Sanjam da te ubijem

1.7K 48 0
                                    

Bio je tu jedan dan, jedan poseban dan. Jutro nakon sto sam osetila prevaru.
Tog dana, zamalo sam po prvi put umrla.

.  .  .

Bez ikakve volje, sedela sam na terasi svog stana, stana koji je Aleksej malo pre napustio, poljubio me nezno u kosu i samo bez reci otisao.
Treba da dodje Sonja, ali vec dugo je nema, uobicajeno je da Sonja uvek kasni ali sada mi pod hitno treba a i vec dugo je nema. Znam da je gore, znam da je kod Lava.
Odlucila sam da odem u tamo gde Lav zivi, u njegov privatni apartman. Njegov apartman bio je samo jedan sprat iznad mog, i cim sam usla u lift, i pritisla dugme za gore, lift je zapistao i zatrazio sifru. Ukucala sam sifru koju sam zapamtila kada sam isla gore sa Aleksejem.
Vrata lifta su se otvorila i odmah sam zakoracila u apartman bukvalno identican mom, samo mnogo tamniji, mnogo vise u Lavovom stilu. Mnogo uredniji i sa mnogo vise sivih detalja.
Cula sam tiho jecanje i psovke, pratila sam zvuk i stigla do kupatila, Sonja je sedela na wc-solji koja je bila zavorena a ispred nje je klecao Lav. Malo bolje sam pogledala i videla da je njeno lice unakazeno, prebijena je, lagani svileni ogrtac na njoj je otkrivao jos vise modrica. Lav u sivoj trenerci bez gornjeg dela joj je cistio rane. Obuzeo me je slatkasti miris bele cokolade i kokosa, dok sam gledala u Sonjinu prelepu plavu kosu koja je bila mokra i rascupana.

,,Jebena kurva, Sonja rekao sam ti da izadjes iz svega! Vidis da je lud za Teonom jebem mu Sonja...Morao sam da je drogiram sinoc Sonja.."

,,Zasto mi ovo radi Lave?"

,,Neces vise ici tamo."

Zagrlio ju je i sapnuo joj jos nesto, ona je otvorila svoje prelepe uplakane oci i pogledi su nam se susreli.

,,Dimitri te je sjebao.."

Lav je sapnuo a ona mi je pokazala da idem, plakala je jos jace i jos jace ga je grlila dok mi je ocima pokazivala da odem.
Okrenula sam se i otisla, trebalo je malo da dodjem do apartmana, zakljucala sam vrata i uplaseno zajecala. Krenula sam da placem, koji jebeni kurac?
Sela sam na pod do vrata i plakala jer nisam znala sta se desava. Do sada sam mislila da je Lav taj koji tuce i maltretira Sonju ali ocigledno sam sve vreme gresila. Zasto njegov stan mirise na belu cokoladu, kokos i vanilu? Ko i zasto tuce Sonju? Gde je Aleksej? Sa kojom je bio sinoc?

,,Zasto places sada?"

Podigla sam pogled i ispred sebe videla Dimitra, jedinog coveka kog sam se plasila. Dimitri je bio jedini covek koji mi je izazivao strah u telu cak i kada je Aleksej kraj mene.
Imao je taj neki ludacki pogled, izgledao je kao serijski ubica.

,,Zasto si ovde?"

,,Pitao sam te nesto!"

Proderao se a ja sam zajecala i usna mi je zadrhtala, ustala sam i krenula ka sobi, pratio me je, krenula sam da trcim i da bezim po apartmanu ali on me je vijao. Jedina razlika bila je ta sto je imao duze korake i nije trcao, bio je jebeno jeziv. U ruci je nosio noz, isla sam ispred njega i trcala kao preplasena macka.
U trenutku moje nepaznje saplela sam se preko stepenice i on me je odmah uhvatio.
Stavio mi je noz na vrat i krenuo je da se smeje.

,,Od kako sam te prvi put video postao sam opsednut tobom, ovo je jedina stvar koju sam zamisljao mesecima."

Silovace me, sigurna sam da ce me silovati, osecam to. Osecala sam toliko adrenalina, i toliko straha, da se nisam plasila da pokusam da mu otmem noz, ali sve sta sam dobila je plitka posekotina na vratu.

,,Psttttt...."

,,Nemoj sama da se ubijes, sanjam da te ubijem vec mesecima."

Progutala sam tesko, on se smejao dok je prakticno svom svojom tezinom lezao na meni, noz mi ne grebao vrat.
Postoji samo jedna stvar o kojoj razmisljam, Lav.

Zamisljam da dolazi, ubije Dimitra a zatim me snazno zagrli i smiri. Ali ocigledno ga nema i ocigledno se to nece desiti.

Lift se otvorio i to mu je odvuklo paznju, pogledala sam na vrata lifta i tamo je stajala Sonja, polu gola, u ranama i sa flasterima, u ruci je drzala pistolj, Dimitri je ustao ali ga je ona nekoliko puta bez ikakvog oklevanja upucala.

Glasno su odjekivali, vrisci i zvukovi ispaljivanja metaka, krv je prsnula po meni, Sonja je vrisnula, krenula sam da placem od straha. Zacula sam jos jedan pucanj, a onda je sve postalo belo.

TamaWhere stories live. Discover now