- მართლა ვერ ვხვდები რა საჭიროა გეი კლუბში წასვლა? - ყუყუნით შევიდა ჰოსოკი თეჰიონის საძინებელში, სადაც ჯიმინიც ეგულებოდა, რომელიც თეჰიონის ლოგინზე იყო წამოგორებული და ტანსაცმელს ერთიმეორეს მიყოლებით იწუნებდა.
- რამოხდა? - თვალები აატრიალა თეჰიონმა - გეგონება ჯიმინიც მანდ არ გაგიცნია რა! ეს? - კიდევ ერთი ტანსაცმელი გამოიღო კარადიდან მაგრამ ჯიმინისგან კვლავ უარი მიიღო.
- მერე რა?? არმითხრა ჯიმინ, რომ ჩემთან დაშორება გინდა! სხვა ბიჭი უნდა ააგდო?? - ბუზღუნით მივიდა ჰოსოკი ჯიმინთან და ფეხებზე თავი დაადო.
- დამშვიდდი ჰოსოკ ჩვენ იქ თეჰიონისთვის მივდივართ!
- რაა?? - თვალები ჭყიტა ჰოსოკმა - კიმ გეი ხარ?
- სარასთან არაფერი წამოგცდეს!
- მართლა მეცოდება ეგ გოგო ყველა გეი როგორ ხვდება - ეს იყო ჰოსოკს პირდაპირ კიმის ახალთახალი ჯემპრი რომ მოხვდა - ვიხუმრეეეე!
∆
უკვე ყველანი მზად იყვნენ. კლუბში მალევე მივიდნენ და აი აქ მიხვდა თეჰიონი რომ მაგრად დაერხა.
ნახევარ ბარში ყველას ვიღაც კალთაში ჩაესვა და ვნებიანად კოცნიდა, ზოგიც უბრალოდ სვავდა, ზოგი ხალხს ჩაგრავდა, ზოგი კი ოთახში მიათრევდა პარტნიორს.
- აი ეს მესმის - ნერწყვი მძიმედ ჩაყლაპა თეჰიონმა და იმ მაგიდას მიუახლოვდა სადაც მისი მეგობრები ისხდნენ.
ჯინი მოურიდებლად ეჯდა კალთაში ნამჯუნს, მის კისერზე ხელი შემოეხვია მეორეთი კი ვისკის სვავდა. ჯონგუკი და იუნგი კი ალბათ თქვენთვითონაც ხვდებით რასაც აკეთებენ, ჯონგუკს კალთაში ჩაუსკუპდა იუნგი და ეს იდიოტიც ვნებიანად ასრიალებს მის პირში ენას.
- ნაბიჭვარი! - ჩაისისინა თეჰიონმა.
- თეთეშ აქ შეიძლება კარგი ბიჭი გაიცნო მაგრამ გახსოვდეს არიან ცუდებიც რომლებმაც შეიძლება ზიანი მოგაყენოს გთხოვ ფრთხილად იყავი!
YOU ARE READING
Lošer Lóve | TAEKOOK (დასრულებული)
Fanfic- გინდა თქვა რომ გეი ვარ?? - შეჰკივლა თეჰიონმა. - გეი კიარა ჩვეულებრივი კახპა ხარ. - ჯონ ჯონგუკ!! იცოდე ახლა მაგ ტრაკს აგახევ!