꧁☾︎32.☽︎꧂

169 29 2
                                    

|'~(Y/N) szemszöge~'|

Csak néztem, ahogyan az a hülye hajó egyre közelebb ér a kikötőhöz. Mit keres ez itt? Honnan tudta, hogy hová hoztak a fiúk? Mért van? Ki mondta meg neki, hogy itt vagyunk?- jártak a fejemben ezek a gondolatok, és nem tudtam másra gondolni.

Tényleg nem tudom, hogy az apám hogyan került ide, meg hogy honnan tudta az utat ide.
De nagyon boldog lennék, ha végre hagyna engem élni, és nem lenne az, hogy utánam jön, aztán megmondja, hogy nekem mit szabad és mit nem. Elég lesz nekem már ebből.

- Katsuki...- mondtam ki halkan a nevét, majd az arcára néztem

Teljesen látszott rajta, hogy elvan képedve, és nem tudja ő sem, hogy most mi van. Vagy valakinek eljárt valahogyan a szája, vagy volt valaki a hajón és üzent neki egy levéllel, hogy hol vagyunk.

De akkor azt hallottuk volna, meg láttuk voltna azt a valakit a hajón.. Ha csak nem...

- Deku... Mond azt, hogy ez nem a Te műved.- nézett rá a zöld hajú fiúra, aki csak lehajtott fejjel állt mellettünk

- Nem tehettem mást Katsuki. Meg lettem fenyegetve, hogy a családom meghal, ha nem teszem ezt meg.- modta lehajtott fejjel

- És én még bíztam benned..- morogta a fogai közül a szőke

- Ezt nem hiszem el..- mondtam ki halkan a gondolatomat és a szám elé tettem a kezem

Most komolyan képes volt ezt megtenni úgy, hogy nem is ismer és csak egy napja találkoztam vele. Jó, megértem, azért a családomat én sem akarok elveszíteni -Csak néha az apámat- de akkor is. Nem tudtam volna kinézni Midoriya-ból, hogy ezt csinálná.

Az apámon pedig megsem lepődök, mert ezt simán ki lehet belőle nézni. Viszont nem értem, hogy hogyan nem tudja észre venni, hogy ez nekem szarul esik és nem látja azt, hogy én otthon nagyon nem vagyok boldog, hiába mutatom azt.

Valahogyan nem tudom ezt felfogni mért csinálja. Ha nem tetszik neki, hogy a lánya vagyok, akkor inkább szarjon a fejemre, nem érdekel. De én csak egy kibaszott nyugodt életre vágyók, Katsuki mellett.

- Gyere kislány. Akkor is velem maradsz, ha az apádnak tetszik, ha nem.- jelentette ki Katsuki, és megragadta a csuklómat, majd elkezdett futni

Tehát, összegezzük ezt az egészet. Minden féle tervem landolhat a kukában, mert az a faszfej apám egy degenerált fasz. Szebb szó rá nincsen, és nem is létezik.

Minden boldogságom elszállhat, mert hát egy igazi paraszt és utánam kell jönnie, meg mindent elbasznia. Francnak kell egy ilyen apa! Semmit nem hagy nekem, meg mindig a nyakamon van, és nem hagy élni. Semmi boldogságom, csak az is akkor van, amikor Katsuki-val lehetek.

Oh.. várj egy kicsit. Most is csak egy kis ideig, mert menekülni kell. Ezt nem hiszem el.. Na meg a kalóz álmaimnak is lőttek így. Jaj, de szuper... Ég veled, szexi régi Katsuki kalóz kalap, ahogyan ég veled frappáns kalóz ruha is, amit már fejben nagyon elterveztem, hogy hogyan néz majd ki.

Csak lett volna eszem, és cselekedtem volna egy kicsit másképp, vagy előbb rá jöttem volna erre.. ez annyira idegesítő most, olyan szar az egész..

Dʏɴᴀᴍɪᴛᴇ Kᴀᴘɪᴛᴀ́ɴʏ [B. Katsuki x Reader] /Fantasy, Pirate AU/  ✔BEFEJEZETT✔Место, где живут истории. Откройте их для себя