꧁☾︎26.☽︎꧂

209 33 13
                                    

|'~(Y/N) szemszöge~'|

Egy kicsit elnevettem magam, amikor a két férfi elkezdtek egymásra minden félét mondani kalóz nyelven.

"- Az a rothadt tengeri homár rágja le a bokádat!"

"- Szakadjon ki a hajód összes zászlója te!"

"- A rák vágja el a hajód kötelét, amivel ki kötötted azt a roncsot!"

"- Vesszen oda az összes kincsed, ami a hajódon van!"

"- Fúrjon lyukat a hajód padlójára egy sirály!"

"- Egye fel az összes ételed az egyik matrózod!"

"- Törjön el a kardod miközben a tokjában pihen!"

"- Egy évig ne legyen semmi fogásod miközben a tengert járod!"

"- Maradtál volna sima matróznak, nem kell megtöbb rák a vezér kabinba!"

"- Veszítsd el az egyik lábad, de aztán vissza ne nőjön!"

"- A rák vigye el az összes yent ami a hajódon van!"

És még lehetne ezeket sorolni. Ahogyan ezeket hallottam, tényleg elkapott a nevetés, és a mosolyt lehetett látni az arcomon. Lassan a pirban úszott, mert annyit nevettem, hogy lassan már sírni tudtam volna. Nem is tudom, hogy most mi lenne velem, ha nem jöttem volna végleg Katsuki-val. Még most is azt a hülye udvari bolondot kéne néznem unott fejjel.

Már valamennyire értem, hogy Katsuki és Izuku mért mondták azt, hogy ez tényleg vicces lesz, és jó móka.

Miután ennek az egészének vége lett, mert két másik férfi kalóz szét szette őket, kaptak egy kisebb kiosztást Kendo-tól, majd mindenki haza ment. A pincérek vissza mentek a csárdába, hogy össze takarítanak mindent.

A műsor végre a fiúk itala elfogyott, ami miatt a szőke csak morogni tudott. Piás kalóz, részeg akarsz lenni, vagy minek akarsz annyit inni? Olyan butus ez a süni, lassan már én nevelem meg, nem a pia.

- Katsuki, én isten bizony, hogy tarkón csaplak! Nem az a rohadt bor a fontos, hanem az, hogy ne raboljanak ki téged!- mondtam neki egy kicsit sem kedvesen, és nyugdotan

Vagy már egy fél órája itt morog mellettem, hogy neki kell még bor, mert az előző elfogyott és az nem volt neki elég. Hát én komolyan mondom, hogy a vízbe vetem magam.

- De kell még bor! Mért nem hagyod, hogy még többet igyak?!- kérdezett vissza egy kicsit felemelve a hangját

- Mert nem! Nem kell mindig bort innod, és nem érdekel, hogy mit mondasz!

- De kell még bor!- szólt vissza, én meg már nem bírtam tovább

Fél kibaszott órája itt veszekszem vele, a rohadt bora miatt. Hát drága fiam, most nem azt fogsz kapni, hanem vagy egy rohadt pofont arra a mocsok arcodra, vagy egy nem tudom mit, hogy végre befogd a pofádat.

Megfogtam az ingjét és az én szintemre rántottam egy mozdulattal, majd mindenkit leszarva, aki lát minket, megcsókoltam.

- Ezzel teljél be, vagy pofán váglak.- elendegtem az ingjét és elhajoltam tőle

- Akkor mostantól így viselkedem, aztán majd mindig ezzel jössz.- vigyorgott az arcomba, mire én csak megforgattam a szemem

- Csak fogd be, és teljél be ezzel a rohadt csókkal.- morogtam az orrom alatt és hátat fordítottam neki

- Akkor is eltudnám viselni egész nap.- karolta át jobbról a derekamat

- Csak akadj le arról a hülye borról, és a piáról. Rendben?- néztem rá egy kis pirrel az arcomon

Dʏɴᴀᴍɪᴛᴇ Kᴀᴘɪᴛᴀ́ɴʏ [B. Katsuki x Reader] /Fantasy, Pirate AU/  ✔BEFEJEZETT✔Where stories live. Discover now