama
Mystery / ThrillerLutko..." Uzeo je mou bradu svojim grubim i hladnim prstima i podigao ju je tako da meme drzi fiksiranu, onako da moram da gledam njegove hladne i mracne oci. Oci pune tame, bez sjaja, Kao da su pune tuge koja ih razara ali to ne pokazuju. I dalje...