1. kapitola

20.5K 1.3K 60
                                    

Elizabeth

''V tomhle období byste už měli začít plánovat maturitní ples,'' učitel si stoupl doprostřed tělocvičny tak, aby na něj všichni perfektně viděli. ''Je tady někdo, kdo se toho chce ujmout?'' zeptal se a každého jednoho z nás si přeměřoval pohledem. Nastalo hrobové ticho.

Zítřejším dnem začínalo druhé pololetí a to znamenalo hned několik hlavních věcí. Blížila se maturita a výběr vysoké školy a co bylo nejhorší... už od zítřejšího dne se budu ve škole potkávat s Lukem.

Na rozkaz ředitele se všichni studenti čtvrtých ročníků museli dostavit do tělocvičny. Seděli jsme na studené umělohmotné podlaze a poslouchali nezajímavé informace o maturitě, které se rychle přeměnily na organizování maturitního plesu.

''Já,'' blondýnka patřící do party roztleskávaček vystřelila ruku do vzduchu. Všichni, včetně mě, na ni namířily pohled. Znala jsem ji jako holku, která se čas od času objevovala vedle Stacy.

Učitel kývl hlavou, ''dobře. Od téhle chvíle se ohledem maturitního plesu informujte jen u Briany.'' Briana vykouzlila protivný vítězoslavný úsměv, který mě donutil obrátit oči v sloup. Učitel po té dodal, že jí po škole sdělí pár informací a věcí, které musí dodržet.

Představa, že všechno tohle za půl roku skončí a střední škola bude za mnou, se mi více než líbila. Ale na druhou stranu jsem se bála. Stále jsem neměla jasno v tom, co chci dělat a jakým směrem bych se měla nadále ubírat.

Nemohla jsem se zbavit pocitu, že na mě někdo zírá. Nemusela jsem ani přemýšlet, abych věděla, kdo to je. Chvíli jsem přemýšlela, jestli zvednou pohled ze země nebo ne, ale nakonec jsem to stejně udělala. Seděl na druhém konci tělocvičny a jeho zrak byl připevněný přesně na mně. Cítila jsem se nesvá, ostatně jako vždycky, když se do mě zarývaly Willovy oči. Zaznamenala jsem malý úsměv, který se objevil na jeho rtech. Chtěla jsem mu ho opětovat, ale bylo to těžší, než jsem si myslela.

''Můžete se vrátit zpět do tříd!'' zvolal učitel, čímž přerušil náš oční kontakt. Všichni jsme uposlechli jeho rozkaz a opustili tělocvičnu.

Omlouvám se za krátkost a nudný obsah téhle kapitoly, jen jsem vážně nevěděla, jak začít a udělat tuhle první část zajímavou.

The Smell Of Love [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat