Prevara

1.8K 53 2
                                    


Poceli smo da se vidjamo svakog dana, i svakog dana gledala sam u njegove crne hladne oci, svakog dana sam videla novu nijansu u njima. Vise nisu bile onoliko crne, sada su bile najlepse oci koje sam videla. Njegove oci zamisljala sam kao sumu dok zora svice, poneka zelena krosnja se vidi? To su u njegovim ocima bile zelene linijice koje su se videle samo pod snopom sunceve svetlosti.

.   .   .

Sonja i Lav su se naravno, pomirili, i sada su ponovo zajedno. Jedna stvar koja mi je probudila sumnju kod Alekseja je to sto mi je Ivana jutros rekla.
"Ne moze da bude toliko savrsen Teona.."
I to je bila istina, Aleksej ne moze da bude ovoliko savrsen koliko je savrsen prema meni.
Vodi me u setnje, pravimo kolace zajedno, vidjamo se svaki dan, idemo na klizanje, gledamo serije zajedno, cak sam ga ubedila i da stavi sliku sa mnom na drustvene mreze.

Njegove drustvene mreze bile su ekstremno privatne, i ako je bio jebeni tajkun imao je samo 90 pratilaca i to su bili njegovi drugovi.

Shvatila sam da voli da drzi svoj zivot privatnim, mnogo privatnim. Ne izlazi, ne slika se, prakticno zivi kao duh.
Ali ja volim to kod njega, ne zavisi od toga da svi vide sve i njegovom zivotu i zavide mu.

Jedna stvar koja mi je mnogo smetala kod njega bila je jebena ljubomora. Jedne veceri, zelela sam da izadjem sa Sonjom i Ivanom, i dogovorile smo se, spremile i izasle. On je znao za to, naravno, u klubu je bio Lav koji je pazio sta radimo i sve mu javljao.
Nisam smela da pipnem alkohol, Sonja je popila jednu casicu ali se zato Ivana olesila.
Tu je nastao problem. Posvadjali smo se.

Ivana je mrtva pijana krenula da pravi sranja, zelela sam da odem sa njom u nas stan, da je uspavam i da budem sa njom dok se ne otrezni.

Ali, Aleksej se u roku od 20 minuta stvorio tu i napravio scenu kako ne smem da idem sa njom i kako ce da raskine sa mnom ako odem sa njom.

Sonja se pobrinula za nju, ali smo Aleksej i ja trenutno u jako losim odnosima. Tera me da biram izmedju njega i drugarice. Necu tolerisati toksicno ponasanje, necu tolerisati to da ne moze da podnese da me i drugi gledaju, necu tolerisati ljubomoru.

Nakon celog tog incidenta u klubu, otisli smo kuci. Tamo je usledio pakao. Prvi put u svom zivotu sam mislila da ce da me udari ili da ce da me ubije. Znala sam ko je, znala sam za sta je sposoban, znala sam da ne moze mnogo da trpi i da moze da te ubije bez da i razmisli.

Rekla sam mu kako nema prava da mi odredjuje sta cu da radim, kako cu da se oblacim, da li cu da pijem i gde cu da prespavam.

Ne umem da vam opisem bes koji je imao prema meni, mislim da ne postoje reci kojima bih vam opisala taj pogled i tu mimiku lica. Njegovo besno disanje i ceo taj trenutak.

U toku svadje i u toku nase veoma dinamicne rasprave, otisao je. Samo je otisao, napustio je moj apartman.

Kasnije te veceri, Lav je dosao i samo me obisao, doneo mi lek za glavu i rekao da spavam, i da Aleksej nece doci uskoro i da ako dodje ima kljuc i da ga ne cekam.

Kada je dosao osetila sam, osetila sam tudji miris na njemu, legao je pored mene, mislio je da spavam, grlio me je i plakao mi na ramenu, osetila sam zenski parfem, osetila sam da je rasterecen, osetila sam da se kaje.

Prevario me je.

Kao metak u srce, kao najveci noz u ledja, kao rukom odneto, sve sta smo imali je nestalo kao pahulja na travi. Bol koji sam osecala dok me je grlio i dok je plakao na mom ramenu dok sam se pretvarala da spavam, bol koju sam osecala dok sam se prisecala klizanja i svega onoga lepog i toplog sto je grejalo najhladniju zimu u Moskvi, bol koju sam osecala dok sam shvatala da ga je imala neka druga i da vise nije samo moj, ta bol je neopisiva.
Setila sam se Ivane, setila sam se kako mi je rekla da ne moze da bude savrsen. I nije savrsen. Setila sam se Lava koji dolazi i donosi mi lek, kao da je znao, dao mi je lek za smirenje, lek da se uspavam i da ne osetim prevaru.

Ali, od negde mi je poznat taj parfem, taj delikatni miris kokosa i vanile sa pokojim neznim tonom mirisa nekog cveca, taj slatkasti miris koji odmah asocira na neznu zutu boju, belu cokoladu, asocira na kokosovo mleko, negde sam ga vec osetila.

TamaWhere stories live. Discover now