꧁☾︎30.☽︎꧂

198 33 12
                                    

|'~Írói szemszög~'|

Katsuki gyorsan futott, de mégis úgy érezte, hogy elkésett a "lassú" tempója miatt, és (Y/N) már halott. Nem is érti, hogy hogyan juthatott ilyen az eszébe, amikor jól tudja, vagyis reméli, hogy Deku ott van mellette, és vigyáz rá. Csak tudná, hogy mégis mit rontott vagy mit tett, amivel megtudta bántani a lány, és most egyedül van, senki sem tudja, hogy kivel, és hol.

Deku... Szegény fiú, miután a szőke a lány után futott, nem tudta, hogy mit kezdjen. Nem akart utánnuk menni, mert nem akarta megzavarni a beszélgetésüket, vagy éppen elrontani, majd a jó pillanatot, amit sosem érdemes elrontani.

Nem tudta, hogy mit csináljon, ezért elindukt a falu fele. Jobbnak látta, hogy ha a Katsuki és (Y/N) egy kicsit kettesben lesznek, addig is tudnak beszélgetni egymással, és egy kicsit kettesben lenni. Nem akar zavarni, meg nem is lenne az a célja, sőt, inkább segítene valahogyan abban, hogy azok ketten össze jöjjenek.

Miközben sétált a falu felé, sok nevető kalózt, és falusi embert látott. Még sosem látta ezt a saját falujában, mert eddig mindig csak a lopás volt, és a kiabálás, hogy ki szólt be kinek mit. De most, hogy ez nincsen, egy kicsit mintha valaminek köszönhetően megváltozott volna az egész falu. Nem tudta, hogy mi van, ezért gondolt egyet és oda ment az egyik falusinak kinéző lányhoz.

Kedvesen megkocogtatta a vállát a lánynak, mire a lány kiváncsian és egy kicsit kisírt szemekkel felé fordult. Amikor találkozott a tekintete a zöld hajú fiúval, egyikük sem akart hinni a szemének.

- I-izuku..- ejtette ki halkan a fiú nevét (Y/N)

- Hercegnő..- mondta halkan a zöld hajú - Katsuki elidukt utánad, és most téged keres.- fogta meg a lány két vállát Midoriya

- M-mi..?- mondta halkan (Y/N) és csak nézett maga elé

Bele sem gondolt, hogy tényleg utána fog majd menni Katsuki, csak játszotta az eszét saját magának, hogy ezzel a gondolatal boldogítja saját magát amég egyedül van.
Mindig csak élmodni tudott róla, hogy valaki egyszer utána fog majd menni, és úgy lesz akkor minden, ahogyan Ő azt mindig is eltervezte.
És most is van rá a pillanat, de elrontotta, mert azt hitte, hogy nem fog majd ez beteljesülni..

- Igen. Utánad ment, hogy beszéljen veled, és most, hogy itt vagy, azt hiszi, hogy valaki vagy valakik elvittek magukkal teéged, vagy a tengerbe vetetted magad.- magyarázta neki egy kicsit aggódva Midoriya, de a lány nem figylet oda rá

- Katsuki...- könnyezett be egy kicsit (Y/N)

- Biztos még mindig keres téged.- ölelte magához bíztatás és nyugtatás képpen Midoriya a lányt

- (Y/N)!- kiabálta elmagát Katsuki a távolból

Ha a faluban sehol sem találta, akkor majd a falu szélén lesz, ha nem is egyedül akkor legalább Midoriya-val van.

(Y/N) egyből a hang irányába kapta a tekintetét, majd egy mosoly lett az arcán, és eltolta magától a zöld hajút. Halványan elmosolyodott, majd elkezdett futni a szőke felé.
Katsuki arcáról eltűnt az ilyedt tekintete, és helyette egy mosoly, meg egy kedves pillantás lett.

Dʏɴᴀᴍɪᴛᴇ Kᴀᴘɪᴛᴀ́ɴʏ [B. Katsuki x Reader] /Fantasy, Pirate AU/  ✔BEFEJEZETT✔Where stories live. Discover now