Ne zeli da te vidi

2.1K 55 1
                                    


Taj dan mi je ostao urezan u pamcenju, i i dalje se secam svakog detalja, tog dana prvi put sam sama sebi slomila srce.
To je bilo tacno dva meseca nakon sto sam se zaljubila u divnog i dobrog Alekseja Popova.

.   .   .

Nismo bili zajedno, vidjali smo se povremeno, ponekad, kada bismo uhvatili vremena jedno za drugo. I nasa vidjanja su obicno bila seks i razgovor ali ja to nisam tako shvatala. Shvatala sam to kao pocetak ljubavi, a zapravo? Zapravo je samo voleo moju cistu meku kozu pod svojim prstima.

.   .   .

Subota, danas nemam predavanja a i sve ispite sam ocistila tako da mogu da odem kod Alekseja. Smejala sam se dok sam ulazila u njegovo dvoriste, a zatim u kucu. Cudno mi je bilo sto nigde nema nikoga a i kuca je otkljucana.

,,Popove!"

Viknula sam, a moj glas je odjeknuo kucom, usla sam unutra i proverila dnevnu sobu i kuhinju.

"Aleks!"

,,Teona.."

Okrenula sam se, iza mene stajao je veoma veoma ozbiljan Lav. U odelu, potpuno elegantno obucen. Procistio je grlo i prisao mi korak blize.

,,Aleksej ne zeli da te vidi sada. Idi kuci"

Zbunjeno sam ga pogledala, ne zeli da me vidi?

,,Ne razumem"

Uzeo me je za ruku i izveo iz kuce, vukao me je malo jace ali sam ga pratila. Izveo me je iz kuce i uneo mi se u lice, vetar je duvao i moja kosa je bila na njegovom licu.

,,Ako zelis da izadjes ziva odavde, odmah idi."

,,Ja nisam Sonja. Ne mozes ovako da se ponasas prema meni."

,,Aleksej zeli da ti plati za sve tvoje usluge. Da ne bude zabune."

Pruzio mi je debelu belu kovertu, nisam je uzela i samo sam je pogledala sa gadjenjem.

,,Ja nisam kurva."

,,Uzmi ovo, i odjebi odavde."

Stavio mi je kovertu u ruku i okrenuo se, usao je u veliku kucu oblozenu mermerom i nestao medju zidovima.
Vid mi se pomutio, trepnula sam i moje suze su kanule na granitni plocnik ispred kuce.
Izasla sam iz dvorista i vratila se u stan u kom je bila Ivana sa roditeljima.

,,Dobro si?"

Klimnula sam glavom, osmehnula se i slagala kako nisam znala da danas ima sastanak. Otisla sam u sobu, bacila sam kovertu na pod i hiljade rubalja se razletelo po sobi. Pocela sam da placem, suzdrzavala sam jecaje gledajuci u novcanice po podu.
Jesam li ja samo jebena kurva za njega? Jesam li ja njemu kao Sonja Lavu?

.   .   .

Ceo vikend sam preplakala, a onda videla da ne mogu da dobijem njegov broj, da ga nazovem, ne mogu cak ni da mu posaljem poruku.
Odlucila sam da odem u Srbiju kod mojih, da se malo iskuliram jer me je jako povredilo ovo sto je uradio

.  .  .

Vreme u Srbiji kao da je teklo milion puta brze, 30 dana u Srbiji je proslo kao dva dana u hladnoj Rusiji.
Provela sam 30 dana sa drugaricama iz srednje, provela sam srecnih 30 dana i tuznih 29 noci. 29 noci sam razmisljala o njemu, o tome kako me je odjebao kao kurvu a to nisam zasluzila.
Ta jedna noc bez placa i kajanja jer sam ga upoznala prosla je u neverovatnoj strasti koju sam osecala. Prvi put u zivotu sam uspela, uspela sam da imam seks na jednu noc sa nekim koga u opste ne poznajem.
Bila sam jebeno pijana, ali sam imala i malo belog praha u sebi, i ne secam se sa kime sam provela noc. Secam se samo male tetovaze broja 999.999.999 na torzou.

TamaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang